Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος προχώρησε σε μία ανάρτηση, δημοσιεύοντας τιμολόγιο, όπου φαίνεται η κοστολόγηση για ανάρτηση σε λογαριασμό Instagram παρουσιάστριας.
Κατά καιρούς γίνεται συζήτηση για τα υψηλά κασέ των διασήμων και πόσο χρεώνουν μία ανάρτηση στις προσωπικές τους σελίδες στο Instagram. Το κόστος της εκάστοτε ανάρτησης στο Instagram διαφέρει από άτομο σε άτομο, καθώς έχει να κάνει με τους followers, την απήχηση που έχει ένα πρόσωπο στο κοινό κτλ.
Ο γνωστός δημοσιογράφος το πρωί της Τετάρτης δημοσίευσε μέσα από story του τιμολόγιο, στο οποίο υπήρχε το ποσό των 8.680 ευρώ (7.000 ευρώ + ΦΠΑ 24%). Αν και ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος έκρυψε το όνομα της παρουσιάστριας με μια αναζήτηση στο Google μπορεί ο οποιοσδήποτε να δει πως η εταιρεία αυτή ανήκει στην Ελένη Μενεγάκη.
«Ορίστε το τιμολόγιο μίας κυρίας της τηλεόρασης για ένα σποτ στο instagram. Εταιρία με ρούχα ο πελάτης. Με 8680 ευρώ πώς να μην έχει πάντα δίκιο», έγραψε χαρακτηριστικά ως σχόλιο.
Παλιότερα, επί εποχές ALPHA η Ελένη Μενεγάκη για ένα post σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Vanda’s blog ζητούσε 5 χιλιάδες ευρώ ενώ γενικά για να διαφημίσει ένα προϊόν το κοστολογούσε γύρω στα 7.000.
Μάλιστα τον χρόνο που απείχε από την τηλεόραση, είχε ανεβάσει το κασέ της κι ένα της post μπορεί να έφτανε να “πουληθεί” έως και 15 χιλιάδες ευρώ! Με την τηλεοπτική επιστροφή της στο Mega, η παρουσιάστρια έχει μείνει… πιστή στα 10.000-15.000 ευρώ ανάλογα την συμφωνία, το προϊόν και το post.