Το κατάστημα της εταιρείας «ΙΚΕΑ» στην Καλαμάτα αναζητά υπεύθυνο για το τμήμα παραγγελιών και παραλαβών, με συγκεκριμένα προσόντα, αλλά και αρμοδιότητες.
Ακολουθεί αναλυτικά η αγγελία της εταιρείας «ΙΚΕΑ»:
Για τo κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών στην Καλαμάτα, η ΙΚΕΑ αναζητά:
(κωδ.: KALMNG)
Οι κύριες αρμοδιότητές είναι να:
– Εκπροσωπεί την IKEA στην τοπική Κοινωνία (Δημόσιες Αρχές, Υπηρεσίες)
– Αναπτύσσει και κινητοποιεί την ομάδα σου ώστε να επιτυγχάνει τους συμφωνημένους στόχους
– Διασφαλίζει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη
– Διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της αποθήκης του καταστήματος σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας
– Παρακολουθεί και ελέγχει όλους τους δείκτες απόδοσης που αφορούν το κατάστημα, και εφαρμόζει τις απαραίτητες ενέργειες για τη βελτίωση τους
– Ελέγχει την παρεχόμενη εξυπηρέτηση από τους εξωτερικούς συνεργάτες (Μεταφορική και Συναρμολόγηση) σε σχέση με τις απαιτήσεις και προδιαγραφές της εταιρίας
– Διασφαλίζει την ορθή εφαρμογή των πολιτικών και διαδικασιών της εταιρίας (Ασφάλεια, επιστροφές & Αλλαγές, πωλήσεις, κλπ.)
Τα απαραίτητα προσόντα:
– Τουλάχιστον 2 χρόνια προϋπηρεσία σε θέση προϊσταμένου, στο χώρο των Πωλήσεων ή της Εξυπηρέτησης Πελατών
– Εμπορική Σκέψη
– Προσανατολισμός στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη
– Πολύ καλές ικανότητες διαχείρισης ομάδας
– Προσανατολισμός στο Αποτέλεσμα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
– Πολύ καλές οργανωτικές ικανότητες
– Πολύ καλή επικοινωνία και Ομαδικό πνεύμα
– Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
– Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
– Μεταπτυχιακός Τίτλος (θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν)
– Καλή Γνώση Ms Office
– Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (προφορικά & γραπτά)
Η εταιρεία προσφέρει:
– Τη δυνατότητα εργασίας σε έναν από τους πιο επιτυχημένους Εμπορικούς Ομίλους στα Βαλκάνια
– Διαρκή εκπαίδευση
– Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών
Εάν θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας του ΙΚΕΑ, στείλε το πλήρες βιογραφικό σου σημείωμα συμπληρώνοντας την on line αίτηση μέχρι τις 29 Μαρτίου 2019.