Νέα βόμβα έσκασε στην αγορά από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.
Ο όμιλος Σκλαβενίτη, οπως διαβάζουμε στο capital προχώρησε σε μια σημαντική κίνηση, αποκτώντας τρία καταστήματα που μίσθωνε από την εισηγμένη εταιρεία Prodea Properties ΑΕΕΑΠ, αξιοποιώντας το δικαίωμα πρώτης προτίμησης (first option to buy). Τα καταστήματα αυτά βρίσκονται στην οδό Πέτρου Ράλλη, στη Χειμάρρας στο Μαρούσι, καθώς και στην Κατερίνη.
Το κατάστημα της οδού Πέτρου Ράλλη 97 στη Νίκαια εκτείνεται σε οικόπεδο 34.909 τετραγωνικών μέτρων, με το κτίριο να έχει συνολική επιφάνεια 36.961 τ.μ. Η Prodea το είχε αποκτήσει έναντι 12,39 εκατ. ευρώ, ενώ η αντικειμενική του αξία φτάνει τα 25,61 εκατ. ευρώ. Η αποτίμηση του ακινήτου, σύμφωνα με στοιχεία της Prodea από τον Ιούνιο του 2024, ανέρχεται στα 22,63 εκατ. ευρώ.
Στο Μαρούσι, το κατάστημα στην οδό Χειμάρρας 3-5, το οποίο παλαιότερα λειτουργούσε υπό την επωνυμία Μαρινόπουλος, πέρασε στην ιδιοκτησία του Σκλαβενίτη μετά την απορρόφηση της αλυσίδας. Το ακίνητο διαθέτει οικόπεδο 4.235 τ.μ. και κτίριο 11.663 τ.μ. Η Prodea το απέκτησε για 9,4 εκατ. ευρώ, με την αντικειμενική του αξία να διαμορφώνεται στα 8,68 εκατ. ευρώ και την αποτίμηση στα 13,65 εκατ. ευρώ.
Το τρίτο ακίνητο, στην Κατερίνη, επί της οδού Λεωνίδα Ιασωνίδη 140, βρίσκεται σε οικόπεδο 13.716 τ.μ. και περιλαμβάνει κτίριο 3.639 τ.μ. Η Prodea το είχε αποκτήσει έναντι 2,88 εκατ. ευρώ, με αντικειμενική αξία 1,28 εκατ. ευρώ και αποτίμηση 3,71 εκατ. ευρώ τον Ιούνιο του 2024.
Παράλληλα, μέσα στο 2024, ο Σκλαβενίτης ενίσχυσε το δίκτυό του με τρία νέα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Ρόδο, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική του για συνεχή ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική αγορά.
Ο Σκλαβενίτης προχώρησε σε μία πρωτότυπη εξαγορά, καθώς ο όμιλος Γλάρος, που ανήκει στην οικογένεια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, εξαγόρασε την εταιρεία «ΜΑΝΔΡΑΛ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε., που ασχολείται με τα έτοιμα γεύματα».
Μετά την εξαγορά, η εταιρεία μετονομάστηκε σε «ΑΥΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.» και επικεντρώνεται πλέον στην παραγωγή έτοιμων γευμάτων, σαλατών και σάντουιτς.
Η παραγωγική δυναμική του ομίλου εκτοξεύεται, με δυνατότητα παρασκευής 50.000 μερίδων ημερησίως, καλύπτοντας την αυξανόμενη ζήτηση, τόσο στα καταστήματά του, όσο και στην ευρύτερη αγορά.
Η πρώην εταιρεία «ΜΑΝΔΡΑΛ Ακίνητα», που ιδρύθηκε το 2021 με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατομμυρίων ευρώ, είχε ως βασικό αντικείμενο την απόκτηση και αξιοποίηση ακινήτων.
Μετά την εξαγορά, ο σκοπός της επεκτάθηκε για να περιλαμβάνει την παραγωγή, τυποποίηση και εμπορία διατροφικών προϊόντων.
Επιπλέον, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας αυξήθηκε κατά 11,55 εκατομμύρια ευρώ, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση του ομίλου Γλάρος στη νέα του στρατηγική.
Στη διοίκηση της εταιρείας βρίσκονται μέλη της οικογένειας Σκλαβενίτη, με πρόεδρο τη Μαρία Σκλαβενίτου και διευθύνοντα σύμβουλο τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη, ενώ συμμετέχουν και άλλα σημαίνοντα στελέχη.
Οι εν λόγω κινήσεις εντάσσονται στο ευρύτερο σχέδιο του ομίλου, ώστε να επωφεληθεί από την αναπτυσσόμενη αγορά των έτοιμων γευμάτων, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ LIDL κάνει συνεχώς βήματα προόδου και δεν επαναπαύεται ποτέ, καθώς με τη νέα του επένδυση διαλύει εντελώς τον ανταγωνισμό.
Η εταιρεία LIDL δείχνει με τις πράξεις της, ότι εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο, καθώς έχει σαν στόχο να διαλύσει με μία μόνο επένδυση τον υπάρχοντα ανταγωνισμό.
Σε επένδυση ύψους 100 εκατ. ευρώ θα προχωρήσει η Lidl Ελλάς για την ανάπτυξη νέου logistics center, όπως ανακοίνωσε ο Πρόεδρος Διοίκησης της εταιρείας, Martin Brandenburger την Τρίτη.
«Από το 1999 μέχρι σήμερα έχουμε επενδύσει στη χώρα πάνω από 1,4 δισ. ευρώ. Και συνεχίζουμε με αμείωτους ρυθμούς, χωρίς παρεκκλίσεις από τον σχεδιασμό μας, χωρίς να επηρεαζόμαστε από τις συγκυρίες, όσο δυσμενείς και να είναι αυτές», ανέφερε ο πρόεδρος διοίκηση της Lidl Ελλάς στο πλαίσιο ομιλίας που απεύθυνε κατά την παρουσίαση μελέτης για την οικονομική και κοινωνική συμβολή της Lidl Ελλάς.
Το νέο κέντρο logistics πρόκειται να ενισχύσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της καθημερινής τροφοδοσίας φρέσκων προϊόντων σε όλα τα καταστήματά της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα ενώ θα εξυπηρετήσει αποκλειστικά την περιοχή της Αττικής, η οποία μπαίνει στο επίκεντρο του στρατηγικού σχεδιασμού.
Σύμφωνα με τον κ. Brandenburger, η υλοποίηση νέου κέντρου logisticsτ, το οποίο έρχεται να προστεθεί στα τέσσερα κέντρα logistics που λειτουργούν ήδη δείχνει πόσο σημαντική είναι η Ελλάδα για τον γερμανικό όμιλο.
Μάλιστα, ο πρόεδρος αποκάλυψε ότι η Lidl προτίθεται να ανοίξει και άλλα καταστήματα, όπως στο Αιγάλεω που χτίζεται αυτή τη στιγμή, αλλά και σε άλλα μέρη της Ελλάδας.
Δεδομένο είναι το διετές πρόγραμμα επενδύσεων της Lidl Ελλάς για το 2024 – 2025, που ξεπερνάει τα 100 εκατ. ευρώ και σε αυτό προστίθενται τα 100 εκατ. ευρώ της επένδυσης του κέντρου διανομής στην Ελευσίνα.