Η Μαρίνα Σάττι, παράλληλα με τη φετινή Eurovision, διαχειρίστηκε και την απώλεια του πατέρα της. Η 37χρονη τραγουδίστρια ανέβηκε στη σκηνή του μουσικού διαγωνισμού μόλις 40 ημέρες μετά τον θάνατο του αγαπημένου της γονιού, ολοκληρώνοντας με επιτυχία την απαιτητική αποστολή.
Κυκλοφορία Νέου Album της Μαρίνας Σάττι
Στα μεσάνυχτα της Τρίτης, 14 Μαΐου, η Μαρίνα Σάττι κυκλοφόρησε το νέο της EP Album, μόλις τρία 24ωρα μετά τον Μεγάλο Τελικό της Eurovision. Το άλμπουμ περιλαμβάνει τα ήδη αγαπημένα «Tucutum» και «Ζάρι», καθώς και πέντε νέα κομμάτια. Η τραγουδίστρια ανακοίνωσε την κυκλοφορία μέσα από τα social media, κερδίζοντας το ενδιαφέρον των θαυμαστών της παγκοσμίως.
Αφιέρωση στη Μνήμη του Πατέρα της
Ένα από τα νέα τραγούδια, το «Αχ Θάλασσα», είναι αφιερωμένο στη μνήμη του πατέρα της. Στην τελευταία της συνέντευξη στο «Στούντιο 4», η Ελληνίδα εκπρόσωπος στη Eurovision δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή της όταν ρωτήθηκε για την απώλειά της.
Διεθνής Αναγνώριση
Το τραγούδι «Ζάρι» κατάφερε να μπει στη λίστα με τα 50 viral τραγούδια παγκοσμίως στο Spotify, κάτι που δεν έχει καταφέρει άλλο ελληνόφωνο κομμάτι μέχρι στιγμής. Η Μαρίνα Σάττι εξέφρασε την έκπληξή της μέσω Instagram, αναφέροντας: «Τι; Ένα τραγούδι στα ελληνικά; Στο παγκόσμιο τσαρτ του Viral 50 Spotify;». Οι ακόλουθοί της στο Instagram αυξήθηκαν από 90.000 τον περασμένο Δεκέμβριο στις 308.000 αυτή τη στιγμή.
Το πήρε απόφαση, αλλάζει καριέρα, γίνεται ηθοποιός: Θα παίξει Επίδαυρο η Μαρίνα Σάττι, λίγο μετά την Eurovision
Μία νέα και πολύ διαφορετική επαγγελματική κίνηση κάνει η Μαρίνα Σάττι, λίγο μετά την κατάκτηση της 14ης θέσης στη Eurovision.
Με σολίστ την Μαρίνα Σάττι και ένα σημαντικό θίασο πρωταγωνιστών και χορευτών η Μαριάννα Κάλμπαρη, καλλιτεχνική διευθύντρια του θεάτρου Τέχνης, βρίσκεται σε πρόβες για την καλοκαιρινή παράσταση στην Επίδαυρο με “Ικέτιδες” του Αισχύλου.
Εξήντα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του έργου στην Επίδαυρο, το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν σε συνεργασία με το Θέατρο του Νέου Κόσμου ανεβάζει αυτό το καλοκαίρι τις Ικέτιδες του Αισχύλου με δύο βραδιές στο θέατρο της Επιδαύρου 23 και 24 Αυγούστου.
Η Μαρίνα Σάττι ανάμεσα σε ένα θίασο με σπουδαίους ηθοποιούς και χορευτές
Η παράσταση, που εντάσσεται στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, συγκεντρώνει σημαντικούς ηθοποιούς, μουσικούς και χορευτές σε ένα ποιητικό αλλά και βαθιά πολιτικό έργο στο κέντρο του σύγχρονου προβληματισμού για την έννοια του ασύλου σε μια δημοκρατική κοινωνία, ιδιαίτερα όταν στη θέση του διωκόμενου βρίσκονται οι γυναίκες.
Στο έργο (που είναι το πρώτο και το μοναδικό που έχει διασωθεί από την τετραλογία του Αισχύλου “Δαναΐδες”) πρωταγωνιστεί ένα συλλογικό γυναικείο πρόσωπο: ο Χορός των πενήντα Δαναΐδων που, μαζί με τον πατέρα τους Δαναό εγκαταλείπουν τη Λιβύη και την Αίγυπτο και ζητούν άσυλο στην πόλη του Άργους. Σαν την προγόνισσά τους την Ιώ, που η Ήρα καταδίωκε ανελέητα στέλνοντάς της μια ενοχλητική βοϊδόμυγα, τον “οίστρο”, για να τη βασανίζει, οι Δαναΐδες πασχίζουν τώρα να ξεφύγουν από τους πενήντα γιους του Αιγύπτου που απαιτούν να τις παντρευτούν με τη βία.
