me-molis-1e-etsi-tha-kaneis-to-aytokinito-soy-xana-san-kainoyrgio-to-agnosto-kolpo-poy-tha-se-amp-8220-sosei-amp-8221-245377
21:29

Με μόλις 1€: Έτσι θα κάνεις το αυτοκίνητό σου ξανά σαν καινούργιο, το άγνωστο κόλπο που θα σε “σώσει”

21:29
Νίκη Μουλά

Το άγνωστο κόλπο για να μυρίζει όμορφα η καμπίνα στο αυτοκίνητο, κοστίζει ελάχιστα και μπορεί να γίνει με μόνο δύο υλικά, τα οποία υπάρχουν σε όλα τα σπίτια.

Η καθαρή και με ευωδιαστή καμπίνα χαρίζει μια ευχάριστη αίσθηση στον οδηγό και τους επιβάτες, αλλά ακόμα πιο ευχάριστο είναι το γεγονός ότι αυτή η αίσθηση μπορεί να επιτευχθεί με ελάχιστο κόστος.

Advertisement

Η καθαρή και σε τάξη καμπίνα του αυτοκίνητου, αναβαθμίζει την άνεση και την ευκολία του οδηγού, ευνοώντας σημαντικά και την ασφάλεια.

Advertisement

Advertisement

Καταλυτικός παράγοντας στην αίσθηση καθαριότητας του αυτοκινήτου είναι και η μυρωδιά και μάλιστα, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων διαθέτουν ένα σημαντικό ποσό απλώς για να το κάνουν να μυρίζει ευχάριστα.

Ωστόσο, με το πέρασμα του χρόνου και της χρήσης, η ευχάριστη μυρωδιά του «καινούργιου» αυτοκινήτου φεύγει, αλλά υπάρχει ένας τρόπος να μυρίζει πάντα όμορφα το αυτοκίνητο, με έναν απλό, γρήγορο και πολύ φθηνό τρόπο.

Advertisement

Το άγνωστο κόλπο για την ευωδία του αυτοκινήτου

Τα δύο πράγματα που χρειάζονται και υπάρχουν σε όλα τα σπίτια, είναι το νερό και μερικές σταγόνες μαλακτικό ρούχων, ιδανικό για να χαρίσει μια ευχάριστη μυρωδιά στις ταπετσαρίες του εσωτερικού.

Advertisement

Καλό θα είναι το μείγμα να τοποθετηθεί σε ένα μπουκάλι σπρέι για ευκολότερη χρήση και ακρίβεια. Λίγες μόνο σταγόνες από το μαλακτικό ρούχων αρκούν, ώστε να μεταμορφώσουν την αίσθηση καθαριότητας της καμπίνας του αυτοκινήτου.

Το μείγμα θα ψεκαστεί στις υφασμάτινες ταπετσαρίες που υπάρχουν στο πορτμπαγκάζ και την μοκέτα του εσωτερικού, αλλά όχι στα πατάκια, για λόγους ασφάλειας, ούτε στα καθίσματα και την οροφή.

Το άγνωστο κόλπο για τη μυρωδιά του αυτοκινήτου

Έτσι θα γλιτώσεις πολλά λεφτά στο βενζινάδικο: Κάνε το κόλπο με το κέρμα και θα “σώσεις” την τσέπη σου

Αυτό το άγνωστο κόλπο που όλοι μπορούν να κάνουν στην επόμενη επίσκεψή τους στο βενζινάδικο, θα σε γλυτώσει από τα περιττά έξοδα.

Μια απλή κίνηση με ένα κέρμα μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και το κόστος κίνησης με το αυτοκίνητό μας.

βενζινάδικο

Πώς ξοδεύουμε περισσότερα χρήματα για τη μετακίνησή μας χωρίς να το αντιληφθούμε

Ένας από τους κρισιμότερους παράγοντες που μας επιτρέπουν να πετύχουμε τη μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου στο αυτοκίνητο και τη μοτοσικλέτα μας είναι η κατάσταση των ελαστικών μας.

Δεν αναφερόμαστε αποκλειστικά στη φθορά του πέλματος, η οποία απειλεί όχι μόνο την τσέπη μας αλλά και τη σωματική μας ακεραιότητα, αλλά και στην πίεση του αέρα, η οποία με το πέρασμα των ημερών μεταβάλλεται, καθιστώντας επιτακτικό τον συχνό έλεγχο από τον χρήση του αυτοκινήτου.

Ένα ελαστικό το οποίο δεν διαθέτει την ενδεδειγμένη πίεση αέρα στο εσωτερικό του είναι εξίσου επικίνδυνο με ένα φθαρμένο ελαστικό, καθώς το πέλμα δεν «πατάει» με τον ενδεδειγμένο τρόπο στην άσφαλτο με αποτέλεσμα να μειώνεται η πρόσφυση.

