Συνήθειες οδηγών: Η οδήγηση ενος αυτοκινήτου είναι πολύ περίπλοκη. Η συντήρηση ενος αυτοκινήτου όμως θα έλεγε καποιος ότι είναι ακόμα δυσκολότερη. Για αυτό ίσως να ευθύνεται το γεγονός του ότι πολλοί άνθρωποι αποκτάν συνήθειες που κάνουν το όχημά τους να υπολειτουργεί σε βάθος χρόνου. Όπως βέβαια και να βγάζει πολλών ειδών ζημιές. Με τις συμβουλές μας θα μπορέσετε να αποφύγετε πολλες από αυτές τις ζημιές.
Το βάρος του χεριού ασκεί πίεση στις υποδοχές του κιβωτίου ταχυτήτων και στους συγχρονιστές, προκαλώντας εσωτερική φθορά.
Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αδράνεια, στη δεξαμενή καυσίμου συσσωρεύονται προσμείξεις καυσίμου και δημιουργείται ζημιά στον πυθμένα. Αυτό είναι κάτι αναμενόμενο και για αυτό υπάρχουν τα φίλτρα στον κινητήρα σας. Παρόλα αυτά αν έχετε την δεξαμενή του αυτοκινήτου σας πάνω από την μέση τότε μπορείτε να αποφύγετε τυχόν προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν.
Η απόσταση ασφαλείας και η ταχύτητα ροής μας διδάσκεται στις σχολές οδήγησης. Αλλά αν είστε συνεχώς πατάτε φρένο άσκοπα, ετοιμαστείτε για τακτική αντικατάσταση στα τακάκια και τους δίσκους.
Κάποιο τρίξιμο ή ασυνήθιστοι μηχανικοί θόρυβοι είναι ένδειξη κάποιας βλάβης. Αν αφήσετε την βλάβη να πάρει την τροπή της χωρίς να την ελέγξετε σε καποιον μηχανικό αυτοκινήτου τότε μπορεί να δημιουργίσετε κάποιο ατύχημα. Εκτός από τον άμεσο αυτόν κίνδυνο μπορεί να επηρεάσει και κάποια από τα άλλα συστήματα του αυτοκινήτου σας δημιουργώντας περισσότερες βλάβες.
Αν βάζετε το αυτοκίνητο σε μια πλαγιά και ρυθμίζετε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τότε όλο το βάρος πέφτει στα γρανάζια και τον άξονα εξόδου του κιβωτίου. Για να σταθμεύσετε επιτυχώς σε κλίση, κρατήστε πατημένο το πεντάλ του φρένου, στη συνέχεια, βάλτε νεκρά στο κιβώτιο ταχυτήτων, σηκώστε το χειρόφρενο και στη συνέχεια αφήστε αργά το πεντάλ του φρένου.
Οι περισσότερες σύγχρονες μηχανές δεν χρειάζονται ζέσταμα. Αλλά αξίζει να έχουμε υπόψη ότι μέχρι να φτάσει στην ιδανική ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα είναι καλό να αποφεύγουμε να ζορίζουμε τον κινητήρα.
Πολλοί κρατάνε το πόδι τους στο φρένο ασκώντας μια μικρή πίεση σε αυτό. Συνήθως για να μπορέσουν ανά πάσα στιγμή να φρενάρουν. Αυτό έχει καταστροφικές επιπτώσεις ως αναφορά την ζωή των δίσκων εφόσον τους υπερθερμαίνει αλλά και καταστρέφει τα τακάκια σας πολύ πιο γρήγορα. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε αν θέλετε να έχετε τον απόλυτο ελεγχο του οχήματος σας είναι να βάλετε πρώτη ταχύτητα. Έτσι το αυτοκίνητο δεν θα επιταχύνει και θα μπορέσετε εφόσον έχετε μικρότερη ταχύτητα να σταματήσετε ανά πάσα στιγμή.
Το νέο κόλπο που εφαρμόζουν οι κλέφτες αυτοκινήτων είναι με τη βοήθεια ενός νομίσματος. Εισάγουν ένα κέρμα μέσα στο χερούλι της πόρτας στην πλευρά του συνοδηγού, καθώς οι οδηγοί σπάνια δίνουν προσοχή σε αυτό, όταν είναι μόνοι τους. Αργότερα, όταν κλειδώνουν το αυτοκίνητο, το κεντρικό κλείδωμα κλειδώνει, αλλά το αυτοκίνητο παραμένει ανοικτό. Να είστε προσεκτικοί και επιφυλακτικοί.