Μετά από πολλά χρόνια εργασιών, αποκαταστάθηκε με επιτυχία το τελευταίο εναπομείναν κόνβερτιμπλ BMW 1600 GT! Το εντυπωσιακό ασημί κουπέ, με την κόκκινη ανατρεπόμενη οροφή, ήταν παραγγελία του διάσημου Ιταλού σχεδιαστή αυτοκινήτων Πιέτρο Φρούα (γνωστού από το Fiat 1100 Spyder και τη σπορ Maserati A6G).
Μόνον δύο BMW 1600 GT κατασκευάστηκαν ποτέ. Και το ένα πήγε για παλιοσίδερα μετά από ατύχημα στο τεστ ντράιβ. Το μοναδικό εναπομείναν τετραθέσιο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στη μονάδα στο Ντίνγκολφινγκ της Γερμανίας, έμεινε στα χέρια του Χέρμπερτ Κουάντ, πλειοψηφούντος μετόχου στη BMW εκείνη την εποχή. Παρέμεινε στην οικογένειά του, πριν περάσει στα χέρια άλλων, για να καταλήξει να αποκτηθεί και πάλι από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Το σχέδιο της BMW ήταν να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο μοντέλο για την εκπαίδευση μαθητευόμενων που φιλοδοξούσαν να γίνουν μηχανικοί αυτοκινήτων. Επτά χρόνια αργότερα, το BMW 1600 GT δείχνει σήμερα ακριβώς όπως ήταν πριν από 52 χρόνια!