Με 50ευρω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, βάζουν οι αετονύχηδες της Ευρώπης για να αποπροσανατολίσουν τους οδηγούς.
Ειδικότερα, καταφεύγουν σε ακραίες μεθόδους, όπως την τοποθέτηση χαρτονομισμάτων των 50 ευρώ στο παρμπρίζ των οχημάτων.
Στη θέα των χαρτονομισμάτων, οι περισσότεροι οδηγοί βγαίνουν ενστικτωδώς από το αυτοκίνητο, ώστε να εξακριβώσουν ποιος και για ποιον λόγο τοποθέτησε ένα ή περισσότερα χαρτονομίσματα στο παρμπρίζ.
Η κίνηση αυτή, μπορεί να είναι απολύτως φυσιολογική, αλλά μπορεί να αποδειχθεί μοιραία, καθώς την ίδια ακριβώς στιγμή, οι κλέφτες βρίσκουν την ευκαιρία, είτε να αρπάξουν αντικείμενα αξίας από το εσωτερικό του αυτοκινήτου ή ακόμα να πάρουν το ίδιο το αυτοκίνητο.
Αρκούν λίγα δευτερόλεπτα, ώστε οι κλέφτες να «χτυπήσουν» και να απομακρυνθούν από το σημείο πριν γίνουν αντιληπτοί.
Ακόμα κι αν καταφέρει ο οδηγός να αντιληφθεί ότι τα χαρτονομίσματα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου είναι πλαστά, αυτό δεν είναι ικανό για να αποτρέψει το κακό.
Η εν λόγω μέθοδος είναι πλέον τόσο διαδεδομένη σε χώρες, όπως η Γαλλία, αναγκάζοντας ακόμα και τις τοπικές αστυνομικές αρχές να εκδώσουν οδηγίες προς τους οδηγούς για το πώς πρέπει κανείς να αντιδράσει σε ένα τέτοιο περιστατικό, για να αποφύγει τα χειρότερα.
Ιδιοκτήτες οχημάτων που εξοπλίζονται με σύστημα υγραεριοκίνησης ή αεριοκίνησης βρίσκονται αντιμέτωποι με περιορισμούς στη στάθμευση ή ακόμα και στην κυκλοφορία, λόγω απαγορεύσεων που επιβάλλονται για λόγους ασφαλείας.
Ουσιαστικά, ορισμένοι ιδιοκτήτες οχημάτων που λειτουργούν με υγραέριο ή φυσικό αέριο αντιμετωπίζουν περιορισμούς στη στάθμευση σε ορισμένες περιπτώσεις σε κλειστά parking που δεν πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα ασφαλείας.
Παρότι η ελληνική νομοθεσία δεν θέτει απαγορεύσεις για την κυκλοφορία ή τη στάθμευση τέτοιων οχημάτων, υπάρχουν κανονισμοί που πρέπει να τηρούνται ώστε ένας χώρος στάθμευσης να είναι κατάλληλος για τη φιλοξενία τους.
Συγκεκριμένα, σε κλειστούς χώρους στάθμευσης με χωρητικότητα άνω των 100 οχημάτων, πρέπει να επισημαίνονται κοντά στους εξωτερικούς τοίχους του κτιρίου τμήματα για αεριοκίνητα οχήματα. Αυτές οι θέσεις πρέπει να αντιστοιχούν τουλάχιστον στο 10% της χωρητικότητας του χώρου στάθμευσης και πρέπει να είναι ξεχωριστά διαμορφωμένες, προτιμάται σε υπέργειους ορόφους και να διαθέτουν κατάλληλο σύστημα εξαερισμού.
Στην περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προδιαγραφές, ο χώρος στάθμευσης δεν επιτρέπεται να φιλοξενεί οχήματα με συστήματα τροφοδοσίας υγραερίου ή φυσικού αερίου και πρέπει να απαγορεύεται η είσοδος και η στάθμευσή τους, με κατάλληλη σήμανση. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων πρέπει να τηρούν αυτές τις απαιτήσεις, καθώς σε περίπτωση ατυχήματος ενδέχεται να εκτίθενται σε ευθύνη.
Από την παραπάνω αναγραφόμενη ρύθμιση, προκύπτει ότι για χώρους στάθμευσης με λιγότερες από 100 θέσεις δεν υπάρχει ειδική διάταξη για τα οχήματα που λειτουργούν με υγραέριο ή φυσικό αέριο, καθώς δεν υπάρχει ζήτημα περιορισμού ή απαγόρευσης.
Ανάλογη κατάσταση ισχύει και για τα υπόγεια parking πολυκατοικιών, τα οποία φαίνεται να μην φτάνουν τις 100 θέσεις, επομένως δεν υπάρχει ανάγκη για ειδικές διατάξεις. Η στάθμευση αυτοκινήτων με συστήματα LPG και CNG στις εισόδους των πολυκατοικιών μπορεί να θεωρηθεί ασφαλής, καθώς οι πιθανότητες επικίνδυνων συγκεντρώσεων υγραερίου ή φυσικού αερίου είναι ελάχιστες.
Ωστόσο, δεν περιορίζονται μόνον οι χώροι στάθμευσης στην επιβολή περιορισμών στα οχήματα που λειτουργούν με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου. Σε διάφορα τούνελ σε όλη την Ευρώπη, αυτά τα οχήματα απαιτείται να αναφέρουν τη χρήση LPG ή CNG κατά την είσοδό τους και να είναι σημαδεμένα με ειδική σήμανση. Επιπλέον, υπάρχουν καταστάσεις όπως αυτή του τούνελ της Μάχης, όπου απαγορεύεται η διέλευση οχημάτων LPG ή CNG, ακόμη και αν οι δεξαμενές τους είναι κενές.