Ο Μπίλι Μπο, γνωστός και ως Βασίλης Κουρκουμέλης, άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στην ελληνική μόδα, κατακτώντας τις καρδιές πολλών με το ταλέντο και τη γοητεία του. Ήταν ένας πρωτοπόρος και οραματιστής που δεν δίστασε να καινοτομήσει και να επηρεάσει τις τάσεις της εποχής του. Η λαμπρή του καριέρα, αν και σύντομη λόγω του πρόωρου θανάτου του, έφερε την ελληνική μόδα στο διεθνές προσκήνιο.
Γεννημένος το 1954 στα Καμίνια του Πειραιά, μεγάλωσε σε ένα συντηρητικό περιβάλλον με τις τέσσερις αδερφές του. Από μικρός αισθανόταν να ασφυκτιά και επιθυμούσε να ξεφύγει από τη γειτονιά του, αναζητώντας νέους ορίζοντες.
Τα όνειρά του έγιναν πραγματικότητα όταν οι δημιουργίες του άρχισαν να εμφανίζονται στα εξώφυλλα περιοδικών. Το 1974, κέρδισε το πρώτο βραβείο στον Διαγωνισμό Νέων Σχεδιαστών του περιοδικού “Γυναίκα”, κατακτώντας την προσοχή του κοινού. Μεγάλες σταρ της εποχής, όπως η Ζωή Λάσκαρη, η Αλίκη Βουγιουκλάκη και η Μαρινέλα, έγιναν πελάτισσές του, εκτοξεύοντας τη φήμη του.
Το καλοκαίρι του 1979, ο Μπίλι Μπο παρουσίασε τη νέα του κολεξιόν στη Μύκονο. Η ανερχόμενη τότε ηθοποιός Μιμή Ντενίση ήταν το μοντέλο που ανέδειξε τις δημιουργίες του, εντυπωσιάζοντας το κοινό με την κομψότητα και τη φρεσκάδα των σχεδίων του.
H Μιμή Ντενίση τότε εργαζόταν εντελώς ερασιτεχνικά ως μοντέλο, μια που ήταν τελειόφοιτος στη Φιλοσοφική. Η ίδια είχε δηλώσει σχετικά: “Στη Φιλοσοφική συνέχισα να είμαι μια φοιτήτρια όπως ήμουν και μαθήτρια, δηλαδή με σήκωνε ο καθηγητής κάθε εβδομάδα κι έκανα “αντίστροφο λατινικό” στον πίνακα, αλλά πήγαινα με μίνι και μπότα, με μια εμφάνιση που δεν είχε καμία σχέση με το πανεπιστήμιο, γιατί έκανα ταυτόχρονα και τη μόδα. Θεωρούσα φυσιολογικό μετά την επίδειξη του Billy Bo να πάω ντυμένη προκλητικά, αλλά ήξερα και την Αινειάδα“, πρόσθετε η Μιμή Ντενίση που οι αντιθέσεις αυτές την χαρακτήριζαν σε όλη της τη ζωή.