Στην παρουσίαση της στρατηγικής και των φιλοφοξιών μέχρι το 2030 προχώρησε η Skoda με βασικό πλάνο την κυριαρχία της στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Skoda παρουσίασε τη στρατηγική “NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030”, η οποία θα οδηγήσει τη μάρκα στην τρέχουσα δεκαετία, με ορίζοντα το 2030. Η στρατηγική περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους και θα επιδιώξει να επεκταθεί περαιτέρω σε διεθνές επίπεδο, να εξηλεκτριστεί ακόμα περισσότερο και να περάσει πλήρως στην ψηφιακή εποχή.
Όσον αφορά στις πωλήσεις, στην Ευρώπη στόχος της Skoda είναι να εισέλθει στο top-5 των πιο δημοφιλών μαρκών. Σε παγκόσμιο επίπεδο στόχος είναι η κορυφή σε μεγάλες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Βόρεια Αφρική, περιοχές που ήδη η SKODA αποτελεί την αιχμή του δόρατος του γκρουπ Volkswagen.
Σε εθνικό επίπεδο, στόχος για την τσέχικη μάρκα είναι να καταστεί σε κέντρο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εντός του γκρουπ. Ήδη η Τσεχία είναι η μόνη εκτός Γερμανίας χώρα όπου κατασκευάζονται ηλεκτρικά μοντέλα με βάση την ΜΕΒ. Τα εργοστάσια της εταιρείας κατασκευάζουν εξαρτήματα για ηλεκτρικά μοντέλα, με τις μπαταρίες υψηλής τάσης σύντομα να προστίθενται σε αυτά.