Η κατάσταση των ψυχαγωγικών προγραμμάτων του ΣΚΑΪ στη μεσημεριανή και απογευματινή ζώνη φαίνεται να έχει προκαλέσει ανησυχία στους υπευθύνους του καναλιού, οι οποίοι εκφράζουν δυσαρέσκεια για τις επιδόσεις τους.
Ανησυχία για τις επιδόσεις των ψυχαγωγικών προγραμμάτων του ΣΚΑΪ: Στο «κόκκινο» οι δείκτες τηλεθέασης
Παρά την ισχυρή προώθηση μέσω του δελτίου ειδήσεων, οι τρεις εκπομπές του σταθμού παραμένουν καθηλωμένες σε μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης, τα οποία κυμαίνονται μεταξύ 4% και 8%.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Γιώργου Σκρομπόλα στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣου» του OPEN, δύο από τις συγκεκριμένες εκπομπές διανύουν κρίσιμη φάση και εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο πρόωρης διακοπής τους. Το κανάλι φέρεται να έχει θέσει το χρονοδιάγραμμα των Χριστουγέννων ως καταληκτική ημερομηνία, ώστε να αποφασίσει αν θα διακόψει κάποιο από τα project αν οι δείκτες τηλεθέασης δεν βελτιωθούν.
Οι εκπομπές «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» του Μάρκου Σεφερλή και «My Style Rocks» δεν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού, ιδίως απέναντι σε προγράμματα που διατηρούν σταθερά διψήφια ποσοστά. Το βέλτιστο σενάριο θα ήταν η μείωση της διάρκειας των εν λόγω εκπομπών, ωστόσο, οι πληροφορίες συγκλίνουν προς την πιθανότητα ότι τουλάχιστον μία από αυτές θα αποχαιρετήσει νωρίτερα τους τηλεθεατές, αφήνοντας κενό στο πρόγραμμα πριν την ολοκλήρωση της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν.
Αναστάτωση για την πορεία του «Still Standing» στον ΣΚΑΪ
Ο προβληματισμός που επικρατεί γύρω από το τηλεπαιχνίδι «Still Standing» είναι έντονος, καθώς ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ είχε επενδύσει πολλές προσδοκίες σε αυτό. Η αισιοδοξία του καναλιού οφείλεται στην προϊστορία του παιχνιδιού, το οποίο είχε παραμείνει εκτός αέρα για αρκετό χρονικό διάστημα μετά την αποχώρησή του από τον ΑΝΤ1, αλλά και στην ανάθεση της παρουσίασης στον Χρήστο Φερεντίνο, έναν έμπειρο παρουσιαστή.
Ωστόσο, το τηλεπαιχνίδι έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δαπανηρό για τον σταθμό, καθώς φιλοξενείται σε ένα πολυτελές και ευρύχωρο πλατό, το οποίο κοστίζει δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Σε σύγκριση με την παραγωγή που παρουσίαζε η Μαρία Μπεκατώρου στον ΑΝΤ1, οι απαιτήσεις του «Still Standing» είναι σαφώς πιο υψηλές και τα αποτελέσματα στην τηλεθέαση δεν έχουν ανταποκριθεί στις προσδοκίες. Ειδικότερα, το ποσοστό τηλεθέασης του παιχνιδιού μόλις αγγίζει το 8% στο δυναμικό κοινό, με το συνολικό ποσοστό να είναι ακόμα χαμηλότερο, γεγονός που έχει προκαλέσει αναπόφευκτα απογοήτευση στους ιθύνοντες του καναλιού.
Αξιοσημείωτο είναι ότι, προς το παρόν, το κανάλι δεν έχει προγραμματίσει πρόωρη διακοπή της εκπομπής με τον Χρήστο Φερεντίνο, καθώς αποφάσισε να στηρίξει την παραγωγή μέχρι την ολοκλήρωσή της, ελπίζοντας σε μια βελτίωση των επιδόσεων στους πίνακες τηλεθέασης.
«Δεν θέλουμε τέτοιες εκπομπές στο κανάλι μας»: “Πάγωσε” ο Κοκλώνης, η διοίκηση του ανακοίνωσε τα δυσάρεστα
Στο δημοσίευμά της στην εφημερίδα «Real Life», η Ναταλία Ανδρικοπούλου αποκάλυψε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα αιτήματα του Open από τον Νίκο Κοκλώνη. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το κύριο ζήτημα παραμένει το μοίρασμα των εσόδων, το οποίο αποτελεί κεντρικό σημείο διαμάχης μεταξύ του καναλιού και του δημοφιλούς παραγωγού. Ως επίλογη τους, προβλέπεται η εισαγωγή σαφούς κανονισμού για την κατανομή των εσόδων από την εκπομπή ψυχαγωγίας.
Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο, η πλευρά του Σαββίδη προτείνει ισότιμη διαίρεση εσόδων 50-50, ενώ η πλευρά του Κοκλώνη, η οποία χρηματοδοτεί την εκπομπή ψυχαγωγίας, ζητά να συμμετέχει στα έσοδα από τον διαφημιστικό χρόνο των εκπομπών.
Συγκεκριμένα, ο Ιβάν Σαββίδης, όπως αναφέρει η «Real», επιμένει να καλύπτονται πρώτα όλα τα λειτουργικά έξοδα και στη συνέχεια να γίνεται μοίρασμα των υπολοίπων εσόδων.
Και οι δύο πλευρές φέρονται να έχουν παγιδευτεί σε μια “δύσκολη συνομιλία” που δεν έχει βρει ακόμα έκβαση.
Το άρθρο της εφημερίδας ολοκληρώνεται με την αναφορά στην πρόσφατη συνάντηση των δύο πλευρών στη Θεσσαλονίκη.
«Σε πρόσφατη συνάντηση που έγινε την περασμένη Τρίτη στη Θεσσαλονίκη, η διοίκηση του Open τόνισε στον Νίκο Κοκλώνη ότι δεν θέλει εκπομπές που προσβάλουν την αισθητική και ζήτησε πιο “σοβαρά προγράμματα”» σημειώνει στο άρθρο της η Ναταλία Ανδρικοπούλου.