Ο νυν ιδιοκτήτης της ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος και ο πρώην, Δημήτρης Μελισσανίδης, μπαίνουν στον χώρο της τηλεόρασης.
Πληροφορίες κάνουν λόγο για οριστικό, πια, deal ανάμεσα σε Δημήτρη Μελισσανίδης και Φίλιππο Βρυώνη, ως σας είχαμε αποκαλύψει προ ημερών, με κόστος που φτάνει τα 3,5 εκατ. ευρώ. Απομένει να διευκρινιστεί αν πρόκειται για τη συχνότητα είτε για το Extra είτε για το Epsilon TV.
Ο εφοπλιστής και ιδιοκτήτης της «Ναυτεμπορικής», από την πρώτη στιγμή που πήρε τον τίτλο της, ήθελε να βρει συχνότητα για να μεταδίδει το (νυν διαδικτυακό) «Ναυτεμπορική TV». Μέσω του διευθύνοντος συμβούλου Λάμπη Ταγματάρχη έγιναν επαφές την αγορά περιφερειακού καναλιού στην Αθήνα αλλά δεν ευοδώθηκαν αρχικά, ούτε τον Σέργιο Καλόγηρο του Smile TV, ούτε με τους Κώστα Χούντα και Βασίλη Καράμπελα του High Channel, ούτε με τον Βίκτωρα Ρέστη του Rise.
Ποιος πήρε τελικά το Open;
Εντονες συζητήσεις γίνονται στο παρασκήνιο με αφορμή την πώληση του τηλεοπτικού καναλιού OPEN από τον Ιβάν Σαββίδη.
Τις τελευταίες ώρες ήρθε στο προσκήνιο η πληροφορία ότι για την αγορά του ενδιαφέρεται ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριος Ηλιόπουλος.
Όπως αναφέρει η στήλη Dark Room της ιστοσελίδας Newsmoney ο «super Mario» βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την αγορά του καναλιού.
Ο “Super Mario” σχεδιάζει να κάνει δομικές αλλαγές και να επαναφέρει δυναμικά το στίγμα της ενημέρωσης το όποιο δεν υπάρχει, με ρεπορτάζ και εκπομπές.
Στα σχέδια του είναι μάλιστα να επιστρέψουν ορισμένοι από τους 60 και πλέον δημοσιογράφους πρώτης γραμμής που αποχώρησαν το προηγούμενο διάστημα από το «μαγαζί».
Ο ίδιος μάλιστα έχει κάνει σχετικές συναντήσεις ενώ λαμβάνει ενημέρωση για την παρούσα κατάσταση που επικρατεί στο ενημερωτικό τομέα του OPEN
Ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας Tommy Hilfiger αποφάσισε να αφήσει πίσω του το πολυτελές mega yacht Flag το «πιο πολύτιμο περιουσιακό του στοιχείο», όπως το αποκαλούσε.
Το σκάφος Feadship, μήκους 62,3 μέτρων (204 ποδών), πωλήθηκε από την Merle Wood & Associates σε συνεργασία με την Torrance Yachts. Δεν έχει διευκρινιστεί το χρηματικό ποσό της πώλησης, ωστόσο πρόσφατα ζητούσε 39.500.000 ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αγοραστής είναι Έλληνας εφοπλιστής προερχόμενος από μια παραδοσιακή οικογένεια στον ναυτιλιακό τομέα.
