Η Saic Design αποκάλυψε μία νέα μελέτη για τη μάρκα της, MG. Πρόκειται για μία εργασία με όνομα MG Maze Concept που σηματοδοτεί την τρίτη επέτειό της και έχει στόχο να εξερευνήσει ένα όραμα για μελλοντική αστική κινητικότητα.
Το MG Maze Concept απευθύνεται στην επόμενη γενιά χρηστών αυτοκινήτων και εξερευνά το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών, φέρνοντας το διασκεδαστικό και πρωτοποριακό πνεύμα που καθόριζε πάντα την MG στον 21ο αιώνα.
Στηρίχθηκε στην τάση «Get Out & Play» και αποτελεί ό,τι πιο καινούργιο έχει να παρουσιάσει η εταιρεία για τους μελλοντικούς καταναλωτές.
«Η ιδέα είναι μία αντίδραση στη ζωή μας τους τελευταίους μήνες, που έχουμε αντιμετωπίσει περιορισμούς στην ικανότητά μας να μετακινούμαστε και να αλληλεπιδρούμε. Χρησιμοποιήσαμε το MG Maze Concept ως πλατφόρμα για να βγουν οι άνθρωποι και να ανακαλύψουν ξανά το περιβάλλον τους με έναν νέο και σχετικό τρόπο, ανοίγοντας νέες εμπειρίες με την πόλη τους», δήλωσε ο Καρλ Γκόθαμ, Advanced Design Director.
Το αυτοκίνητο βοηθά τους χρήστες να ανακαλύψουν ξανά την πόλη τους και τον κόσμο τους. Είναι ένα συμπαγές αστικό διθέσιο με δυνατότητα μέγιστης ευελιξίας και λειτουργικότητας σε πολυσύχναστα αστικά περιβάλλοντα. Οι κύριες εστίες του είναι η υψηλή τεχνολογία και ο συναισθηματικός σχεδιασμός.
Το εξωτερικό του διαθέτει ένα διαφανές κέλυφος, που προσομοιώνει υπολογιστές τυχερών παιχνιδιών υψηλών προδιαγραφών με εκτεθειμένα εξαρτήματα. Η εξωτερική επιφάνειά του είναι ρευστή και δυναμική, εκθέτοντας πτυχές του πλαισίου και του εσωτερικού σχεδιασμού.
Στο εσωτερικό του MG Maze Concept έχουν αναπτυχθεί άνετα καθίσματα και τεχνολογία UX/UI, ενισχύοντας την πτυχή του παιχνιδιού, δίνοντας μία διασκεδαστική και απολαυστική οδηγική εμπειρία, ενώ τη θέση του κλασικού τιμονιού πήρε το smartphone του οδηγού.
Δείτε το παρακάτω βίντεο:
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