Η Βασιλική Τρουφάκου γεννήθηκε στη Νέα Σμύρνη το 1986 αλλά κατάγεται από τα Παπαδιάνικα Λακωνίας.
Της: Έπη Τρίμη
Είναι απόφοιτη της Δραματικής σχολής του Εθνικού Θεάτρου αλλά και του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ. Έγινε γνωστή από την τηλεοπτική σειρά του Mega, Κάτω Παρτάλι, αλλά και από θεατρικές παραστάσεις στο Θέατρο Νέου Κόσμου όπως η Έντα Γκάμπλερ.
Το 2016, στην τελετή των βραβείων της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, κέρδισε το βραβείο Β’ γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία Ουζερί Τσιτσάνης.Φέτος πρωταγωνιστεί στην πολλά υποσχόμενη κωμική σειρά του ΑΝΤ1 Παρουσιάστε, στο πλευρό πολύ μεγάλων ηθοποιών όπως ο Γιάννης Μπέζος.
Τα σχέδια για τη δημιουργία οικογένειας
«Μού περνά η σκέψη δηµιουργίας οικογένειας και παιδιών, αλλά το σκέφτοµαι ήπια, δεν έχω αγωνία. ∆εν βιώνω την αγωνία τού ότι έχω έναν στόχο να καταφέρω. Την υγειά µας να έχουµε και όπως πάει», απαντά. Στον ελεύθερο χρόνο της κάνει µαθήµατα ρωσικών και πιάνου. «Μου αρέσει πολύ ο ήχος της ρωσικής γλώσσας», εξηγεί. Όσο για το νοικοκυριό; «Μένω µόνη µου τα τελευταία 10 χρόνια, αλλά δεν µου πολυαρέσει να µαγειρεύω, γιατί είναι µια διαδικασία που θέλει προετοιµασία πριν και καθάρισµα µετά και δυστυχώς δεν έχω χρόνο για κάτι τέτοιο καθηµερινά. Όταν έχω χρόνο, το κάνω µετά χαράς για τους φίλους µου. Αν και έχω πολλούς φίλους εντός του χώρου, οι καλύτεροί µου φίλοι είναι εκτός. Εµείς οι ηθοποιοί έχουµε πολλή αγωνία για την εικόνα µας, την εργασία και την ανεργία µας. Το να κάνω παρέα µε άτοµα εκτός χώρου εµένα µε ξεκουράζει».
Η εξομολόγηση της Βασιλικής Τρουφάκου για την προσωπική της ζωή!
«Είμαι σε καλή κατάσταση, δεν κλαίω τα βράδια στο σπίτι μόνη µου». «Αποφεύγω να μιλώ για την προσωπική µου ζωή, γιατί μετά πρέπει να κάνω update! Μπορεί να µε ρωτήσουν κάτι για τον αγαπημένο µου µια μέρα που είμαστε τσακωμένοι και να πρέπει να απαντήσω ότι είμαστε πάρα πολύ καλά. Αυτό, σε βάθος χρόνου, μπορεί να γίνει πολύ επώδυνο», δήλωσε το 2019 η Βασιλική Τρουφάκου.
Το θέατρο δέχτηκε τη χαριστική βολή
Η Βασιλική Τρουφάκου δεν κρύβει την οργή της. «Το θέατρο δέχτηκε τη χαριστική βολή. Έτσι κι αλλιώς έπασχε με τον τρόπο λειτουργίας του τα δέκα χρόνια των Μνημονίων. Ήδη οι άνθρωποι του πολιτισμού έπαιρναν εξευτελιστικούς μισθούς, δεν πληρώνονταν στις πρόβες. Σήμερα δεν μπορεί να είσαι μόνο ηθοποιός – είσαι ηθοποιός – ηλεκτρολόγος, ηθοποιός – σερβιτόρα – κομμωτής – αισθητικός. Μπήκε ταφόπλακα στο επάγγελμά μας. Δεν γίνεται να ζεις μόνο ως καλλιτέχνης» εξομολογείται, σύμφωνα με την Espresso.
«Όλη η αυστηρότητα της Πολιτείας εξαντλήθηκε στον πολιτισμό, ενώ στα μέσα μαζικής μεταφοράς ο ένας άνθρωπος είναι πάνω στον άλλον. Μέσα στα λεωφορεία γίνεται κορονοπάρτι! Φοβήθηκαν ακόμη και το καλοκαίρι στην ύπαιθρο να λειτουργήσουν τα θέατρα. Πραγματικά, είναι απίθανο να κολλήσει κάποιος κορονοϊό μέσα στο θέατρο. Είναι σχεδόν αδύνατον. Και με μάσκα και με απόσταση και με θερμομέτρηση και με ηλεκτρονικό εισιτήριο πώς θα κολλήσεις» τονίζει η ηθοποιός στη συνέντευξή της στο «Enjoy», εκτοξεύοντας τα βέλη της και στους πολιτικούς: «Αδιαφορούν για τον πολιτισμό. Έχουν μια βαθιά αδιαφορία. Θεωρούν τον πολιτισμό πολυτέλεια. Δεν θα δώσουν και λογαριασμό στους καλλιτέχνες για το τι θα αποφασίσουν. Σιγά μην ασχοληθούν με το θέατρο».