Ένα εντυπωσιακό κατάστημα Lidl έκανε την εμφάνισή του στα δυτικά προάστια της Αθήνας στις 5 Σεπτεμβρίου, διαθέτοντας αρκετά ταμεία και πολλές θέσεις στάθμευσης. Το νέο αυτό κατάστημα δεν έχει καμία σχέση με την παραδοσιακή εικόνα που έχουμε για τα Lidl.
Συγκεκριμένα, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει δημιουργήσει το νέο της κατάστημα στο Ίλιον, επενδύοντας 8 εκατομμύρια ευρώ και προσφέροντας 30 νέες θέσεις εργασίας. Το νέο κατάστημα της Lidl Ελλάς βρίσκεται στη Λεωφόρο Θηβών 475.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πρόσφατη αυτή προσθήκη στο δίκτυο των καταστημάτων της Lidl Ελλάς είναι το 231ο της εταιρείας και ενισχύει τη δέσμευση της προς την εξυπηρέτηση των καταναλωτών στην ευρύτερη περιοχή, τονίζοντας την αδιάκοπη ανάπτυξή της στον αστικό χώρο της Δυτικής Αττικής.
Η επένδυση της Lidl Ελλάς για το νέο αυτό κατάστημα ανέρχεται συνολικά σε 8 εκατ. ευρώ, γεγονός που καταδεικνύει τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας στην προσφορά προϊόντων υψηλής ποιότητας και ποικιλίας.
Το νέο κατάστημα εκτείνεται σε δύο επίπεδα και έχει συνολική επιφάνεια 1.470 τ.μ., προσφέροντας έναν ξεχωριστό συνδυασμό καινοτομίας, άνεσης και απλότητας, δημιουργώντας παράλληλα μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για τους πελάτες του.
Με πέντε ταμεία και συνολικά 85 θέσεις στάθμευσης -30 εξωτερικές και 55 υπόγειες σε δύο επίπεδα- η πρόσβαση στο κατάστημα διασφαλίζει την απόλυτη άνεση και ασφάλεια που αξίζουν οι πελάτες της Lidl Ελλάς, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
Με αυτή την επένδυση, η εταιρεία έχει επίσης εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά συστήματα ισχύος 65KW και δύο σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης, προωθώντας τη βιώσιμη ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα ότι είναι σε θέση να επιτύχει τους αναφερόμενους στόχους της.
Οι σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις παρέχουν στους συνεργάτες της Lidl ένα ιδανικό εργασιακό περιβάλλον, με ειδικά διαμορφωμένους χώρους χαλάρωσης στο 3ο επίπεδο, που συνδυάζουν την άνεση με την εκπληκτική θέα της πόλης.
Στο πρόσφατο διαφημιστικό της φυλλάδιο, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl παρουσιάζει όχι μόνο εκπτωτικά προϊόντα, αλλά και συγκρίσεις τιμών με άλλες δύο μεγάλες αλυσίδες, χωρίς να κατονομάζει τις ανταγωνιστικές εταιρείες. Ωστόσο, τα χρώματα που χρησιμοποιούνται – πορτοκαλί για τον Σκλαβενίτη και μπλε για την ΑΒ Βασιλόπουλος, καθιστούν σαφείς τις αναφορές.
Με τίτλο «Lidl το οικονομικότερο σουπερμάρκετ με αποδείξεις έως και 22,7% φθηνότερα», η Lidl επιτείνει την επίθεσή της συγκριτικά με την προηγούμενη καμπάνια δύο εβδομάδες νωρίτερα. Σε εκείνη την καμπάνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε απαντήσει σαρκαστικά, υποστηρίζοντας ότι οι τιμές της ήταν χαμηλότερες.
Στο νέο φυλλάδιο, η Lidl συγκρίνει τις τιμές 12 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μεταξύ των τριών αλυσίδων. Συγκεκριμένα, η συνολική αξία των προϊόντων της Lidl ανέρχεται σε 31,81 ευρώ, ενώ το «καλάθι» του Σκλαβενίτη κοστίζει 38,19 ευρώ και της ΑΒ Βασιλόπουλος 41,16 ευρώ. Σύμφωνα με την καμπάνια, το «καλάθι» της Lidl είναι φθηνότερο κατά 16,7% από του Σκλαβενίτη και κατά 22,7% από της ΑΒ. Στην προηγούμενη σύγκριση, το «καλάθι» της Lidl εμφανιζόταν φθηνότερο κατά 11,7% από αυτό της ΑΒ και κατά 16,2% από αυτό του Σκλαβενίτη.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε απαντήσει άμεσα στην προηγούμενη καμπάνια της Lidl, ευχαριστώντας τη για την επιλογή της και τονίζοντας ότι με μια 6ευρη επιταγή, το καλάθι θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό. Η αλυσίδα επίσης αναφέρθηκε στα προνόμια του προγράμματος AB Plus.
«Είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή το καλάθι σου θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό! Γι αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του AB Plus. Για να εξαργυρώνεις και εσύ τι 6ευρές επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες καθημερινά. Καλώς ήρθες και καλά ψώνια. ΑΒ Βασιλόπουλος»
Πηγές από την ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζουν ότι η σύγκριση έγινε μεταξύ ανόμοιων προϊόντων και εξετάζουν την προσφυγή στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας για πιθανή παράβαση του Κώδικα διαφήμισης.
Από την πλευρά του, ο Σκλαβενίτης δεν αναμένεται να αντιδράσει αυτή τη φορά, καθώς υψηλόβαθμο στέλεχος της αλυσίδας δήλωσε στην Καθημερινή ότι ο τελικός κριτής για το έργο της κάθε εταιρείας είναι ο καταναλωτής.