Χωρίς καμία προειδοποίηση ή ενημέρωση προς τους συνδρομητές της, η δημοφιλής αμερικανική πλατφόρμα streaming Netflix προχώρησε σε απροσδόκητη αναπροσαρμογή των τιμών της για τους χρήστες στην Ελλάδα. Η απόφαση αυτή προκάλεσε αντιδράσεις και έκπληξη στους καταναλωτές, οι οποίοι δεν είχαν λάβει προηγουμένως καμία σχετική ανακοίνωση, γεγονός που αύξησε τη δυσαρέσκεια για την ξαφνική αύξηση του κόστους.
Σύμφωνα με τον νέο τιμοκατάλογο, οι τιμές των συνδρομών διαμορφώνονται ανάλογα με το πακέτο, με αυξήσεις που κυμαίνονται από 1 έως 2 ευρώ το μήνα. Πιο συγκεκριμένα:
– Πακέτο Basic: Η τιμή του πακέτου για μία οθόνη αυξήθηκε από τα 7,99 ευρώ στα 8,99 ευρώ τον μήνα.
– Πακέτο Standard: Το κόστος του πακέτου, που επιτρέπει θέαση σε δύο συσκευές ταυτόχρονα και υψηλότερη ποιότητα εικόνας, αναπροσαρμόστηκε από τα 10,99 ευρώ στα 12,49 ευρώ μηνιαίως.
– Πακέτο Premium: Το κορυφαίο πακέτο, το οποίο προσφέρει δυνατότητα προβολής σε τέσσερις οθόνες ταυτόχρονα και την καλύτερη δυνατή ποιότητα εικόνας, ανέβηκε από τα 13,99 ευρώ στα 15,99 ευρώ.
Η κίνηση του Netflix να αυξήσει τις τιμές, παρά τη δημοφιλία της πλατφόρμας και τη συνεχιζόμενη επέκταση του περιεχομένου της, φαίνεται πως έχει ως στόχο τη χρηματοδότηση των συνεχώς αυξανόμενων επενδύσεών της σε πρωτότυπες παραγωγές και νέες τεχνολογίες. Παρά την ποιότητα και την ποικιλία του περιεχομένου, αρκετοί συνδρομητές εμφανίζονται προβληματισμένοι από την ξαφνική επιβάρυνση, ειδικά ενόψει του αυξημένου ανταγωνισμού στον τομέα του streaming, με πολλές εναλλακτικές πλατφόρμες να προσφέρουν ανάλογες υπηρεσίες σε προσιτές τιμές.
Η απροειδοποίητη αύξηση του κόστους αναμένεται να προκαλέσει ανακατατάξεις στη βάση συνδρομητών της πλατφόρμας, καθώς αρκετοί ενδέχεται να επανεξετάσουν τη σχέση κόστους-αξίας της υπηρεσίας. Η διατήρηση της αφοσίωσης των χρηστών του Netflix μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμη, καθώς η ανταπόκριση του κοινού στις αλλαγές των τιμοκαταλόγων θα επηρεάσει και τις μελλοντικές αποφάσεις της εταιρείας στον τομέα των τιμολογιακών πολιτικών.
Ο Αχιλλέας Γλύξμπουργκ, αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο, αποφάσισε να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και να γίνει ηθοποιός.
Πρόκειται για το τρίτο παιδί του πρίγκιπα Παύλου και της Μαρί Σαντάλ, ο οποίος εκτός από ηθοποιός είναι και influencer.
Μάλιστα, στο όνομα της καριέρας του, άλλαξε όνομα και αφαίρεσε τον πριγκιπικό τίτλο του, καθώς στο εξωτερικό ήταν γνωστός ως Achilleas Greece, αλλά αποφάσισε να γίνει Achi Miller, κρατώντας το επίθετο της μητέρας του.
Ο Αχιλλέας έχει εμφανιστεί στο CBS στη σειρά “Τόλμη και Γοητεία”, ενώ τώρα συμμετέχει στην ταινία του Netflix “No Hard Feelings” και ετοιμάζει το νέο του τηλεοπτικό εγχείρημα.
Αναφερόμενος στην υποκριτική, μιλώντας στο περιοδικό Paper, επεσήμανε «ήταν πάντα ένα μεγάλο πάθος μου. Όταν ήμουν παιδί θυμάμαι ότι πάντα έβλεπα ταινίες και τηλεοπτικές σειρές και έλεγα “αυτό θέλω να κάνω: να γίνω ηθοποιός“».