Η επίδοση της γερμανικής εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Next e.GO, που επιδίωκε την κυριαρχία στον τομέα, φαίνεται να αποτυγχάνει. Οι προσπάθειές της να βρει επενδυτή που θα διασφάλιζε τη συνέχιση των δραστηριοτήτων της φαίνεται ότι δεν απέδωσαν, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στο περιθώριο της κατάρρευσης.
Ο διαχειριστής αφερεγγυότητας Claus-Peter Kruth ανακοίνωσε την είδηση, με γερμανικά μέσα να αναφέρουν ότι η απόφαση για το κλείσιμο της εταιρείας είναι αμετάκλητη, καθώς δεν ήταν δυνατό να εξασφαλιστεί νέα χρηματοδότηση από επενδυτές. Περίπου 200 υπάλληλοι θα απολυθούν και τα εναπομείναντα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας θα χρησιμοποιηθούν για την αποπληρωμή των χρεών.
Η εταιρεία Next e.GO, που προήλθε από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Άαχεν, επιδίωκε να αποτελέσει κορυφαίο παράγοντα στον κλάδο της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Αποτυχία της Next e.GO: Η Ιστορία μιας Επιμένουσας Προσπάθειας
Η εταιρεία ανέλαβε μια εκτεταμένη προσπάθεια προώθησης, ελκύοντας πολλούς επιφανείς υποστηρικτές και επενδύοντας σημαντικά ποσά σε δράσεις μάρκετινγκ, αναθέτοντας ακόμη και στον Βραζιλιάνο ποδοσφαιρικό αστέρα Neymar το ρόλο του πρέσβη.
Παρότι προσπάθησε επιμόνως, η εταιρεία δεν κατάφερε ποτέ να επιτύχει τις πωλήσεις που ελπιζόταν. Ένα από τα σημαντικά πλήγματα που την οδήγησαν σε αυτήν την δύσκολη κατάσταση ήταν η αδυναμία της να φέρει στην αγορά το μοντέλο E-Wave X, παρά το ενδιαφέρον που είχαν δείξει για αυτό περισσότεροι από 10.000 πιθανοί αγοραστές.
Τον Μάρτιο του 2024, η εταιρεία υπέβαλε αίτηση για πτώχευση, κάτι που είχε συμβεί και τον Απρίλιο του 2020. Ωστόσο, τότε η επιχείρηση είχε σωθεί από τον ολλανδικό επενδυτικό όμιλο ND Industrial.
Κατά τη δεύτερη αίτηση πτώχευσης, η εταιρεία ανέφερε ότι θα συνεχίζονταν οι συζητήσεις και οι διαπραγματεύσεις με επενδυτές, με σκοπό την εξεύρεση λύσεων για την επιβίωσή της. Ωστόσο, οι εξελίξεις δείχνουν ότι οι προσπάθειές της δεν απέδωσαν αποτελέσματα.
Προκειμένου, για την Next e.GO, είχε ανακοινωθεί το 2020 ότι θα ιδρύσει ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ενώ είχε σχεδιαστεί και η ανέγερση παρόμοιων εγκαταστάσεων και σε άλλες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένης μιας στη Βουλγαρία. Ωστόσο, κανένα από αυτά τα σχέδια δεν υλοποιήθηκε ποτέ.