Η Volvo διέθεσε 530.649 αυτοκίνητα κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, αυξάνοντας κατά 17,6% τις πωλήσεις της σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η Ευρώπη, η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες, παρά τις προκλήσεις που οφείλονται στην COVID-19, σημείωσαν αύξηση.
Τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις έφτασαν τα 47.223 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση κατά 30,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Η πτώση σχετίζεται με την έλλειψη βασικών εξαρτημάτων που επηρέασε την παραγωγή, παρόλο που αυξήθηκε προς το τέλος του μήνα.
Η σειρά Volvo Recharge των μοντέλων της σουηδικής εταιρείας με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, συνέχισε να ελκύει τους πελάτες. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge που πωλήθηκαν παγκοσμίως άγγιξε το 24,9% στο πρώτο εννεάμηνο και το 26,9% τον Σεπτέμβριο.
Sustainability is now just as important as safety. Starting with the introduction of the new #C40Recharge, all fully electric models will be 100% leather- free.
Advertisement
Learn more here: https://t.co/LwMzoyQFK8 pic.twitter.com/2pg1hQseZ5
— Volvo Cars (@volvocars) September 23, 2021
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις εννεαμήνου άγγιξαν τα 220.371 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τον Σεπτέμβριο, η έλλειψη διαθέσιμων αυτοκινήτων είχε επίπτωση στα στοιχεία των πωλήσεων, επηρεάζοντας τις επιδόσεις αγορών όπως η Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και η Ιταλία. Το αποτέλεσμα ήταν μία πτώση στα 18.089 αυτοκίνητα, αριθμός που είναι μειωμένος κατά 41,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