Ο Tommy Hilfiger είχε δηλώσει σε μια συνέντευξη πριν μερικά χρόνια ότι η κατοχή ενός superyacht είναι παρόμοια με τη διαχείριση μιας ακριβής επιχείρησης, προσθέτοντας: «Αν βρω την κατάλληλη τιμή, θα το πουλήσω και ίσως αποκτήσω κάτι μεγαλύτερο». Είναι πιθανό να κατάφερε να πετύχει την κατάλληλη τιμή γι’ αυτό. Το σκάφος παραδόθηκε το 2000 και κατασκευάστηκε από τη Feadship, με εξωτερικό σχεδιασμό και ναυτική αρχιτεκτονική από τη De Voogt Naval Architects. Παλαιότερα ονομαζόταν Faith και ανήκε στον Lawrence Stroll, εκτελεστικό πρόεδρο της Aston Martin. Ο Tommy Hilfiger το αγόρασε το 2017 και το χρησιμοποιούσε ως καλοκαιρινό κατάλυμα τα τελευταία χρόνια, ταξιδεύοντας στη Μεσόγειο, από το Σεν Τροπέ έως το Πορτοφίνο, τη Σαρδηνία και το Κάπρι.
Μετά την απόκτησή του, συνεργάστηκε με τον Chahan Minassian, τον δημιουργικό διευθυντή της Ralph Lauren και τον αρχικό σχεδιαστή του εσωτερικού του σκάφους, για να ανανεώσει τους εσωτερικούς χώρους, προσθέτοντας τις αποχρώσεις της αμερικανικής σημαίας και το χαρακτηριστικό λογότυπο του Hilfiger.
Φτιαγμένο από χάλυβα και αλουμίνιο, το Flag είναι ένα από τα πιο εμβληματικά σχέδια της Feadship. Έχει κομψές εξωτερικές γραμμές και ένα διαχρονικό εσωτερικό που επικρατείται από ξύλινες επενδύσεις, κρεμ βελούδινα χαλιά, δερμάτινα περιτυλίγματα και δάπεδα από φυσική πέτρα.
Από την αρχή της λειτουργίας του, έχει φιλοξενήσει πολλές διάσημες προσωπικότητες, μερικούς από τους οποίους είναι ο A$AP Rocky, η Bella Hadid, ο Lewis Hamilton και η Kendall Jenner.
Πωλητήριο έχει μπει στην εμβληματική θαλαμηγό του Αριστοτέλη Ωνάση, Christina O, από την Morley Yachts. Το τίμημα ανέρχεται σε 90 εκατ. δολάρια.
Μέριλιν Μονρό, Ελίζαμπεθ Τέιλορ, Γκρέις Κέλι, Φρανκ Σινάτρα, Μαρία Κάλλας, Ρίτσαρντ Μπάρτον, Τζον Γουέιν, Ουίνστον Τσόρτσιλ και Τζον Φ. Κένεντι είναι μερικά μόνο από τα ονόματα που έχουν περπατήσει στα καταστρώματα της ή έχουν καθίσει στο μπαρ της, το οποίο κατασκευαστηκε από το ξύλο ενός βυθισμένου ισπανικού πλοίου.
Δύο από τα πιο πολυσυζητημένα χαρακτηριστικά της εδώ και δεκαετίες είναι μια πισίνα με ψηφιδωτά πλακάκια, αλμυρού νερού που μετατρέπεται σε πίστα και τα σκαμπό του μπαρ με ειδική επένδυση από φάλαινα που περιβάλλουν το μπαρ της Christina O, το οποίο έχει το όνομα ως Ari’s Bar (από τον Αριστοτέλη Ωνάση). Τα υποπόδια είναι κατασκευασμένα από δόντια φάλαινας.
Η Christina O μπορεί να φιλοξενήσει 34 καλεσμένους σε 17 καμπίνες, ανακαινισμένες σε παρόμοια διακόσμηση με αυτή που είχε αρχικά επιλέξει η Τζάκι Ωνάση.
Το πλούσιο εσωτερικό της εξακολουθεί να περιέχει το πιάνο Steinway που χρησιμοποιούσαν ο Φρανκ Σινάτρα και η Μαρία Κάλλας κατά την επίσκεψή τους, ενώ η σουίτα Ωνάση διαθέτει τζάκι από όνυχα και κρυστάλλινο φωτισμό μπακαρά. Η λαμπερή κυκλική σκάλα του γιοτ έχει επίσης vintage όνυχα και ασημί κουπαστή.
