Τα πουρμπουάρ μπαίνουν στο στόχαστρο της Εφορίας, προκαλώντας πονοκέφαλο σε εργαζομένους και ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης.
Για τα προβλήματα που δημιουργούνται από το εν λόγω μέτρο, μίλησε στο ΣΚΑΪ, σήμερα, Τετάρτη, το πρωί, ο Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Εστιατόρων, Γιώργος Κουράσης.
Όπως υπογράμμισε «το φιλοδώρημα για τον επιχειρηματία είναι μία παγίδα και μία πολύ εύκολη παράβαση για την επιχείρηση, αν δεν τηρηθούν κάποιοι κανόνες» και έκανε λόγο και για μία απόφαση του Αρείου Πάγου, η οποία αναφέρει ότι το φιλοδώρημα είναι μισθός.
«Το φιλοδώρημα θα πρέπει να καταβάλλεται στον εργαζόμενο στη μορφή μισθού», επεσήμανε ο ίδιος και τόνισε ότι θα υπόκειται σε κρατήσεις και ασφαλιστικές κρατήσεις.
Το νέο αυτό πρόβλημα προέκυψε από τη διασύνδεση των μηχανημάτων POS με τις ταμειακές μηχανές και την καθημερινή αποστολή των αποδείξεων στην ΑΑΔΕ, εξήγησε, δίνοντας ένα παράδειγμα για το πώς θα πρέπει να κινηθεί το κατάστημα, προκειμένου να μην έχει πρόβλημα.
Ο επιχειρηματίας, προκειμένου το φιλοδώρημα που αφήνει ο πελάτης να μην αποτελέσει παράβαση, θα πρέπει να ακολουθήσει μία διαδικασία.
Τέλος, ο κ. Κoυράσης σημείωσε ότι στα νέα POS υπάρχει ειδικό κουμπί, που περνά την συναλλαγή με την ένδειξη «εκκρεμή», για την οποία ο επιχειρηματίας δεν αποδίδει ΦΠΑ και δεν χρεώνεται και έτσι, στο τέλος του μήνα, ο επιχειρηματίας θα μπορεί να αποδώσει το εκάστοτε ποσό που αντιστοιχεί στον εργαζόμενο σε μορφή μισθού, παρακρατώντας τα προβλεπόμενα.
Ένας ντελιβεράς στη Λάρισα έγινε έξαλλος όταν παρέδωσε παραγγελία. Ο λόγος είναι πως δεν του άφησαν πουρμπουάρ.
Σύμφωνα με το onlarissa.gr που δημοσίευσε και την φωτογραφία έβγαλε στυλό και άφησε ένα σημείωμα στον πίνακα ανακοινώσεων της πολυκατοικίας.
«Δώστε tips γ@φτοι» σημείωσε στα κοινόχρηστα της εισόδου της πολυκατοικίας.
Οι ένοικοι απόρησαν ποιος ήταν ο παραλήπτης του μηνύματος.