Πληροφορίες για πτήσεις: Οι πτήσεις με αεροπλάνα έχουν πολλες ιδιαιτερότητες που ίσως να μην ξέρουμε από που προέρχονται.
Όλα τα επαγγέλματα έχουν τα δικά τους μυστικά που κρατούνται έγκλειστα στους εσωτερικούς κύκλους. Η αεροπορία είναι ένα από τα πιο απόκρυφα θα μπορούσε να πει κάνεις επαγγέλματα. Αυτό μπορεί να είναι για πολλούς λόγους. Αυτό βεβαία μας κάνει να είμαστε ακόμα πιο περίεργοι και να προσπαθούμε με ζήλο να ανακαλύψουμε τα μυστικά αυτά. Παρακάτω σας έχουμε μερικές εξομολογήσεις από το πλήρωμα που θα διαφωτίσουν ορισμένα από τα μυστήρια.
Η μάσκα οξυγόνου είναι κάτι που είναι κρίσιμο να εφαρμόζει στο πρόσωπο σας σφιχτά. Μια γενειάδα μπορεί να αποτρέψει την σωστή εφαρμογή της μάσκας οξυγόνου. Αυτή είναι η αιτιολόγηση ορισμένων εταιριών που αποτρέπουν τους πιλότους τους από το να έχουν γενειάδα.
Σύμφωνα με την έρευνα, υπάρχει μια σχέση μεταξύ της θερμοκρασίας και της πίεσης σε ένα επίπεδο και της απώλειας συνείδησης που προκαλείται από την υποξία. Το τελευταίο μπορεί να προκληθεί από υπερθέρμανση του αέρα σε μια καμπίνα.
Ο πρώτος και πιο εύκολα αναγνωρίσιμος λόγος είναι πως η γη είναι σφαιρική. Ο δεύτερος λόγος είναι πως υπάρχουν πολλες συνθήκες που πρέπει να πληρεί μια πτύσει. Όπως για παράδειγμα ότι πρέπει ένα αεροπλάνο να είναι πάντα σε μια σχετικά κοντινή απόσταση από ένα αεροδρόμιο. Αυτό γίνετε για τυχών περίπτωση αναγκαστικής προσγείωσεις να μπορέσει το αεροπλάνο να προσγειωθεί με ευκολία.
Δείξτε την προτίμησή σας σε ανθεκτικά παπούτσια με μια σταθερή σόλα, γιατί σε περίπτωση εκκένωσης έκτακτης ανάγκης μπορεί να βρεθείτε να στέκεστε με τις σαγιονάρες σας στην καυτή άσφαλτο.
Υπάρχει μια παράδοση που οι αποστολείς συγχαίρουν τους πιλότους σε όλες τις διακοπές. Φανταστείτε: ένας πιλότος μπορεί να έχει μέχρι 4 πτήσεις την ημέρα πριν από τα Χριστούγεννα, και κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου περίπου 2.000 άνθρωποι του εύχονται ευχάριστα Χριστούγεννα. “Όταν η γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα έγινε πρωταθλήτρια, όλοι οι αποστολείς του κόσμου συνέλεξαν το πλήρωμα μας”, λέει ο Άντγιες Σεπέρα, πιλότος με την Lufthansa.
Όλοι έχουμε δει ταινίες όπου το αεροπλάνο έχει πέσει θύμα τρομοκρατικής ενέργειας και οι πιλότοι δεν μπορούν να το προσγειώσουν. Ερχεται η στιγμή μετά που ο πρωταγωνιστής παίρνει την κατάσταση στα χέρια του και το προσγειώνει με την μια. Αυτό είναι κάτι πολύ απίθανο για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι το άγχος.
Το γεγονός είναι ότι οι αεροσυνοδοί πληρώνονται μόνο για τις ώρες των πτήσεων. Ο χρόνος που αφιερώνεται στο έδαφος δεν υπολογίζεται. Το μόνο που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες είναι ένα μικρό επίδομα εξόδων για κάθε ώρα που δαπανάται στο αεροδρόμιο.
