Αναθεώρηση άρθρου στις 13 – Φεβρουαρίου – 2024:
Όπως αναφέραμε προηγουμένως, τα δημοσιεύματα παρουσιάζουν το eco-car ως ελληνoκινέζικο.
Όμως το αυτοκίνητο είναι ακριβώς ίδιο με το city spirit της κινέζικης εταιρίας JIAYUAN EV και στην ιστοσελίδα της κατασκευάστριας κινέζικης εταίρας δεν υπάρχει καμιά αναφορά για το ECO-CAR ή την ελληνική εταιρία ECO//SUN
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πωλείται σε διάφορες χώρες με διάφορα ονόματα. Στην Ισπανία με όνομα City Spirits Eidola, στην Ουγγαρία και τη Γουατεμάλα με όνομα City Spirit, και στις νήσους Βεμούδες με όνομα Bermi 400. Πώς είναι δυνατόν το αυτοκίνητο να πωλείται ήδη σε άλλες χώρες με άλλο όνομα και η ελληνική εταιρία που είχε τη “σύλληψη της ιδέας και το σχεδιασμό του προϊόντος”, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, να το παρουσίασε για πρώτη φορά στη 82η ΔΕΘ;
Το αυτοκίνητο πουλιόταν και στην Ελλάδα, πριν παρουσιαστεί από την ECO//SUN, με όνομα City Spirit από την Pro-ceed Ltd από τις 15 Ιουν. 2017. Όπως μας ενημέρωσε η εταιρία Pro-ceed Ltd σε τηλεφωνική συνομιλία, έχει ήδη πουλήσει 2 αυτοκίνητα στην Ελλάδα και 4 στην Ιταλία. Πώς είναι δυνατόν να έχουν πουληθεί αυτοκίνητα στην Ελλάδα πριν το παρουσιάσει η ECO//SUN που συμμετείχε στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου;
Το αυτοκίνητο της JIAYUAN EV συμμετείχε σε διάφορες εκθέσεις με μεγαλύτερη την 29th Electric Vehicle Symposium and Exhibition στις 19-22 Ιουνίου 2016 στο Μόντρεαλ του Καναδά, και στους εκθέτες ανέφεραν πως το JIAYUAN City Spirit είναι ένα νέο μοντέλο που σχεδιάστηκε από την τεχνική ομάδα της JIAYUAN χωρίς καμιά αναφορά για σε Ελληνική εταιρία.
Η πιστοποίηση από το Λουξεμβούργο.
Στην ιστοσελίδα της ελληνικής εταιρίας ECO//SUN δημοσιεύουν τις πιστοποιήσεις που έχουν πάρει γαι άλλα προϊόντα που διαθέτουν, αλλά δεν υπάρχει η πιστοποίηση του αυτοκινήτου. Ψάξαμε και βρήκαμε την πιστοποίηση του City Spirit (Model Code: JY7222-ZQR) και πουθενά δεν αναφέρει ελληνική εταιρία.
Ολόκληρη η πιστοποίηση σε pdf, ΕΔΩ
Σε παλιότερο δημοσίευμα (20/09/2017) στο World Energy News, o διευθυντής διεθνών πωλήσεων της ελληνικής εταιρίας ECO//SUN, Δαρείος Δημητρίου, αναφέρει πως η ελληνική εταιρία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να διαθέτει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ecocar στα Βαλκάνια, τη Βόρειο Αφρική και την Ασία. «Η δική μας συμμετοχή εστιάζεται στην τοποθέτηση των μπαταριών». Πώς μια τοποθέτηση μπαταριών, κάνει το αυτοκίνητο ελληνικής σχεδίασης;
Σύνοψη:
Τα παραπάνω, μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι κινέζικο.
Για περισσότερες πληροφορίες που αποδεικνύουν την ΜΗ εγκυρότητα του άρθρου, μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Το “πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο” είναι στην πραγματικότητα… κινέζικο
Ζητούμε συγγνώμη από τους αναγνώστες μας για την, δημοσίευση του συγκεκριμένου άρθρου.
Η συντακτική ομάδα του enimerotiko.gr
Παρακάτω ακολουθεί η πρώτη και αρχική έκδοση του άρθρου η οποία δεν ισχύει και συνιστά fake news, σύμφωνα με την έρευνα του οργανισμού διασταύρωσης ειδήσεων ellinikahoaxes.gr
:
Παρκάρει σε θέση… κάδου, αφού το συνολικό πλάτος του δεν ξεπερνά το ύψος ενός 8χρονου παιδιού. Στοιχίζει όσο το πετρέλαιο θέρμανσης, που θα ξοδέψει ένα νοικοκυριό στο Νευροκόπι κατά τους μήνες της βαρυχειμωνιάς.
Ecocar: Ένα αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης
Φορτίζει στην απλή πρίζα «σούκο» μιας κατοικίας, με ό,τι απαιτεί σε ηλεκτρικό φορτίο η λειτουργία μιας ηλεκτρικής σκούπας, και η κίνησή του κοστίζει μόλις ένα ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.
Κι ενώ κατασκευάζεται σε μια μεγάλη μονάδα στην παγκόσμια πρωτεύουσα της ηλεκτροκίνησης, την αχανή Κίνα, η «καρδιά» του χτυπάει με ελληνική τεχνογνωσία. Ο λόγος για το Ecocar, ένα αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, με συσσωρευτές (μπαταρίες), ελεγκτές και ηλεκτρικά υποσυστήματα ελληνικής τεχνογνωσίας.
«Το Ecocar σίγουρα δεν θα βάλει… φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου αξιοπρεπέστατα με αυτό, με χαμηλό κόστος και με φιλικότητα προς το περιβάλλον. Με μια μικρή εγκατάσταση φωτοβολταϊκών δε, μπορεί να γίνει εντελώς μηδενικό το κόστος λειτουργίας του» σημειώνει ο κος Καζαντζίδης.