meiosi-toy-fpa-sta-krani-gia-michanes-apo-to-24-sto-13-amp-8211-mitsotakis-de-tha-yparchei-dikyklo-choris-kranos-82669
10:15

Μείωση του ΦΠΑ στα κράνη για μηχανές από το 24% στο 13% – Μητσοτάκης: Δε θα υπάρχει δίκυκλο χωρίς κράνος

10:15
Newsroom

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έχουν θέσει από νωρίς τις προτεραιότητές τους. Εκτός από τις αλλαγές και τις προσλήψεις στον τομέα τις Υγείας, τις προσλήψεις στην Ελληνική Αστυνομία, έρχονται και αλλαγές στον ΦΠΑ. Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης στοχεύει στη μείωση του ΦΠΑ στα κράνη.

Η συγκεκριμένη μείωση θα αφορά τους δικυκλιστές. Μάλιστα, η μείωση του ΦΠΑ θα είναι στο 11%. Συγκεκριμένα, από το 24%, ο ΦΠΑ στο προαναφερθέν προϊόν θα πέσεις στο 13%. Αυτή η αλλαγή αναμένεται να ενταχθεί στο δεύτερο φορολογική νομοσχέδιο.

Advertisement

Η απόφαση για τη μείωση του ΦΠΑ στα κράνη, πάρθηκε έπειτα από συνεννόηση του πρωθυπουργού, με το οικονομικό επιτελείο της τρέχουσας κυβέρνησης. Πλέον, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει δεσμευτεί και επίσημα, με δηλώσεις του, τη μείωση του ΦΠΑ στα κράνη. Αυτό που μένει, είναι και να την υλοποιήσει.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Υποχρεωτικά, τα κράνη»

«Δεν πρόκειται να δεχθώ καμία απόκλιση από την υποχρεωτική χρήση κράνους για τα δίκυκλα. Όπως εφαρμόζουμε τον αντικαπνιστικό νόμο, έτσι θα καταστήσουμε και απολύτως σαφές ότι τα κράνη είναι υποχρεωτικά. Τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας αποτελούν απόλυτη πολιτική προτεραιότητα για τη νέα διακυβέρνηση. Είναι αδιανόητο να θρηνούμε τόσους ανθρώπους στην άσφαλτο και έχουμε δεσμευθεί σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος με μία σειρά από παρεμβάσεις που αφορούν στον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύουμε τους νέους οδηγούς, στην ποιότητα των δρόμων μας αλλά προφανώς και την πολύ αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ».

Advertisement

Θεοπίστη Πέρκα: «Αόριστη προώθηση μεγάλων έργων»

Η αναπληρώτρια τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Θεοπίστη Πέρκα, προχώρησε σε δηλώσεις επί του θέματος, αναφέροντας: «Η έτοιμη από καιρό κυβέρνηση Μητσοτάκη εξήγγειλε την ήδη έτοιμη ρύθμιση για μείωση φόρου στα κράνη, την αφηρημένη ενίσχυση των συγκοινωνιών και την αόριστη προώθηση μεγάλων έργων. Ωστόσο, δεν ακούσαμε κουβέντα για σιδηρόδρομο, για συνδυασμένες μεταφορές, για εφοδιαστική αλυσίδα (logistics). Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Σχεδιασμό για την εφοδιαστική αλυσίδα; Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό Μεταφορών που διαμορφώσαμε σε συνεργασία με ΕΕ και ΕΤΕΠ;».

Advertisement