H Τράπεζα Πειραιώς ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς και προχωρά σε αναπροσαρμογή της πολιτικής προμηθειών της για να στηρίξει ακόμη περισσότερο τις επιχειρήσεις και τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Στο πλαίσιο αυτό, η Πειραιώς προχωρά σε νέα μείωση κατά 50% στο τιμολόγιο χρεώσεων της διατραπεζικής υπηρεσίας IRIS payments για επαγγελματική χρήση, με στόχο να ενθαρρύνει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και να διευκολύνει περαιτέρω την αποδοχή άμεσων πληρωμών από ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις.
Επιπλέον, η Τράπεζα για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας στις τραπεζικές υπηρεσίες της, μηδενίζει την προμήθεια εξερχόμενης μεταφοράς πίστωσης έως 15.000 ευρώ από ιδιώτη μέσω Phone Banking καθώς και την προμήθεια για την πληρωμή πιστωτικής κάρτας άλλης Τράπεζας από ιδιώτη μέσω Phone Banking. Σήμερα, η προμήθεια και στις δύο κατηγορίες συναλλαγών ανέρχεται σε 6 ευρώ.
Η Πειραιώς επικαιροποιεί συνεχώς την πολιτική προμηθειών της για να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής και τις ανάγκες των πελατών της.
H Winbank πλέον εμφανίζει μήνυμα κατά τη διαδικασία μεταβολής του κινητού extrapin, πως θα πρέπει να προβείς και στην αλλαγή του αριθμού στην υπηρεσία IRIS Payments.
Είναι μια χρήσιμη υπενθύμιση για να μην συναντήσουμε προβλήματα σε μελλοντικές συναλλαγές μας.
Συγκεκριμένα:
Σημαντική Ενημέρωση:
Μπορείτε να ενημερώσετε την εγγραφή σας στην υπηρεσία IRIS payments με τον νέο σας αριθμό κινητού τηλεφώνου.
Απενεργοποιηθείτε και ενεργοποιηθείτε εκ νέου στην υπηρεσία IRIS payments, ώστε να σας βρίσκουν με τον νέο σας αριθμό κινητού και να λαμβάνετε τα ενημερωτικά sms μηνύματα της υπηρεσίας.
Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η μεταβολή του extrapin κινητού ολοκληρώνεται μετά από κλήση στο 2102388000 όπου δίνετε τον αριθμό της αίτησης που εμφανίζει το σύστημα και πραγματοποιείται η αλλαγή του κινητού.
Ένα νέο τύπο τραπεζικού καταστήματος υιοθετεί η Τράπεζα Πειραιώς, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και ενσωματώνοντας τις σύγχρονες τραπεζικές τάσεις και πρακτικές.
Στόχος είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, που θα συνδυάζουν καινοτομίες και στοχευμένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους, σε ένα μοντέρνο και ευχάριστο περιβάλλον, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της και ταυτόχρονα να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της.
Για τον λόγο αυτό, προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύοντας τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της, το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας με 387 καταστήματα, τα οποία καλύπτουν στρατηγικά την επικράτεια.
Στο νέο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, ο πελάτης απολαμβάνει γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε ένα ανοικτό, φιλικό και οικείο περιβάλλον.
Με την είσοδο του τον υποδέχεται ο τραπεζικός σύμβουλος και τον κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει.
Οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά μέσω μηχανημάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών, με τη βοήθεια του προσωπικού της Τράπεζας όπου είναι απαραίτητο.
Για τη διαχείριση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών, υπάρχουν κλειστοί χώροι, οι οποίοι διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των συζητήσεων.
Ο νέος, σύγχρονος σχεδιασμός του καταστήματος διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη και του τραπεζικού συμβούλου, ώστε να βρεθεί το προϊόν ή η υπηρεσία που ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες του.
Με τον τρόπο αυτό αναβαθμίζεται η συνολική εμπειρία και εξυπηρέτηση των πελατών και ενδυναμώνεται περαιτέρω η ανθρωποκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς.
Με τη χρήση των ψηφιακών μέσων και την ψηφιοποίηση των λειτουργιών, επιτυγχάνεται ο δραστικός περιορισμός των αναγκαίων εντύπων, με αποτέλεσμα τόσο τον περαιτέρω περιορισμό του χρόνου ολοκλήρωσης των συναλλαγών, όσο και τη σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της Τράπεζας.
Η μετατροπή των καταστημάτων ξεκινάει άμεσα και θα ολοκληρωθεί σταδιακά. Ήδη λειτουργούν πιλοτικά τρία νέα καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην ταχύτητα και στην αμεσότητα εξυπηρέτησης του πελάτη σε ένα μοντέρνο περιβάλλον.
Η Τράπεζα Πειραιώς στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της, επενδύει στη διαρκή εξέλιξή της, εφαρμόζοντας σύγχρονες τραπεζικές πρακτικές, αξιοποιώντας το διευρυμένο δίκτυό της, επενδύοντας στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της και ενσωματώνοντας τεχνολογίες αιχμής στα συστήματά της, ώστε να ανταποκρίνεται με ταχύτητα στις σύγχρονες απαιτήσεις και προσωποποιημένες ανάγκες των πελατών της.