Η Μαρία Χατζηστεφανή βρέθηκε στην εκπομπή “Στούντιο 4”, σήμερα, Τρίτη, το μεσημέρι και αναφέρθηκε στην πορεία της καριέρας της και την γνωστή εταιρεία καλλυντικών που διαθέτει.
Οι συνεχείς αναφορές στο όνομα της εταιρείας της, δημιούργησαν μια άβολη κατάσταση, καθώς θεωρείται «γκρίζα» διαφήμιση, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή, η Νάνσυ Ζαμπέτογλου, ζήτησε με χιούμορ από την καλεσμένη της «αχ, αν μπορείς μην το λες τόσες πολλές φορές, το καταλάβαμε…».
Η επιχειρηματίας τα έχασε προς στιγμήν και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος της εξήγησε ότι θα ήταν προτιμότερο αντί της μάρκας από την εταιρεία της να λέει «γνωστά καλλυντικά».
Στο Dragon’s Den, που προβλήθηκε πρόσφατα, στον ΑΝΤ1, αγοράστηκε το 100% μία εταιρείας από τη Μαρία Χατζηστεφανή, με αποτέλεσμα η ιδιοκτήτρια να γίνει υπάλληλος.
Ειδικότερα, η ιδέα της Στεφανίας Φράρου για καρφίτσες από μαγνήτες νεοδημίου, που λειτουργούν χρηστικά προς πολλούς επαγγελματίες, μαγνήτισε τη Μαρία Χατζηστεφανή, η οποία προσέφερε 100.000 ευρώ, προκειμένου να αποκτήσει το 100% της ιδέας και της εταιρείας της Στεφανίας.
Μάλιστα, προσέφερε στη Στεφανία όσους χιλιάδες μαγνήτες θέλει δωρεάν,ώστε να δουλεύει και να τους πουλάει στο μαγαζί της, προσλαμβάνοντας την ως εργαζόμενη στη μέχρι πρότινος εταιρεία της.
Όπως εκτίμησε η Μαρία Χατζηστεφανή, το κέρδος μπορεί να φτάσει στα 10.000.000 ευρώ, με την προώθηση της από την ίδια, όχι όμως με τη βοήθεια της Στεφανίας.