Η Άννα Κουρή, μια από τις πιο αγαπημένες ηθοποιούς της ελληνικής τηλεόρασης, εμφανίστηκε ως καλεσμένη στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου στις 20 Νοεμβρίου. Η παρουσία της συνδέθηκε με τη συμμετοχή της στη νέα σειρά «Η κατάρα της Τζέλλας Δελεφράγκα», όπου αναμένεται να κεντρίσει ξανά το ενδιαφέρον του κοινού.
Η Άννα Κουρή, που έγινε ιδιαίτερα γνωστή μέσα από τον ρόλο της στη σειρά «Οι Μεν και οι Δεν», θυμήθηκε την Τερέζ, το αγαπημένο της σκυλάκι, που είχε ρόλο στη σειρά. Η Τερέζ, που έζησε 12 χρόνια, αποτελούσε σημαντικό κομμάτι της ζωής της ηθοποιού. «Η Τερέζ έφυγε 12 ετών. Την είχα αγαπήσει πολύ. Είμαι πολύ φιλόζωη. Μετά την Τερέζ είχα τον γιο της, και τώρα έχω ένα αδεσποτάκι που το βρήκαμε κάτω από το σπίτι, το έχω 10 χρόνια, ήταν ήδη μεγάλος όταν τον βρήκαμε ήταν μεταξύ 2-4 ετών αλλά είναι μια χαρά. Η Τερέζ στη σειρά πληρωνόταν κανονικά. Αφού εργαζόταν είχε μισθό», δήλωσε. Η αμοιβή της Τερέζ ήταν ένα κολπάκι για να μου αυξήσουν τον μισθό. Η Τερέζ έπαιρνε 10.000 δραχμές το επεισόδιο», είπε.
Αναφερόμενη στη θρυλική σειρά «Ο Μεν και οι Δεν», η Άννα Κουρή εξήγησε ότι η προσθήκη της Τερέζ έγινε έπειτα από πρόταση της Τζόυς Ευείδη. Η αγάπη της για τα ζώα είναι εμφανής, καθώς δεν δίστασε να αναφέρει πως η Τερέζ είχε μισθό για τη συμμετοχή της στη σειρά, κερδίζοντας 10.000 δραχμές ανά επεισόδιο.
«Υπήρξε μια περίοδος που δεν είχα σκύλο. Όταν πέθανε και ο γιος της Τερέζ, για δύο χρόνια δεν είχαμε σκύλο, ήταν πολύ βαρύ το πένθος μας. Η Τζόυς Ευείδη έκανε την πρόταση να μπει η Τερέζ στους “Μεν και Δεν”. Η αμοιβή της Τερέζ ήταν ένα κολπάκι για να μου αυξήσουν τον μισθό. Η Τερέζ έπαιρνε 10.000 δραχμές το επεισόδιο».
Η ηθοποιός σημείωσε πως η αμοιβή του σκύλου ήταν ένα «τρικ» της παραγωγής για να αυξηθεί και ο δικός της μισθός. Η σειρά σημείωνε τεράστια επιτυχία, με ποσοστά τηλεθέασης που ξεπερνούσαν το 50%. «Οι Μεν και Δεν έκαναν πάνω από 50% τηλεθέαση, αλλά τότε δεν είχαμε την αίσθηση της επιτυχίας.»
Η Άννα Κουρή μίλησε επίσης για τη συμμετοχή της στο «Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο». Αναφέρθηκε στην πίεση που ασκούσε η παραγωγή για τα νούμερα τηλεθέασης, παρόλο που η σειρά κατέγραφε ποσοστά της τάξης του 25% με 30%, ποσοστά που σήμερα θεωρούνται εξαιρετικά.
«Στο “Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο” μάς πίεζαν από την παραγωγή και μας έλεγαν ότι τα νούμερα δεν είναι καλά, ενώ κάναμε 25% και 30% που τώρα είναι καταπληκτικά», παραδέχτηκε.
Η ηθοποιός δεν δίστασε να σχολιάσει και την εξωτερική της εμφάνιση, αναγνωρίζοντας ότι ο χρόνος αφήνει τα σημάδια του. Ωστόσο, δήλωσε ικανοποιημένη που οι αλλαγές δεν έχουν αλλοιώσει σημαντικά την εικόνα της. «Μεγαλώνω, μπορεί να μην είμαι και ίδια, αλλά δεν έχει αλλοιωθεί και πολύ η εξωτερική μου εμφάνιση», ανέφερε με ειλικρίνεια και αυτοπεποίθηση.
Η Άννα Κουρή, μέσα από τη συνέντευξή της, ανέδειξε το βάθος των εμπειριών της και τις δυνατές σχέσεις που ανέπτυξε τόσο με τους συνεργάτες της όσο και με τα αγαπημένα της κατοικίδια. Παράλληλα, επανέφερε στη μνήμη του κοινού τη νοσταλγία για μια εποχή όπου η ελληνική τηλεόραση κατέγραφε ιστορικές επιτυχίες.
Η Άννα Κουρή σε συνέντευξή της στην εκπομπή Happy Day και τη Χριστιάνα Κοχλατζή, μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, τους γονείς της, το ρόλο της Βάνας στη σειρά “Μεν και Δεν”, αλλά και την Τερέζ.
Όπως υπογράμμισε η ηθοποιός «μέχρι τα 10 μου μεγάλωσα στο βελγικό Κονγκό, ήταν το ιδανικό μέρος για παιδική ηλικία, γιατί ήταν όλα τα σπίτια μονοκατοικίες, με κήπους. Οι γονείς μου πήγαν στο Κονγκό να δοκιμάσουν την τύχη τους, ο πατέρας μου ασχολιόταν με υφάσματα. Η μητέρα μου είναι 96 ετών και της αρέσουν οι περιπέτειες στα ταξίδια. Φέτος θέλουμε να κάνουμε μια κρουαζιέρα, να πάμε μέχρι Βενετία. Στη Βουδαπέστη, ήθελε να ανέβει σε αερόστατο».
Για την καριέρα της, η Άννα Κουρή επεσήμανε «έχω περάσει περιόδους ανεργίας, γιατί μου ζητούσαν τα ίδια πράγματα. Με στοίχειωσε ο ρόλος της Βάνας, στο μυαλό των παραγωγών ήμουν η Βάνα Δάνγκα για κάποιο λόγο. Οι κολλητοί μου από το χώρο είναι ο Στέλιος Μάινας, η Πέμη Ζούνη και η Σύλβια Δεληκούρα».
Τέλος, για την Τερέζ, η ηθοποιός σημείωσε «στα γυρίσματα, όταν ο σκηνοθέτης έλεγε στοπ, πήγαινε στα καμαρίνια και καθόταν σε μια πολυθρόνα που τη θεωρούσε δική της. Νιώθω μια μεγάλη τρυφερότητα όταν τη βλέπω».