Η Μαρία Αγγελικούση εξαγόρασε εταιρεία με shuttle tankers, των δεξαμενόπλοιων που φορτώνουν πετρέλαιο από πλωτές πλατφόρμες εξόρυξης, έναντι δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η νέα επένδυση που έκανε η Μαρία Αγγελικούση
Ειδικότερα, εξαγόρασε την Altera Shuttle Tankers L.L.C. (AST), μέσω της Maistros Shiptrade Limited, εταιρεία συνδεδεμένη με τον Όμιλο Αγγελικούση.
Η Altera Shuttle Tankers L.L.C., θυγατρική της Altera Infrastructure, είναι ένας κορυφαίος πάροχος shuttle δεξαμενόπλοιων, κατέχοντας και εκμεταλλευόμενη 18 δεξαμενόπλοια μεταφοράς στη Βραζιλία, τον Καναδά και τη Βόρεια Θάλασσα.
Ενισχύεται ο στόλος της Μαρίας Αγγελικούση
Ο όμιλος Αγγελικούση είναι από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς ναυτιλιακούς ομίλους στον κόσμο, με 144 πλοία στο νερό και 23 πλοία (συμπεριλαμβανομένων τριών δεξαμενόπλοιων) υπό παραγγελία.
Η εν λόγω συναλλαγή φέρνει σε επαφή την επιχείρηση δεξαμενόπλοιων της Altera Infrastructure και τον όμιλο Αγγελικούση, ενισχύοντας την επιχείρηση μέσω μιας κοινής βάσης ναυτιλιακής τεχνογνωσίας και βιομηχανικής κληρονομιάς.
Περιουσία 6,5 δισεκατομμύρια: Η 41χρονη Μαρία Αγγελικούση είναι από τους πιο πλούσιους ανθρώπους του κόσμου
Το Forbes, όπως κάνει κάθε χρόνο, δημοσιεύει τη σχετική λίστα με τους πιο πλούσιους ανθρώπους της Γης, με τη Μαρία Αγγελικούση να «κατακτά» την πρώτη θέση στην Ελλάδα με περιουσία 5,986 δισ. ευρώ.
Η Μαρία Αγγελικούση, σύμφωνα με το βιογραφικό που έχει αναρτηθεί στο Forbes, είναι Διευθύνουσα Σύμβουλος και ιδιοκτήτρια του ομίλου Αγγελικούση, μιας ναυτιλιακής εταιρείας με έδρα την Αθήνα.
Ο Όμιλος Αγγελικούση διαθέτει 142 πλοία, συμπεριλαμβανομένων δεξαμενόπλοιων πετρελαίου, πλοίων μεταφοράς υγρού φυσικού αερίου και πλοίων ξηρού φορτίου.
Η κα Αγγελικούση απέκτησε πτυχίο ιατρικής από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ και εργάστηκε ως ειδικευόμενος γιατρός στο βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας για δύο χρόνια.
Εντάχθηκε για πρώτη φορά στην οικογενειακή επιχείρηση το 2008, όταν επέστρεψε στην Ελλάδα από το Ηνωμένο Βασίλειο για να εργαστεί ως αντιπρόεδρος του ομίλου, ενώ ανέρχεται 432η στην ομώνυμη λίστα του Forbes.