Μίτση Καρρά: Η πρώτη φορά που είδαμε τη Μίτση Καρρά σε ρόλο… Αλίκης, ήταν το 1969 στην ταινία «Η Νεράιδα και το Παλικάρι». Η Βουγιουκλάκη ήταν τότε έγκυος στον Γιάννη, κάτι που δεν μπορούσε να δικαιολογηθεί στο σενάριο.
Της: Έπη Τρίμη
Τότε, μεγάλο μέρος του κοινού δεν γνώριζε την αλήθεια, σήμερα όμως είναι γνωστή η παρουσία της γυναίκας που ήταν… ο κλώνος της Αλίκης σε δύο από τις εμπορικότερες ταινίες της καριέρας της.
Ποια ήταν η Μίτση Καρρά
Η Μίτση Καρρά (Δήμητρα Καπετανοπούλου) το 1956 είχε συμμετάσχει στα Καλλιστεία και είχε καταφέρει να φτάσει μέχρι την τελευταία πεντάδα. Το επάγγελμά της ήταν μοδίστρα στον Οίκο Τσοπανέλη, όπου έραβε φορέματα και η βασίλισσα Φρειδερίκη.
Μέλος του αιγυπτιώτικου ελληνισμού, η Μίτση εγκαταστάθηκε μόνιμα με την οικογένειά της στην Ελλάδα το 1956.
Η Μίτση Καρρά εργαζόταν αρχικά στο γνωστό μαγαζί της εποχής ιδιοκτησίας του πατέρα της στη Γλυφάδα “Μπουφές Express”, βοηθώντας τη μητέρα της με τη μαγειρική.
Ο έρωτας
Πριν από αυτά όμως είχε μεσολαβήσει ένας… παραμυθένιος έρωτας με τον ανταποκριτή του “Νέου Κόσμου” στο Μπρίσμπαν Γιάννη Καρρά ο οποίος έμελλε να κερδίσει την καρδιά της και να την πάρει μαζί του στην Αυστραλία.
Ο ίδιος είχε μεταναστεύσει στους Αντίποδες το 1946, μετά από μια σύντομη καριέρα ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ.
Ο σύζυγός της Μίτση Καρρά, Γιάννης είχε διατελέσει ποδοσφαιριστής στην ΑΕΚ προτού μεταναστεύσει στην Αυστραλία το 1946
“Γνώρισα τη Μίτσι μέσα από τις φωτογραφίες της που δημοσίευε η «Καθημερινή» που παίρνανε στο Σίδνεϊ. Εντυπωσιάστηκα”, εξομολογούνταν πριν μερικά χρόνια ο συνάδελφος.
Στις επόμενες διακοπές του στην Αθήνα ήταν αποφασισμένος να τη συναντήσει, όπως και έγινε, και ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος και αμοιβαίος!
Μετά τον γάμο τους το 1961 εγκαταστάθηκαν στο Σίδνεϊ όπου ο Γιάννης είχε τις επιχειρήσεις του, όμως τέσσερα χρόνια μετά πήραν την απόφαση να επιστρέψουν στην Ελλάδα μαζί με τα δύο τους παιδιά.
Το διαφημιστικό για μαλλιά
Το 1965 επέστρεψε στην Ελλάδα και πήρε μέρος σε ένα διαφημιστικό για προϊόντα μαλλιών και το 1969 έγινε η «Αλίκη στη θέση της Αλίκης». «Η Φίνος, με την οποία εργάστηκα δύο χρόνια, με χρησιμοποίησε στα δύσκολα και μακρινά πλάνα», ανέφερε η Μίτση Καρρά σε συνέντευξή της και περιέγραψε πώς είναι να δουλεύεις με τη Βουγιουκλάκη: «Μοναδική εμπειρία. Είχαμε τις καλύτερες σχέσεις. Με αγαπούσε και εκτιμούσε αυτό που έκανα. Ήταν γενναιόδωρη και πολύ καλή με τους συνεργάτες της. Το ίδιο και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ. Περάσαμε όμορφα στην Κρήτη. Ήταν μαζί και ο σύζυγός και τα παιδιά μας, οπότε για μένα ήταν ένας συνδυασμός εργασίας και διακοπών»….
Η Νεράιδα και το Παλικάρι
Στα κοντινά πλάνα να βλέπαμε την Αλίκη, στα μακρινά, όμως, η Μήτση Καρρά ήταν εκείνη που έβγαλε τη δουλειά.
«Τότε η Αλίκη ήταν έγκυος στο Γιάννη της στα μέσα των γυρισμάτων της ταινίας ‘Η Νεράιδα και το Παλικάρι’. Οπότε ζητούσαν σωσία. Η Φίνος, με την οποία εργάστηκα δύο χρόνια, με χρησιμοποίησε στα δύσκολα και μακρινά πλάνα.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη την ίδια χρονιά και στην ταινία «Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά» όπου η Μήτση Καρρά αντικατέστησε την Αλίκη στη σκηνή με την επίθεση των Ιταλών στο σχολείο, στην οποία βλέπουμε να πέφτει επάνω της ένα δοκάρι.
Η Μανταλένα
Υπάρχει άλλο ένα απίθανο σκηνικό με την Αλίκη, το οποίο δεν γνωρίζουν πολλοί, σε μια σκηνή που όλοι έχουμε δει δεκάδες φορές. Στην ταινία «Μανταλένα» η Αλίκη δεν είχε γνωρίσει ακόμα την… σωσία της Μίτση Καρρά και έπαιζε η ίδια σε όλες τις σκηνές. Ακόμα και στις πολύ δύσκολες!
Κατά τη διάρκεια της ταινίας λοιπόν έγινε ένα σοβαρό ατύχημα το οποίο λίγο έλειψε να αποβεί μοιραίο για την Βουγιουκλάκη.
Πρόκειται για μία σκηνή που αν και δεν χαρακτηρίστηκε ως «καλλιτεχνικά» άρτια, κρατήθηκε στο τελικό αποτέλεσμα, καθώς τόσο η ηθοποιός όσο και οι υπόλοιποι συντελεστές της ταινίας δεν ήθελαν μετά τον σοβαρό τραυματισμό της Αλίκης να μπουν στη διαδικασία να την ξαναγυρίσουν.
Πάτησε τα 80
Η περήφανη σήμερα μητέρα και γιαγιά Μίτση Καρρά σίγουρα θα έχει πολλές και ενδιαφέρουσες ιστορίες να διηγηθεί στα εγγονάκια από το παρελθόν αφού η ζωή της πραγματικά θυμίζει κινηματογραφική ταινία! Όμως η ζωή της έμελλε σύντομα να κάνει τη στροφή στον δρόμο της διασημότητας αφήνοντας ως παρακαταθήκη τα διάσημα πλέον ντουμπλαρίσματα της Εθνικής Σταρ.