Τις συνέπειες της πανδημικής κρίσης στις δημόσιες επιβατικές μεταφορές στη Θεσσαλονίκη, αλλά και ποια μέσα μεταφοράς προτίμησαν οι πολίτες για τις μετακινήσεις τους, διερευνά ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης (ΟΣΕΘ).
Για τον λόγο αυτό, ο ΟΣΕΘ ανέθεσε στην εταιρεία Standard Gaston Solutions την ευθύνη διεξαγωγής σχετικής έρευνας που ξεκίνησε στις 19/10 μέσω δομημένου ερωτηματολογίου, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί στις 2 Νοεμβρίου 2021. «Στόχος είναι να απαντήσουν το ερωτηματολόγιο στον σύνδεσμο https://forms.gle/gMnDV3MF83AdY3ss7, 1000 μετακινούμενοι», επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, προσθέτοντας «εάν δεν πιαστεί ο στόχος αυτός, δεν αποκλείεται η έρευνα να “τρέξει” και πέραν της 2/11».
Σε σημερινή του ανακοίνωση ο ΟΣΕΘ διευκρινίζει ότι η διαδικτυακή έρευνα αφορά σε λίγες και απλές ερωτήσεις που αφορούν στη συμπεριφορά του μετακινούμενου πριν και μετά την έναρξη της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς και στις επιπτώσεις που είχε σε οικονομικό-επαγγελματικό, υγειονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Στην ανακοίνωση διευκρινίζεται επίσης ότι τα αποτελέσματα της έρευνας θα δημοσιοποιηθούν μετά την ολοκλήρωσή της και θα δοθεί η ευκαιρία για συμπεράσματα και αποφάσεις χρήσιμες για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τους συγκοινωνιακούς φορείς (και παρόχους). Οι απαντήσεις είναι ανώνυμες και δε θα χρησιμοποιηθούν, παρά μόνο για την καταγραφή των αθροιστικών τάσεων του δείγματος.
«Η έρευνα μας δίνει χειροπιαστό δείγμα της νέας καθημερινότητας των μετακινήσεων, αλλά και το εφαλτήριο για όποιες ενέργειες, καθώς θα αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και για τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό που διεξάγεται παράλληλα αυτό το διάστημα στη Θεσσαλονίκη» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν τον αριθμό τηλεφώνου του ΟΣΕΘ, 2310 483 070, ή να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις [email protected] & [email protected]
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