Χαρακτηριστικά προσωπικότητας: Κάποιες φορές τα μικρά πράγματα που κάνουμε προδίδουν αρκετά πράγματα για την προσωπικότητα μας. Παρακάτω με τις συμβουλες μας θα αναγνωρίσουμε ορισμένα από αυτά.
Οι περισσότεροι αγοραστές χωρίζονται σε 2 τύπους. Η πρώτη μελετά ενεργά τις ετικέτες και απαιτεί όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες πριν από την αγορά ενός προϊόντος. Είναι περίεργοι και εξεταστικοί άνθρωποι που θέλουν να φτάνουν ως την ρίζα.
Οι δεύτεροι προτιμούν να μην χάνουν χρόνο και περιορίζονται σε επιφανειακές πληροφορίες. Μπορούν να χαρακτηριστούν ως επιπόλαιοι.
Οι άνθρωποι που φορούν ρολόγια χειρός για τουλάχιστον ένα χρόνο είναι συνήθως πιο ακριβείς και ευσυνείδητοι.
Οι άνθρωποι που φορούν ρολόι μπορεί να είναι εσωστρεφείς, αλλά συναισθηματικά σταθεροί.
Οι ανοιχτοί, ήρεμοι και πιο ευσυνείδητοι άνθρωποι, τους αρέσει το ξηρό κρασί και συμπεριλαμβάνουν ευχαρίστως φρούτα στη διατροφή τους. Αντιθέτως οι κλειστοί άνθρωποι αρέσκονται στο γλυκό κρασί και δεν τρώνε τόσα φρουτα.
Οι αγχωμένοι και οι συναισθηματικά ασταθείς άνθρωποι χρησιμοποιούν συνήθως λέξεις που σχετίζονται με αρνητικά συναισθήματα. Οι εξωστρεφείς προτιμούν λέξεις που περιγράφουν θετικά συναισθήματα. Οι ευσυνείδητοι χρησιμοποιούν λέξεις που σχετίζονται με τα επιτεύγματα πιο συχνά και οι ανοιχτοί άνθρωποι συνήθως επιλέγουν πλούσιο λεξιλόγιο.
Οι άνθρωποι που προτιμούν τη θλιβερή ή επιθετική μουσική για να εκφράζουν τα συναισθήματά τους είναι συνήθως ανήσυχοι και νευρικοί.
Οι άνθρωποι που προτιμούν τη διασκεδαστική ή ήπια μουσική είναι ευτυχισμένοι.
Οι άνθρωποι που δεν έχουν πρόβλημα με τις δουλειές είναι πιο εύκολο να επικοινωνούν. Για τον πρώτο τύπο, η ευτυχία των άλλων είναι σημαντική. Ως εκ τούτου, προτιμούν να εργάζονται γύρω από το σπίτι αντί να γκρινιάζουν για τις οικιακές μικροδουλειές.
Η στάση απέναντι στην τέχνη σε όλες τις εκδηλώσεις της, μπορεί επίσης να αποκαλύψει πολλά για τη φύση ενός ατόμου.
Οι άνθρωποι που αγαπούν την ποίηση, πηγαίνουν στην όπερα ή ασχολούνται με την τέχνη είναι πιο κοινωνικοί και ανοιχτοί σε όλα τα νέα πράγματα, σε αντίθεση με όσους αγνοούν την τέχνη.
Έχει διαπιστωθεί ότι οι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν πόσο εύποροι είναι κάποιοι, κοιτάζοντας απλώς το πρόσωπό τους. Αυτή η ικανότητα χρησιμοποιείται συχνά όταν αποφασίζουμε να προσλάβουμε κάποιον. Τα άτομα με «πλούσιο» πρόσωπο απορρίπτονται λιγότερο συχνά. Κατά συνέπεια, τα αντίθετα σήματα μπορούν να σας εμποδίσουν να αναρριχηθείτε στη σταδιοδρομία ή να αυξήσετε το εισόδημά σας.