Το «Παρά Πέντε» είναι μία από τις πιο αγαπημένες σειρές του Mega, την οποία υπογράφει ο Γιώργος Καπουτζίδης, η οποία ακόμη και σήμερα, που προβάλλεται σε επανάληψη, συγκεντρώνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης, χωρίς να έχει δώσει κανένας σημασία στα σκηνοθετικά λάθη.
Μπορεί ο Γιώργος Καπουτζίδης να δίνει προσοχή ακόμα και στις πιο ασήμαντες λεπτομέρειες, αλλά δεν μπόρεσε να αποφύγει όλα τα λάθη, τα περισσότερα εκ των οποίων έγιναν χωρίς την ευθύνη του.
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά λάθη είναι στη σκηνή με τον καφέ, στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς, οπότε η οροθετική Ζωή Παπαδόγιαννη (Bάσω Γουλιελμάκη) συναντιέται με τον Φώτη για μια συνέντευξη, τον υποδέχεται στο σπίτι της και του προσφέρει καφέ, τον οποίο ετοιμάζει η ίδια.
Ωστόσο, ο καφές σε κάθε πλάνο της σκηνής φαίνεται διαφορετικός. Είθισται τα σκηνογραφικά ρακόρ να τηρούνται, προκειμένου να προσδώσουν την αίσθηση συνέχειας ανάμεσα στα πλάνα της ίδιας σκηνής, που μπορεί να έχουν γυριστεί άλλη ώρα ή ακόμα και ημέρα, αλλά στην εν λόγω σκηνή του «Παρα Πέντε», το ρακόρ του καφέ πρόδωσε τεχνικά τους δημιουργούς.
Και ενώ φαίνεται στο πρώτο πλάνο στον πάγκο της κουζίνας ένας φραπέ με πλούσιο αφρό, επιστρέφοντας από το ψυγείο η Ζωή, για να προσθέσει παγάκια στον καφέ, βλέπουμε έναν εντελώς διαφορετικό καφέ, με ελάχιστο αφρό.
Η Ζωή προσφέρει στον Φώτη τον καφέ και ως δια μαγείας ο αφρός έχει ξαναγίνει πλούσιος. Ο Φώτης παίρνει στα χέρια του τον καφέ και στο κοντινό του πλάνο τον βλέπουμε να έχει ξαναχάσει τον αφρό του, δημιουργώντας ένα τυπικό τηλεοπτικό σκηνογραφικό παράδοξο.