Ξενοδοχειακή απάτη: Μια γυναίκα επέλεξε να κλείσει μια σουίτα στο Kandia Castle Resort and Thalasso στο Ναύπλιο για μια εβδομάδα. Ωστόσο, δυστυχώς ανακάλυψε ότι το συγκεκριμένο κατάλυμα έχει πωληθεί μέσω δημοπρασίας.
Πρόσφατα, η κυρία Σοφία Βασιλειάδου επέλεξε ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο Ναύπλιο για να απολαύσει μια ποιοτική διαμονή με την οικογένειά της κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου και συγκεκριμένα τον Αύγουστο. Ωστόσο, ανακάλυψε ότι το συγκεκριμένο κατάλυμα έχει πωληθεί μέσω πλειστηριασμού.
Το χρονικό της απάτης
Η κ. Βασιλειάδου είχε κλείσει μια σουίτα για μία εβδομάδα προκειμένου να εξασφαλίσει άνετη διαμονή για τα μικρά παιδιά της. Ωστόσο, λίγο πριν την άφιξη τους στο ξενοδοχείο, έμαθε ότι το συγκεκριμένο κατάλυμα είχε πωληθεί μέσω πλειστηριασμού. Το αποτέλεσμα ήταν ότι η μητέρα χάνει ένα σημαντικό ποσό χρημάτων χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση σχετικά με την αλλαγή καθεστώτος του καταλύματος.
Στα όσα έκανε γνωστά στο protothema.gr, η άτυχη γυναίκα εξηγεί πώς έχασε το ποσό των 2.500 ευρώ και αποκαλύπτει την αλυσίδα γεγονότων που οδήγησαν στην απάτη. Επικεντρώνεται στο γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου ποτέ δεν της παρείχε καμία πληροφόρηση σχετικά με το κλείσιμο της επιχείρησης και την πώλησή της σε μια ομάδα Ισραηλινών.
«Το ξενοδοχείο έκλεισε, ο ιδιοκτήτης δεν κατέθεσε πτώχευση, απεναντίας εξακολουθούσε να εισπράττει χρήματα πελατών» αναφέρει η κυρία Βασιλειάδου.
Η γυναίκα αναφέρει ειδικότερα την ύπαρξη παράνομης απόκτησης κερδών και υπονοεί ότι ίσως και άλλοι συνεργάτες του ιδιοκτήτη του καταλύματος ήταν “στο κόλπο” να μην την ενημερώσουν για το κλείσιμο του ξενοδοχείου, προκειμένου να εξακολουθούν να εισπράττουν χρήματα από τις κρατήσεις ακόμη και μετά το κλείσιμο.
Αποσαφηνίζοντας, μέχρι κάποιο βαθμό, την κατάσταση γύρω από το κλείσιμο του ξενοδοχείου, η κυρία Βασιλειάδου αναφέρει ότι το ξενοδοχείο πιθανόν να έχει περάσει από πλειστηριασμό τον περασμένο Νοέμβριο.
Η ίδια πραγματοποίησε την κράτηση της σουίτας τον περασμένο Ιανουάριο μέσω της πλατφόρμας κρατήσεων του ξενοδοχείου.
Ωστόσο, λίγο καιρό αργότερα, από τον Απρίλιο, η κυρία Βασιλειάδου ανακάλυψε ότι το ξενοδοχείο στην πραγματικότητα δεν υπήρχε. Το πρώτο σοκ ήρθε όταν κατά την αναζήτηση για διαθέσιμα δωμάτια για φίλους της, διαπίστωσε ότι η πλατφόρμα κρατήσεων δεν είχε συνεργασία με το εν λόγω κατάλυμα.
Ξαφνικά, ένιωσε μια αυξανόμενη απογοήτευση αλλά και μια έντονη ανησυχία. Δεν μπορούσε ακόμη να κατανοήσει τι είχε συμβεί, και τότε ξεκίνησε την αναζήτηση περισσότερων πληροφοριών.
Προσπάθησε να επικοινωνήσει με κάποιον συνεργάτη του ιδιοκτήτη μέσω τηλεφώνου, αλλά δεν μπορούσε να βρει κανέναν, καθώς το ξενοδοχείο φαινόταν να έχει εξαφανιστεί εντελώς. Μόνο όταν επικοινώνησε με τη νέα διοίκηση, βρήκε απαντήσεις από μια υπάλληλο του τμήματος κρατήσεων, η οποία προσλήφθηκε ξανά υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Ξενοδοχειακή απάτη: “Δεν έχω ξανακλείσει κάτι τόσο ακριβό”
Η κυρία Βασιλειάδου εξηγεί ότι όλα αυτά συνέβησαν μέσα σε πέντε μέρες, από τη στιγμή που συνειδητοποίησε ότι το ξενοδοχείο είχε κλείσει, μέχρι τη στιγμή που έμαθε τι ακριβώς είχε συμβεί και αποφάσισε να πάρει νομικά μέτρα.
Το κύριο πρόβλημα, όπως επισημαίνει η γυναίκα, είναι ότι λόγω της απευθείας κράτησης μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας, δεν είναι δυνατή η επιστροφή του ποσού.
“Δεν έχω ξανακλείσει κάτι τόσο ακριβό”, επισημαίνει, τονίζοντας ότι επιθυμούσε να εξασφαλίσει μια άνετη διαμονή για το νεογέννητο δεύτερο παιδί της.
“Αν πήγαινα τον Αύγουστο, δεν θα βρίσκαμε κάτι. Οι καταγγελίες είναι πολλές”, προσθέτει η κυρία Βασιλειάδου, η οποία επικοινώνησε ακόμα και με τον νέο διευθυντή του ισραηλινού ομίλου.
Πριν λίγες ημέρες, υπέβαλε καταγγελία για απάτη στο ΕΚΠΟΙΖΩ, τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή και στο Υπουργείο Τουρισμού, ζητώντας την ακύρωση της κράτησης και αποζημίωση για την ζημιά που έπαθε.
Σκοπεύει επίσης να υποβάλλει μήνυση, με στόχο να κινητοποιήσει άλλα θύματα απάτης που έχουν αντιμετωπίσει ανάλογες άσχημες εμπειρίες.