Η θέση της τραγουδίστριας στην παράσταση
Η παράσταση ενώνει λυτρωτικά τις φωνές των αρχαίων ηρωίδων με εκείνες των σημερινών, μέσα από έναν εντυπωσιακό Χορό πενήντα νέων γυναικών, με προεξάρχουσες στο λόγο τη Λένα Παπαληγούρα και τη Λουκία Μιχαλοπούλου (στους ρόλους της Υπερμνήστρας και της Αμυμώνης αντίστοιχα) και στο τραγούδι τη Μαρίνα Σάττι, που ξεκινά πρόβες αμέσως μετά την επιστροφή της από την Eurovision.
Τον Χορό απαρτίζουν μέλη της γυναικείας χορωδίας, της Μαρίνας Σάττι, Chóres, νέες ηθοποιοί-σπουδάστριες της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης και χορεύτριες-ακροβάτισσες της ομάδας “Και όμως κινείται” με κορυφαία τη Χριστίνα Σουγιουλτζή.
Στον ανδρικό ρόλο του Πελασγού, βασιλιά του προελληνικού πελασγικού φύλου (που πιστεύεται ότι υπήρξε μητρογραμμικό), η Λυδία Κονιόρδου. Τις δύο μορφές της πατριαρχικής εξουσίας ενσαρκώνουν ο Άκης Σακελλαρίου και ο Γιάννης Τσορτέκης.
Ο μύθος θέτει το ζήτημα της ταυτότητας και της θέσης της γυναίκας στην κοινωνία, εξιστορώντας παράλληλα το χρονικό της εγκατάστασης και της επικράτησης του ελληνικού φύλου στη χώρα των Πελασγών, των λεγόμενων “Προελλήνων”.
Οι Δαναΐδες Ικέτιδες μιλούν για τις ανάγκες που οδηγούν τους ανθρώπους να ξεριζωθούν από τη γη τους, την άγρια μοίρα του πρόσφυγα, την αξία της δικαιοσύνης, τις αρχές της δημοκρατίας. Πάνω απ’ όλα όμως μιλούν για τον αγώνα της Γυναίκας ενάντια στον Άνδρα που με τη βία ζητά να της επιβληθεί.
Συντελεστές
- Μετάφραση Ιωάννης Γρυπάρης /Επεξεργασία κειμένου και δραματουργίας – Σκηνοθεσία Μαριάννα Κάλμπαρη
- Σκηνικά – Κοστούμια Χριστίνα Κάλμπαρη / Μουσική σύνθεση Χαράλαμπος Γωγιός / Χορογραφία Χριστίνα Σουγιουλτζή
- Σχεδιασμός φωτισμών Στέλλα Κάλτσου / Βοηθός σκηνοθέτιδας Μαριλένα Μόσχου / Βοηθοί σκηνογράφου-ενδυματολόγου Κυριακή Φόρτη, Κατερίνα Κυρτάτου / Μουσική διδασκαλία Ειρήνη Πατσέα, Σιμέλα Εμμανουηλίδου
- Συντονισμός παραγωγής CHÓRES Βερονίκη Κρικώνη / Διεύθυνση παραγωγής Μαρίνα Γαβριηλίδου
- Παίζουν (αλφαβητικά) Λυδία Κονιόρδου (Πελασγός), Λουκία Μιχαλοπούλου (Αμυμώνη), Λένα Παπαληγούρα (Υπερμνήστρα), Άρης Σακελλαρίου (Δαναός), Γιάννης Τσορτέκης (Αιγύπτιος Κήρυκας)
- Σολίστ Μαρίνα Σάττι
- Κορυφαία χορεύτρια Χριστίνα Σουγιουλτζή
- Κορυφαίες CHÓRES (αλφαβητικά) Ελένη Βασιλάκη, Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου, Γιώτα Δημητρακοπούλου, Φανή Λύκου, Ιόνυ Μοσχοβάκου, Δάφνη Παγουλάτου, Ελένη Πούλιου, Ελίνα Σταμοπούλου, Δανάη Στεργίου, Νικολάια Τριανταφύλλου
- Κορυφαίες Δραματικής Σχολής Θεάτρου Τέχνης (αλφαβητικά) Νεφέλη Δοδοπούλου, Μυρτώ Καπώλη, Ρένια Κρητικού, Άννα Μωρόγιαννη / Συμπαραγωγή Θέατρο του Νέου Κόσμου – Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν.
“Ικέτιδες” Επίδαυρος 23 και 24 Αυγούστου.