Ο Νίκος Οικονομόπουλος και το μαγαζί που εμφανίζεται στην παραλιακή στην Αθήνα έχουν γίνει θέμα συζήτησης στα social media και ειδικά στο TikTok.Πολλές παρέες κατήγγειλαν πρόσφατα προβλήματα στο νυχτερινό μαγαζί. Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι τηλεφωνικές κρατήσεις δεν κρατούνται, με αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα όταν οι πελάτες φτάνουν στο μαγαζί, όπου συχνά δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις.
Πριν από μερικές ημέρες έγινε το περιστατικό αυτό με αρκετό κόσμο να τους κατηγορεί, λέγοντας πως ενώ πήγαν στο κέντρο και περίμεναν στη ουρά, τελικά αναγκάστηκαν να φύγουν καθώς δεν μπορούσε να λυθεί το ζήτημα.
Στο πλαίσιο αυτό, ένας συνεργάτης του Νίκου Οικονομόπουλου πήρε θέση στην εκπομπή “Γειά σου” του ΣΚΑΙ, καθώς απάντησε στις κατηγορίες που αναφέρονται στον καλλιτέχνη και το μαγαζί το, σήμερα Κυριακή 10/12.
«Είναι άδικο αυτό που συμβαίνει. Ο Νίκος δεν έχει καμία σχέση με τις κρατήσεις του μαγαζιού. Ουσιαστικά είναι “υπάλληλος” και εκείνος. Δεν είναι ιδιοκτήτης και δεν είναι υπεύθυνος για το πώς διαχειρίζεται το νυχτερινό κέντρο τις κρατήσεις του. Ο Νίκος δεν έχει καμία σχέση με τη συμπεριφορά των μετρ. Μάλιστα λόγω της τεράστιας επιτυχίας του σχήματος, ο ίδιος ο Νίκος πρόσθεσε και τρίτη μέρα την εβδομάδα για όλον τον Δεκέμβριο, ώστε να μπορέσει να εξυπηρετήσει τον κόσμο που τον αγαπά και θέλει να τον δει», δήλωσε χαρακτηριστικά.