Όταν ένας από τους πιλότους χρειάζεται να χρησιμοποιήσει τις εγκαταστάσεις, η συνοδός του αεροσκάφους πηγαίνει στο θάλαμο διακυβέρνησης και περιμένει μέχρι να επιστρέψει ο πιλότος. Αυτό γίνεται για να αποφευχθούν ζητήματα όπως το κλείδωμα από το θάλαμο διακυβέρνησης ενώ o δεύτερος πιλότος λιποθυμάει ξαφνικά.
Δεν είναι λάθος του προσωπικού του εδάφους. Ο λόγος είναι ότι σε μεγάλο υψόμετρο οι γεύσεις μας και η αίσθηση της μυρωδιάς αρχίζουν να μπερδεύονται. Η ανεπαρκής υγρασία, ο θόρυβος στο αεροπλάνο και η χαμηλή πίεση παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο σε αυτό.
Όταν είστε σε ένα αεροπλάνο, επιλέξτε άνετα ρούχα με αναπνεύσιμα υφάσματα. Θα βοηθήσουν πολύ όταν προσπαθείτε να κοιμηθείτε. Η χειρότερη επιλογή που θα μπορούσατε να κάνετε είναι η επίσημη ενδυμασία. Επίσης αποφύγετε την καφεΐνη και μην ξεχάσετε να φέρετε ωτοασπίδες και μάσκα ύπνου για να μπορέσετε να κοιμηθείτε με ευκολία.
Είναι αλήθεια ότι οι πιλότοι διαθέτουν αλεξίσφαιρη θύρα με ειδικό κωδικό ασφαλείας. Ο κώδικας θα λειτουργήσει αν ένας πιλότος δεν λάβει καμία ενέργεια μέσα σε 120 δευτερόλεπτα μετά την εισαγωγή του κώδικα. Αυτό γίνεται σε περίπτωση που όλοι οι άνθρωποι στην καμπίνα λιποθυμήσουν λόγω της αποσυμπίεσης, για παράδειγμα. Σε κανονικές καταστάσεις, οι αεροσυνοδοί διασταυρώνουν με τους πιλότους μέσω του τηλεφώνου. Πρέπει να το κάνουν κάθε 40 λεπτά κατά τη διάρκεια της ημέρας και κάθε 20 λεπτά τη νύχτα για να βεβαιωθούν για την ικανότητα εργασίας τους.
Ένα ιπτάμενο αεροπλάνο είναι σαν μια τραμπάλα. Τα καθίσματα που αισθάνονται το κούνημα πιο πολύ βρίσκονται στο πίσω μέρος. Έτσι, αν θέλετε να έχετε μια ήρεμη και ήσυχη πτήση, επιλέξτε θέσεις στη μέση κοντά στα φτερά.
Ευτυχώς, αυτό δεν συμβαίνει συχνά. Αν όμως συμβεί αυτό, οι πιλότοι δίνουν ένα ειδικό σήμα στο αεροδρόμιο κατά την προσγείωση: αφήνουν τα φτερά των πτερυγίων επάνω. Είναι ένας από τους τρόπους να δείξουμε ότι συμβαίνει κάτι στο αεροπλάνο.
Στην πραγματικότητα, μερικές φορές το κάνουν σκόπιμα. Εάν ο διάδρομος είναι καλυμμένος με νερό, το αεροπλάνο πρέπει να ακουμπήσει σκληρά για να «σπάσει» το στρώμα νερού και να αποτρέψει το γλίστρημα .
Αυτό συμβαίνει για να προσαρμοστούν τα μάτια των επιβατών στη νυχτερινή όραση. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, απαγορεύεται η ενεργοποίηση των φώτων και οι επιβάτες θα έχουν ήδη εγκλιματιστεί στο σκοτάδι και θα έχουν καλύτερη πλοήγηση.
Το οξυγόνο στις μάσκες είναι αρκετό μόνο για ένα τέταρτο, αλλά δεν πρέπει να πανικοβληθείτε – αυτή τη φορά αρκεί ο πιλότος να σας μεταφέρει σε χαμηλότερο υψόμετρο όπου μπορείτε να αναπνέετε κανονικά.