Το υπουργείο Περιβάλλοντος αναμένεται να επεκτείνει το χαράτσι στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αλλά και πιο ρυπογόνα αυτοκίνητα euro 5b.
Συγκεκριμένα Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 1.000 ευρώ θέλει να επιβάλει το υπουργείο Περιβάλλοντος και στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5b σε μια προσπάθεια να βάλει τέλος στις αθρόες εισροές παλαιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από άλλα κράτη-μέλη.
Αυτοκίνητα: Αντιδράσεις για το νέο Περιβαλλοντικό Τέλος που εξετάζει το υπουργείο
Στόχος της ενέργειας αυτής είναι τα εισάγονται αποκλειστικά euro 6 οχήματα στην ελληνική αγορά αλλά και να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση.
Βέβαια σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr στελέχη από την αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αντέδρασαν έντονα και θα προωθήσουν εκ νέου την καταγγελία που έχουν καταθέσει στην Κομισιόν ώστε να μπορέσουν να αποτρέψουν μία τέτοια εξέλιξη.
Αν καθιερωθεί το περιβαλλοντικό τέλος τότε τα μόνα μεταχειρισμένα οχήματα που θα εισάγονται χωρίς να πληρώνουν το χαράτσι θα είναι μόνο εκείνα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6.
Υπενθυμίζουμε πως όσοι εισάγουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5a ή Euro4 θα πρέπει να καταβάλουν Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 1.000 ευρώ ή 3.000 ευρώ αντίστοιχα ενώ παράλληλα απαγορεύεται η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν παλαιότερες οδηγίες ρύπων (Euro3, Euro2, Euro1, Euro 0).