Advertisement
MEDIA

Μιθριδάτης: Ξεπέρασε τα 1 εκατ. views το νέο του τραγούδι, αλλά δεν μπήκε στις τάσεις του YouTube

07:59
Νίκη Μουλά

Ο Μιθριδάτης έκανε το βίντεο “Για Να Μη Τα Χρωστάω”, το οποίο συγκέντρωσε περισσότερα από 1.000.000 views, ωστόσο, παραμένει εκτός των τάσεων του YouTube.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το “Για Να Μη Τα Χρωστάω” του Μιθιδράτη είναι το video για το οποίο μιλάει όλη η Ελλάδα, καθώς σε λιγότερο από μια εβδομάδα έχει ξεπεράσει τα 1.000.000 views, ενώ γίνεται διαρκώς σημείο αναφοράς και έντονων συζητήσεων τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στο δημόσιο βίο, ακόμα και στα έδρανα της Βουλής.

Advertisement

 

Ωστόσο, η απορία όσων μπήκαν στο YouTube και πάτησαν play για να δουν το video, είναι γιατί δεν βρίσκεται στην κορυφή των trends;

Advertisement

 

Advertisement

 

Advertisement

Από το σχετικό video στο επίσημο κανάλι του YouTube, σε συνδυασμό με όσα αναφέρονται στην υποστήριξη δημιουργών του YouTube, προκύπτουν οι εξής παραμέτροι μέσω των οποίων ο αλγόριθμός του YouTube ορίζει ένα video ως trending:

 

Αν το περιεχόμενο του είναι ελκυστικό προς μια μεγάλη μάζα θεατών.
Αν δεν είναι αποπροσανατολιστικό, αν δεν έγινε με σκοπό το clickbait ή αν δεν περιέχει προκλητικό περιεχόμενο
Αν αναδεικνύει φαινόμενα που συμβαίνουν στον κόσμο ή εντός του YouTube.
Αν προέρχεται από ένα πολυσυλλεκτικό κανάλι που ανεβάζει σταθερά νέο περεχόμενο.
Ιδανικά, αν αναδεικνύει κάτι καινότομο.
Το ποσοστό με το οποίο αυξάνονται καθημερινά τα views.
Από που προέρχονται τα views (δημογραφικά στοιχεία)
Συγκρίσεις των επιδόσεων του εν λόγω video με άλλα video απο το ίδιο κανάλι
Το αβαντάζ του YouTube προς τους ‘μεγάλους’ publishers

 

Advertisement

Για ποιους λόγους το video που έκανε ο Μιθριδάτης δεν μπήκε στα trends

 

Μελέτη 40.000 videos που είχε δημοσιευτεί στο The Verge, πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, είχε αποδείξει πως το YouTube αναδεικνύει με μεγαλύτερη άνεση το περιεχόμενο που προέρχεται από τηλεοπτικά κανάλια και άλλους publishers μαζικής εμβέλειας, σε σύγκριση με όσα ανεβάζουν οι ανεξάρτητοι δημιουργοί.

Η CEO του YouTube, Σούζαν Βότζίσκι είχε αποδεχτεί αυτό τον ισχυρισμό, εξηγώντας πως αυτό συνδέεται με την προτεραιότητα που δίνει η ψηφιακή πλατφόρμα σε video που δεν περιλαμβάνουν βωμολοχίες και κάθε άλλου είδους ανάρμοστο περιεχόμενο.

Αν και η Βοτζίσκι υποσχέθηκε αναδιαμόρφωση των κανόνων για τα trends, έτσι ώστε ένα 50% του σχετικού καταλόγου να αφορά ανεξάρτητους δημιουργούς, αυτή η “αλλαγή” φαίνεται πως προχωρά μάλλον με αρκετά βραδείς ρυθμούς.

Είναι αληθές ότι το κανάλι από το οποίο ανέβηκε το νέο κομμάτι που έκανε ο Μιθριδάτης δεν ποστάρει περιεχόμενο σε καθημερινή ή έστω εβδομαδιαία βάση.

Ως προς το αν το “Για να Μη Τα Χρωστάω” έχει τόσο ανάρμοστο περιεχόμενο ή βωμολοχίες, ώστε να χαθεί από τα Trends του ελληνικού YouTube, αυτή είναι μια υπόθεση που αγγίζει το παράλογο.

TAGS:
Advertisement