Η Βασιλική Παπαθανασίου, γνωστή ως Βίκυ Λέανδρος, είναι μία από τις πιο σημαντικές φιγούρες στην ιστορία του διαγωνισμού Eurovision, κερδίζοντας την καρδιά του κοινού παγκοσμίως με την εξαιρετική φωνή και την έντονη σκηνική παρουσία της.
Γεννημένη στην Κέρκυρα το 1949, η Βίκυ Λέανδρος, κόρη του Λέανδρου Παπαθανασίου, (Το πραγματικό της όνομα είναι Βασιλική Παπαθανασίου). μετακόμισε με τους γονείς της στη Γερμανία το 1959, όπου ξεκίνησε τη μουσική της καριέρα. Έκανε μαθήματα κιθάρας, φωνητικής, μπαλέτου, χορού και κίνησης από πολύ μικρή ηλικία. Άρχισε να ασχολείται επαγγελματικά με το τραγούδι το 1965. Το 1982 παντρεύτηκε τον Έλληνα επιχειρηματία Ιβάν Ζησιάδη, με το οποίο έχει ένα υιό, τον Λέο. Από τον δεύτερο γάμο της, με τον Έννο φον Ρούφιν (γερμ. Enno Freiherr von Ruffin) απέκτησε 2 κόρες, τη Μιλάνα και τη Σάντρα.
Έγινε ευρύτερα γνωστή με το τραγούδι “L’Amour Est Bleu” στο Eurovision το 1967 εκπροσωπώντας το Λουξεμβούργο. Η αποκορύφωση της καριέρας της ήρθε το 1972, όταν κατέκτησε το πρώτο βραβείο στον ίδιο διαγωνισμό με το τραγούδι “Après Toi”, το οποίο πούλησε πάνω από 6 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως.
Μετά από μια πλούσια καριέρα, η Λέανδρος αποφάσισε να αποσυρθεί το 1986 για να αφοσιωθεί στην ανατροφή των τριών της παιδιών. Επέστρεψε δυναμικά το 1995, συνεχίζοντας να παράγει μουσική και να εμφανίζεται στη Γερμανία και στην Κεντρική Ευρώπη. Η καλλιτεχνική της συνεισφορά έχει αναγνωριστεί με πολλά βραβεία, ενώ η συνολική πώληση των δίσκων της ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. Αν και είχε δοκιμάσει την τύχη της και στα πολιτικά δρώμενα, δεν κατάφερε να εκλεγεί ως υπουργός Πολιτισμού στη Γερμανία.
Έχει λάβει βραβεία όπως τα Golden Statue (Ιαπωνία), Golden Europa (Γερμανία) και Ξένιος Δίας (Ελλάδα). Το 2006 έλαβε μέρος στην προκριματική φάση για την επιλογή του τραγουδιού που θα εκπροσωπούσε τη Γερμανία στον Διαγωνισμό Τραγουδιού Eurovision 2006 μαζί με άλλους δύο συνυποψηφίους, όμως δεν επελέγη.
Στη μαγευτική σκηνή της Eurovision στο Μάλμε της Σουηδίας, η Μαρίνα Σάττι αντιμετώπισε σημαντικές προκλήσεις, όπως υψηλός πυρετός και φαρυγγίτιδα, αλλά κατάφερε να παρουσιάσει μια αξιομνημόνευτη ερμηνεία με το τραγούδι «Zari». Παρά τις αντιξοότητες, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό της, εξασφάλισε τη θέση της για τον μεγάλο τελικό του Σαββάτου.
Παρά την ευδιαθεσία και την αυτοπεποίθηση που επέδειξε, η Σάττι αντιμετώπισε τεχνικά θέματα με τον ήχο κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της. Τα προβλήματα αυτά δυστυχώς δεν βοήθησαν στην κατάσταση, αλλά η τραγουδίστρια διατήρησε την ψυχραιμία της.
Από την αρχή της εμφάνισής της στη σκηνή, το μικρόφωνο φάνηκε να «χάνει» τον ήχο, κυρίως λόγω της εντυπωσιακής χορογραφίας που απαιτούσε από τη Σάττι να κινείται ενεργητικά, απομακρύνοντας κατά διαστήματα το μικρόφωνο από το στόμα της. Πολλοί τηλεθεατές σχολίασαν ότι ίσως θα ήταν προτιμότερο η χρήση χειλόφωνου για να αποφεύγονται τέτοιου είδους τεχνικά εμπόδια.
Ακολουθούν Σχόλια στο Χ: