Κόλπα από πιλότους: Τα αεροπορικά ταξίδια είναι κάτι που για πολλούς είναι μια εμπειρία που θα έλεγε καποιος ότι μπορεί να είναι….. Κουραστική.
Παρακάτω θα δούμε διάφορα μυστικά που μοιράστηκαν τα μέλη των πληρωμάτων. Όπως επίσης και ορισμένους κανόνες για τους πιλότους.
Κόλπα από πιλότους: Ο πιλότος δεν μπορεί να έχει γενειάδα
Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες απαγορεύουν στους πιλότους τους να έχουν γενειάδες. Ο λόγος πίσω από αυτό είναι μια μάσκα οξυγόνου που θα πρέπει να ταιριάζει στο πρόσωπο σφιχτά. Καλό θα ηταν ακόμα και αν ειστε απλά ένας επιβάτης να μην έχετε γενειάδα για τον ίδιο λόγο.
Το κρύο είναι προς όφελος σας
Σύμφωνα με την έρευνα, υπάρχει μια σχέση μεταξύ της θερμοκρασίας και της πίεσης σε ένα επίπεδο και της απώλειας συνείδησης που προκαλείται από την υποξία. Αυτό μπορεί να προκληθεί από υπερθέρμανση του αέρα σε μια καμπίνα.
Τα αεροπλάνα δεν πετούν ποτέ σε ευθείες γραμμές.
Σε μερικές μακρινές πτήσεις, στους επιβάτες εμφανίζεται ένας χάρτης με την τροχιά της πτήσης. Βλέπετε ότι το αεροσκάφος δεν πετάει σε ευθεία, αλλά σε καμπύλη. Ο λόγος είναι οι ειδικές απαιτήσεις για τις πτήσεις, σύμφωνα με τις οποίες όλες οι διαδρομές πρέπει πάντα να βρίσκονται κοντά στα αεροδρόμια.
Φορέστε ανθεκτικά παπούτσια
Δείξτε την προτίμησή σας σε ανθεκτικά παπούτσια με μια σταθερή σόλα, γιατί σε περίπτωση εκκένωσης έκτακτης ανάγκης μπορεί να βρεθείτε να στέκεστε με τις σαγιονάρες σας στην καυτή άσφαλτο.
Οι πιλότοι και οι αποστολείς δεν επικοινωνούν πάντοτε με επίσημο τρόπο.
Υπάρχει μια παράδοση που οι αποστολείς συγχαίρουν τους πιλότους σε όλες τις διακοπές. Φανταστείτε: ένας πιλότος μπορεί να έχει μέχρι 4 πτήσεις την ημέρα πριν από τα Χριστούγεννα, και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου περίπου 2.000 άνθρωποι του εύχονται ευχάριστα Χριστούγεννα. “Όταν η γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα έγινε πρωταθλήτρια, όλοι οι αποστολείς του κόσμου συνέλεξαν το πλήρωμα μας”, λέει ο Άντγιες Σεπέρα, πιλότος με την Lufthansa.
Η προσγειωση αεροπλάνου είναι πιο δύσκολο από ότι φαίνεται
Σε πολλες ταινίες φαίνεται πολύ εύκολη η προσγείωση του αεροπλάνου από τον πρωταγωνιστή μας. Αυτό δεν είναι τόσο εύκολο στην πραγματική ζωή. Μια πτυχή που συνήθως δεν λαμβάνετε υπόψιν σε πολλες ταινίες είναι το άγχος.
Οι καθυστερήσεις πτήσεων επηρεάζουν όχι μόνο τους επιβάτες αλλά και τους αεροσυνοδούς.
Το γεγονός είναι ότι οι αεροσυνοδοί πληρώνονται μόνο για τις ώρες των πτήσεων. Ο χρόνος που αφιερώνεται στο έδαφος δεν υπολογίζεται.
Είναι δύσκολη μια επίσκεψη στην τουαλέτα για τους πιλότους
Όταν ένας από τους πιλότους χρειάζεται να χρησιμοποιήσει τις εγκαταστάσεις, η συνοδός του αεροσκάφους πηγαίνει στο θάλαμο διακυβέρνησης και περιμένει μέχρι να επιστρέψει ο πιλότος. Αυτό γίνεται για να αποφευχθούν ζητήματα όπως το κλείδωμα από το θάλαμο διακυβέρνησης ενώ o δεύτερος πιλότος λιποθυμάει ξαφνικά.
Κόλπα από πιλότους: Δεν φταίει κάνεις για τα άγευστα γεύματα
Δεν είναι λάθος του προσωπικού. Ο λόγος είναι ότι σε μεγάλο υψόμετρο οι γεύσεις μας και η αίσθηση της μυρωδιάς αρχίζουν να μπερδεύονται.
Φορέστε άνετα ρούχα
Όταν είστε σε ένα αεροπλάνο, επιλέξτε άνετα ρούχα με αναπνεύσιμα υφάσματα. Θα βοηθήσουν πολύ όταν προσπαθείτε να κοιμηθείτε.
Οι πιλότοι επικοινωνούν με τους αεροσυνοδούς μέσω αλεξίσφαιρης πόρτας.
Είναι αλήθεια ότι οι πιλότοι διαθέτουν αλεξίσφαιρη θύρα με ειδικό κωδικό ασφαλείας. Ο κώδικας θα λειτουργήσει αν ένας πιλότος δεν λάβει καμία ενέργεια μέσα σε 120 δευτερόλεπτα μετά την εισαγωγή του κώδικα.
Το πιο ομαλό μέρος για να καθίσετε
Ένα ιπτάμενο αεροπλάνο είναι σαν μια τραμπάλα. Τα καθίσματα που αισθάνονται το κούνημα πιο πολύ βρίσκονται στο πίσω μέρος. Έτσι, αν θέλετε να έχετε μια ήρεμη και ήσυχη πτήση, επιλέξτε θέσεις στη μέση κοντά στα φτερά.
Ειδικη σήμανση ότι υπάρχει βλάβη
Ευτυχώς, αυτό δεν συμβαίνει συχνά. Αν όμως συμβεί αυτό, οι πιλότοι δίνουν ένα ειδικό σήμα στο αεροδρόμιο κατά την προσγείωση: αφήνουν τα φτερά των πτερυγίων επάνω.
Μια απότομη προσγείωση μπορεί μερικές φορές να είναι σκόπιμη.
Εάν ο διάδρομος είναι καλυμμένος με νερό, το αεροπλάνο πρέπει να ακουμπήσει σκληρά για να «σπάσει» το στρώμα νερού και να αποτρέψει το γλίστρημα .
Τα φώτα χαμηλώνουν σκοπίμως κατά τη διάρκεια νυκτερινής προσγείωσης.
Αυτό συμβαίνει για να προσαρμοστούν τα μάτια των επιβατών στη νυχτερινή όραση.
Το οξυγόνο στις μάσκες είναι αρκετό για 15 λεπτά.
Το οξυγόνο στις μάσκες είναι αρκετό μόνο για ένα τέταρτο, αλλά δεν πρέπει να πανικοβληθείτε – αυτή τη φορά αρκεί ο πιλότος να σας μεταφέρει σε χαμηλότερο υψόμετρο όπου μπορείτε να αναπνέετε κανονικά.