Η Μίτση Καρρά, κατά κόσμον Μαλαμίτσα Καπετανοπούλου, ήταν η ηθοποιός που κλήθηκε να υποδυθεί την αείμνηστη Αλίκη Βουγιουκλάκη σε δύο θρυλικές σκηνές του ελληνικού κινηματογράφου. Η ομοιότητά τους ήταν τόσο εντυπωσιακή που κανείς δεν είχε αντιληφθεί την αντικατάσταση για πολλά χρόνια.
Γεννημένη το 1940 στην Ισμαηλία, η Μίτση Καρρά ήταν κόρη του Γιώργου Καπετανόπουλου και της Κλεάνθης Σιφωνιού, με καταγωγή από τη Σίφνο και τη Σύμη. Το 1961, παντρεύτηκε τον Ελληνο-Αυστραλό Γιάννη Καρρά από τα Κύθηρα και μετακόμισε μαζί του στην Αυστραλία.
Το 1956, η Μίτση Καρρά συμμετείχε στα Καλλιστεία και κατάφερε να φτάσει μέχρι την τελική πεντάδα ανάμεσα σε 450 κορίτσια. Στη συνέχεια, αφού σπούδασε σε σχολή μοντελίστ, εργάστηκε στην οικογενειακή επιχείρηση και ως μοδίστρα. Αργότερα, συνεργάστηκε με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, ντουμπλάροντάς την στις ταινίες “Η Δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά” και “Η Νεράιδα και το παλικάρι”.
Η Μίτση Καρρά συμμετείχε στις πιο απαιτητικές σκηνές των ταινιών της Αλίκης Βουγιουκλάκη, καθώς η Αλίκη ήταν τότε έγκυος στον γιο της, Γιάννη. Η συμβολή της Καρρά ήταν κρίσιμη για την ολοκλήρωση των γυρισμάτων, προσφέροντας την ομοιότητά της και την ικανότητά της να αποδώσει τις απαιτούμενες σκηνές με επιτυχία.
Η ιστορία της Μίτσης Καρρά αναδεικνύει την αφανή πλευρά του κινηματογράφου και τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε στη δημιουργία των αγαπημένων ταινιών της Αλίκης Βουγιουκλάκη.
Η Μίτση Καρρά είχε μιλήσει για τη συνεργασία της με την Αλίκη σε παλαιότερη συνέντευξη: «Τότε η Αλίκη ήταν έγκυος στο Γιάννη της στα μέσα των γυρισμάτων της ταινίας ‘Η Νεράιδα και το Παλικάρι’. Οπότε ζητούσαν σωσία. Η Φίνος, με την οποία εργάστηκα δύο χρόνια, με χρησιμοποίησε στα δύσκολα και μακρινά πλάνα.
Είχαμε τις καλύτερες σχέσεις. Με αγαπούσε και εκτιμούσε αυτό που έκανα. Ήταν γενναιόδωρη και πολύ καλή με τους συνεργάτες της. Το ίδιο και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ. Περάσαμε όμορφα στην Κρήτη», είχε δηλώσει η ίδια στη «Απογευματινή».
Ο γνωστός χορογράφος κάλεσε την Αλίκη Βουγιουκλάκη στα καμαρίνια, ζητώντας της να κοιτάξει τον εαυτό της στον καθρέφτη και να σηκώσει τα χέρια της ψηλά. Η εθνική μας σταρ σοκαρίστηκε όταν είδε την εικόνα της.
“Παναγία μου Φώτη, τι είναι αυτό; Οι μύες μου κρέμονται, δεν μπορώ να ανέβω στο τραπέζι,” φέρεται να του είπε η Αλίκη. Ωστόσο, ο Φώτης Μεταξόπουλος την ενθάρρυνε να ανέβει στο τραπέζι και να τεντώσει τα χέρια της ψηλά.
Η σκηνή γυρίστηκε όπως είχε προγραμματιστεί και τα χέρια της Αλίκης Βουγιουκλάκη φαίνονταν υπέροχα στην κάμερα.
Μετά από αυτή την εμπειρία, οι δύο καλλιτέχνες δεν συνεργάστηκαν ξανά.