Μερικές φορές δε συνειδητοποιούμε ότι μικρά πράγματα μπορούν να δείξουν την πραγματική μας ουσία. Είναι ενδιαφέρον ότι, για όσους τα παρατηρούν.
Συγκεντρώσαμε τις συνήθειες που μπορούν να αποκαλύψουν πολλά για τον χαρακτήρα μας. Διαβάστε μέχρι το τέλος για ένα μη αναμενόμενο μπόνους.
Οι περισσότεροι καταναλωτές μπορούν να χωριστούν σε 2 τύπους. Αυτοί που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία μελετούν ενεργά τις ετικέτες και απαιτούν όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες πριν αγοράσουν κάτι. Είναι άνθρωποι περίεργοι που θέλουν να εισχωρήσουν εις βάθος σε όλους τους τομείς.
Όσοι ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία προτιμούν να μη χάνουν χρόνο και περιορίζονται σε επιφανειακές πληροφορίες. Μπορούν να αποκαλεστούν επιπόλαιοι.
Αυτοί οι τύποι δρουν με παρόμοιο τρόπο σε άλλες καταστάσεις στη ζωή τους. Είναι βέβαιο ότι αυτοί που δίνουν βάσει σε κάθε λεπτομέρεια θα γνωρίζουν ολόκληρη την ιστορία της ζωής σας προτού έρθετε κοντά. Όσοι ανήκουν στη δεύτεροι κατηγορία πιθανότατα θα χάσουν ακόμη και σημαντικές λεπτομέρειες για τη ζωή σας.
Τα άτομα που φορούν ρολόγια χειρός για τουλάχιστον ένα χρόνο είναι συνήθως πιο ακριβή και συνειδητά από εκείνα που προτιμούν να μην έχουν αυτό το αξεσουάρ.
Τα άτομα που φορούν ρολόι μπορεί να είναι εσωστρεφή αλλά συναισθηματικά σταθερά, ενώ εκείνα που δε φορούν ρολόι είναι λιγότερο συναισθηματικά σταθερά.
Οι προτιμήσεις στο φαγητό αποκαλύπτουν πολλά για τη φύση ενός ατόμου. Οι παρορμητικοί, λιγότερο ανοιχτοί και λιγότερο συνειδητοί προτιμούν το γλυκό κρασί και σπάνια τρώνε φρούτα.
Ταυτόχρονα, οι ανοιχτοί, πιο ήρεμοι και πιο συνειδητοί άνθρωποι προτιμούν το ξηρό κρασί και με χαρά συμπεριλαμβάνουν τα φρούτα στη διατροφή τους.
Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή χαρακτηρίζουν την προσωπικότητά μας. Και δεν έχει σημασία αν τις λέμε δυνατά, τις γράφουμε ή τις πληκτρολογούμε.
Οι ανήσυχοι και συναισθηματικά ασταθείς άνθρωποι συνήθως χρησιμοποιούν λέξεις που σχετίζονται με αρνητικά συναισθήματα. Οι εξωστρεφείς προτιμούν λέξεις που περιγράφουν θετικά συναισθήματα. Οι συνειδητοί άνθρωποι χρησιμοποιούν λέξεις που σχετίζονται με επιτεύγματα πιο συχνά, και οι ανοιχτοί άνθρωποι συνήθως επιλέγουν εξελιγμένες λέξεις και φράσεις όπου κάποιος θα έλεγε πιο συνοπτικά.
Το είδος της μουσικής που σας αρέσει να ακούτε αποκαλύπτει στους άλλους τις ιδιαιτερότητες της ψυχής σας, επειδή η μουσική έχει μακροπρόθεσμη επίδραση στον εγκέφαλο.
Οι άνθρωποι που προτιμούν τη λυπημένη ή επιθετική μουσική για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους είναι συνήθως ανήσυχοι και νευρικοί.
Οι άνθρωποι που προτιμούν τη χορευτική ή την ήσυχη μουσική είναι πιο ευτυχισμένοι. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ίδια η διαδικασία ακρόασης τέτοιας μουσικής αυξάνει τη διάθεση και έχει μακροπρόθεσμη επίδραση στην ευημερία σας.
Οι άνθρωποι που χαίρονται να σιδερώνουν, να πλένουν πιάτα και να παίζουν με παιδιά είναι πιο εύκολοι στην επικοινωνία σε σχέση με εκείνους που δεν τους αρέσουν οι δουλειές. Για τον πρώτο τύπο, η ευτυχία των άλλων είναι σημαντική. Ως εκ τούτου, προτιμούν να συγυρίζουν το σπίτι παρά να φωνάζουν στους για τις οικιακές δουλειές. Μπορούν επίσης να χαρακτηρισθούν ως εσωστρεφείς.
Στους εξωστρεφείς συνήθως δεν αρέσει να κάνουν δουλειές στο σπίτι και προτιμούν να ξεκουράζονται ή να συναντιούνται με φίλους.
Η στάση απέναντι την τέχνη σε όλες τις μορφές της μπορεί επίσης να αποκαλύψει πολλά για τη φύση ενός ατόμου.
Οι άνθρωποι που τους αρέσει η ποίηση, πηγαίνουν στην όπερα ή ασχολούνται με την τέχνη είναι πιο κοινωνικοί και ανοιχτοί σε καινούργια πράγματα, σε αντίθεση με εκείνους που αγνοούν την τέχνη.
Έχει αποδειχθεί ότι οι άνθρωποι μπορούν να προσδιορίσουν πόσο εύπορος είναι κάποιος απλά κοιτάζοντας το πρόσωπο του όταν δεν εκφράζει κανένα συναίσθημα. Αυτή η ικανότητα χρησιμοποιείται συχνά όταν αποφασίζουμε να προσλάβουμε κάποιον. Τα άτομα που φαίνονται «πλούσια» απορρίπτονται λιγότερο συχνά. Κατά συνέπεια, μικρά σημάδια μπορούν να σας εμποδίσουν να ανεβείτε στη επαγγελματικά ή να αυξήσετε το εισόδημά σας.
Ταυτόχρονα, οι επιστήμονες δεν είναι ακόμη σε θέση να απαντήσουν με ακρίβεια σε τι ακριβώς οφείλεται αυτός ο «πλούσιος» παράγοντας.