βενζινάδικο

Την ίδια στιγμή η παραμόρφωση που προκαλεί η έλλειψη πίεσης σε ένα ελαστικό αυξάνει και μάλιστα σημαντικά την αντίσταση κύλισης και ως εκ τούτου την ενέργεια που χρειάζεται το όχημα να ξοδέψει για να παραμείνει σε κίνηση.

Με λίγα λόγια η λάθος πίεση των ελαστικών σημαίνει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και σαφώς μεγαλύτερο κόστος για εκείνους που για τον έναν ή τον άλλο λόγο κινούνται καθημερινά με αυτοκίνητο.

Το τρικ με το κέρμα στο βενζινάδικο, το οποίο θα σε γλυτώσει από περιττά έξοδα

Ο μοναδικός τρόπος για να ελαχιστοποιήσουμε τις απώλειες που μπορούν να προκύψουν από τα ελαστικά του οχήματός μας είναι ο τακτικός έλεγχος. Ιδανικά ο έλεγχος αυτός θα πρέπει να γίνεται με το γνωστό σε όλους μανόμετρο, ενδεχομένως σε κάποιο βενζινάδικο, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να προσθέσουμε και αέρα αν αυτό κριθεί απαραίτητο και πάντα βάσει των προτάσεων του κατασκευαστή.

Εναλλακτικά, βέβαια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και ένα κέρμα με το οποίο μπορούμε να πάρουμε μια εικόνα για το αν ένα ελαστικό χρειάζεται αέρα ή όχι.

Πώς λειτουργεί

Για να ελέγξουμε τα ελαστικά μας με ένα κέρμα κατά την παραμονή μας στο βενζινάδικο, θα πρέπει να έχουμε επιλέξει το κέρμα θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε και να έχουμε πραγματοποιήσει με αυτό μια «μέτρηση» με τις σωστές πιέσεις, για να έχουμε μια μέτρηση αναφοράς.

Με το κέρμα μπορείτε να τσεκάρετε οπτικά την πίεση των ελαστικών σας τοποθετώντας το στο κέντρο του ελαστικού, στην κορυφή του. Στην πρώτη μέτρηση αναφοράς που θα κάνετε, έχοντας τοποθετήσει το κέρμα στο κέντρο το κοιτάζετε από το πλάι.

Για να σιγουρευτείτε ότι το κάνετε σωστά βεβαιωθείτε ότι κοιτάζοντας από το πλάι δεν βλέπετε το πέλμα του ελαστικού (την χάραξή του), αλλά μόνο το κέρμα. Έπειτα σημειώνετε είτε νοητά, είτε με κάποιο σημάδι πάνω στο κέρμα το σημείο όπου τελειώνει το πέλμα και αρχίζετε να βλέπετε το νόμισμα.

Αυτό το σημάδι πάνω στο κέρμα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με τον εξής τρόπο όταν θελήσετε να ελέγξετε στο μέλλον την πίεση στα ελαστικά σας και δεν έχετε άλλο τρόπο να το κάνετε: τοποθετείτε το κέρμα ξανά στο κέντρο, στην κορυφή του ελαστικού.

Αν βλέπετε μέρος του κέρματος κάτω από το σημάδι και τα ελαστικά σας είναι σχετικά καινούργια, τότε αυτό σημαίνει ότι έχουν περισσότερο αέρα και υψηλότερη πίεση από όσο θα έπρεπε. Αν δεν βλέπετε το σημάδι τότε τα ελαστικά έχουν χαμηλότερη πίεση από το ιδανικό.

βενζινάδικο

Πώς να διατηρήσετε τα ελαστικά σας

Με το ίδιο νόμισμα μπορείτε επίσης να ελέγξετε και το πάχος του πέλματος του ελαστικού -όσο αυτό παλιώνει- για να βεβαιωθείτε ότι βρίσκεται στα επιτρεπτά από το νόμο επίπεδα και να γνωρίζετε πότε πλησιάζει η στιγμή της αντικατάστασής του.

Να σημειωθεί τέλος ότι τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας χάνουν την πίεσή τους με την πάροδο του χρόνου, κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό, λόγω, μεταξύ άλλων, της αυξομείωσης στη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες απώλεια ενός με δύο psi το μήνα -ακόμη και ελαφρώς μεγαλύτερη- θεωρείται φυσιολογική και αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να ελέγχουμε τα ελαστικά μας τουλάχιστον μια φορά κάθε δύο εβδομάδες και πάντα πριν ξεκινήσουμε για μια μεγάλη διαδρομή.