Η τηλεθέαση της Παρασκευής επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά την κυριαρχία του προγράμματος «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη, το οποίο κατέκτησε την πρώτη θέση και άφησε πίσω του τον ανταγωνισμό με σημαντική διαφορά.
Πρωτοκαθεδρία για το «Φως στο Τούνελ»
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το «Φως στο Τούνελ» απέσπασε το εντυπωσιακό ποσοστό του 29,9% στο δυναμικό κοινό, κυριαρχώντας για ακόμα μια φορά στην τηλεθέαση της Παρασκευής. Το πρόγραμμα διατήρησε την πρώτη θέση με άνεση, μην αφήνοντας περιθώρια για τα υπόλοιπα προγράμματα της βραδιάς.
Ανταγωνισμός και Τηλεοπτικά Προγράμματα
Από την άλλη πλευρά, ο Νίκος Μουτσινάς, ο οποίος βρέθηκε απέναντι από το «Φως στο Τούνελ», σημείωσε 8,7% στο δυναμικό κοινό, αποδεικνύοντας πως η διαφορά παραμένει αρκετά μεγάλη μεταξύ των δύο προγραμμάτων. Στα υπόλοιπα προγράμματα της prime time και της late night, το «Roadshow» κατέγραψε μέσο όρο 17,1%, ενώ ακολουθούν η σειρά «Γη της Ελιάς» με 16,2%, το «IQ 160» με 10,2%, οι «Μαύροι Πίνακες» με 6,6% και το «Δίχτυ» με 1,6%.
Τηλεθέαση σε Γενικό Σύνολο
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, το «Φως στο Τούνελ» και πάλι κυριάρχησε με μέσο όρο 32,5%, ενώ η «Γη της Ελιάς» ακολούθησε με 21,7%. Το «Roadshow» σημείωσε 17,2%, το «IQ 160» 10,6%, ενώ ο Νίκος Μουτσινάς παρουσίασε ποσοστό 6,6%. Οι «Μαύροι Πίνακες» συγκέντρωσαν 6% και το «Δίχτυ» 3,2%.
Αυτά τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την υπεροχή του «Φως στο Τούνελ» στον τηλεοπτικό στίβο, αλλά και την ποικιλία των προγραμμάτων που προσέφεραν ενδιαφέρον στο κοινό της Παρασκευής.
Ξεπέρασε και το Μaestro: Όλη η Ελλάδα βλέπει το βράδυ αυτή την σειρά – Σαρώνει σε τηλεθέαση, τρώνε τη σκόνη της τα άλλα κανάλια
Υπάρχει μία συγκεκριμένη σειρά στην ελληνική τηλεόραση, η οποία έχει καθηλώσει πραγματικά όλους τους τηλεθεατές, οι οποίοι την παρακολουθούν κυριολεκτικά με κομμένη την ανάσα.
Μάλιστα η συγκεκριμένη σειρά είναι τόσο δημοφιλής πια κι αρέσει τόσο πολύ στον κόσμο που έχει καταφέρει σε τηλεθέαση να ξεπεράσει και το Maestro.
Απίστευτο κι όμως αληθινό: Η σειρά που κάνει θραύση – Ξεπέρασε μέχρι και το Maestro
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Το δεύτερο επεισόδιο του τρίτου κύκλου του Maestro είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το βράδυ της Τρίτης (3/12) οι τηλεθεατές του MEGA. Μετά την πρωτιά στην τηλεθέαση που χάρισε η πρεμιέρα της στο Μεγάλο Κανάλι, η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη έδωσε άλλη μία μάχη απέναντι στον ανταγωνισμό με τα δεδομένα να αλλάζουν και να παρατηρούνται ανακατατάξεις.
Ποιος εξασφάλισε την πρωτιά και πώς διαμορφώθηκε η κατάταξη στην prime time ζώνη;
Πιο συγκεκριμένα, «κεφάλι» στην κούρσα πήρε η κωμωδία του MEGA «Έχω Παιδιά» με τηλεθέαση 15%. Υποχώρηση στο 13,8% (από το 19,6% της πρεμιέρας) για το Maestro που παρ’ όλα αυτά τερμάτισε στη δεύτερη θέση και ακολούθησε ένα εντυπωσιακό σερί με το Grand Hotel στο 13,7%, τον «Γιατρό» στο 13,6% και τον «Τιμωρό» στο 13%. Πάνω από τη βάση διατηρήθηκε το «VIΠ Καλά Γεράματα» (11,4%), ενώ σε μονοψήφιες τηλεθεάσεις περιορίστηκαν η «Φάρμα» (7,8%) και το Survivor (4,9%). Ουραγός για άλλη μια φορά η «Παραλία», που έδωσε στην ΕΡΤ1 4%.
Αναφορικά με το γενικό σύνολο, εκεί ήταν ξεκάθαρη η επικράτηση του Grand Hotel με 18,1%. Τρεις μονάδες πίσω ο «Γιατρός» και στο 14,2% ο «Τιμωρός» για τον Alpha. Στο 12,3% «έκλεισε» η τηλεθέαση για το Maestro και στο 12,1% για το «Έχω Παιδιά», ενώ πάνω από τη βάση κράτησε τον ΑΝΤ1 το «VIΠ Καλά Γεράματα» (11,6%). Στο 8,5% περιορίστηκε το Survivor και την κατάταξη συμπλήρωσαν η «Φάρμα» (8%) και η «Παραλία» (4,9%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Έχω Παιδιά – 15%
Maestro – 13,8%
Grand Hotel – 13,7%
Ο Γιατρός – 13,6%
Ο Τιμωρός – 13%
VIΠ Καλά Γεράματα – 11,4%
Η Φάρμα – 7,8%
Survivor – 4,9%
Η Παραλία – 4%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Grand Hotel – 18,1%
Ο Γιατρός – 15,1%
Ο Τιμωρός – 14,2%
Maestro – 12,3%
Έχω Παιδιά – 12,1%
VIΠ Καλά Γεράματα – 11,6%
Survivor – 8,5%
Η Φάρμα – 8%
Η Παραλία – 4,9%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.