Η Ελένη Μενεγάκη είναι ιδιαίτερα ενεργή στο instagram και ο προσωπικός της λογαριασμός είναι από τους πιο δυνατούς, διαθέτοντας περισσότερους από 1.200.000 ακολούθους.
Επίσης κάθε ανάρτηση της παρουσιάστρια συγκεντρώνει χιλιάδες likes και σχόλια, ενώ δεν είναι λίγες και οι εμπορικές τοποθετήσεις της.
Ωστόσο, από χθες, Τρίτη, το απόγευμα, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος έχει βάλει στο στόχαστρο τους influencers και με συνεχείς αναρτήσεις του, έχει βγάλει στη φόρα τα αστρονομικά ποσά που παίρνουν για κάθε ανάρτηση που κάνουν, αλλά και πόσους ψεύτικους ακολούθους που έχουν.
Μάλιστα, σήμερα, Τετάρτη, δημοσίευσε ένα τιμολόγιο σε story του, στο οποίο υπήρχε το ποσό των 8.680 ευρώ (7.000 ευρώ + ΦΠΑ 24%), προδίδοντας το ποσό που κοστολογεί τα posts της μία αγαπημένη παρουσιάστρια.
Μπορεί ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος να έκρυψε το όνομα της παρουσιάστριας, υπογραμμίζοντας «ορίστε το τιμολόγιο μίας κυρίας της τηλεόρασης για ένα σποτ στο instagram. εταιρία με ρούχα ο πελάτης. Με 8680 ευρώ πώς να μην έχει πάντα δίκιο», αλλά δεν έκρυψε την επωνυμία της επιχείρησης στην κορυφή του εγγράφου.
Από μία γρήγορη αναζήτηση στη google, διαπιστώνεται πως η εταιρία «M Winner ΙΚΕ» ανήκει στην Ελένη Μενεγάκη.