Υπάρχουν χώροι για έως και 39 άτομα, αν και ο μεσίτης επισημαίνει ότι μπορεί να κάνει κρουαζιέρες με έως και 157 επισκέπτες.
Όπως αναφέρει η αγγελία του μεσίτη η Christina O, ένα Motor Yacht μήκους 99,15 μέτρων που κατασκευάστηκε στον Καναδά και παραδόθηκε το 1943, είναι η ναυαρχίδα της Canadian Vickers.
Η τελική ταχύτητά της είναι 20,0 kn, η ταχύτητα πλεύσης της είναι 18,0 kn και μπορεί να υπερηφανεύεται για μέγιστη εμβέλεια πλεύσης 12000,0 nm στα 10,0 kn, με την ισχύ να προέρχεται από δύο πετρελαιοκινητήρες MAN. Μπορεί να φιλοξενήσει έως και 36 επισκέπτες σε 18 καμπίνες, με 36 μέλη πληρώματος. Έχει ολική χωρητικότητα 1802,0 GT και δοκό 11,13 m.
Η ιστορική θαλαμηγός βρίσκεται στο κορυφαίο 5% του LOA στον κόσμο. Είναι ένα από τα 33 μηχανοκίνητα γιοτ στην περιοχή μεγεθών 90-100m και, σε σύγκριση με μηχανοκίνητα γιοτ παρόμοιου μεγέθους, η ταχύτητά της είναι 2,83 kn πάνω από το μέσο όρο και η τελική της ταχύτητα 1,12 kn πάνω από το μέσο όρο.
Αυτή τη στιγμή πλέει υπό τη σημαία Μάλτας, το 3ο δημοφιλέστερο κράτος σημαίας για superyachts με συνολικά 1094 γιοτ εγγεγραμμένα. Είναι γνωστό ότι είναι ενεργό σούπερ γιοτ και πρόσφατα εθεάθη να κάνει κρουαζιέρες κοντά στη Γαλλία.
Κατασκευάστηκε το 1943 ως η φρεγάτα Stormont (GRT 1602) κι αρχικά ανήκε στο καναδικό Πολεμικό Ναυτικό και κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου χρησιμοποιήθηκε ως συνοδευτικό σκάφος των νηοπομπών για τη μεταφορά πολεμικού υλικού στις συμμαχικές δυνάμεις, παίρνοντας μέρος στην Μάχη του Ατλαντικού και στην Απόβαση της Νορμανδίας.
Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ήταν ένα από τα πολλά πλεονάζοντα πλοία.
Έτσι τo 1954 o Αριστοτέλης Ωνάσης αγοράζει την «οικία» που αγάπησε περισσότερο από όλες, τη θαλαμηγό «Χριστίνα», στην τιμή των 34.000 δολαρίων και μετά ξόδεψε 4 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για να την μετατρέψει σε πολυτελές υπερσύγχρονο γιοτ.
Η κληρονόμος μετέτρεψε μία καναδική φρεγάτα σε μία πολυτελέστατη θαλαμηγό, απ’ όπου πέρασαν μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του διεθνούς τζετ σετ τότε αλλά και ονόματα-θρύλοι, όπως η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, η Γκρέις Κέλι, ο Φρανκ Σινάτρα, η Μέριλιν Μονρόε, η Γκρέτα Γκάρμπο, ο Ρίτσαρντ Μπάρτον, ο Ουίνστον Τσόρτσιλ, ο Τίτο, ο βασιλιάς Φαρούκ της Αιγύπτου, ο Τζον Κένεντι.
Η βιβλιοθήκη της θαλαμηγού ήταν γεμάτη με έργα Ελλήνων κλασικών συγγραφέων, τα σκαμνιά του μπαρ ήταν καλυμμένα με δέρμα λευκής φάλαινας, ενώ ο πυθμένας της πισίνας υψωνόταν ως το επίπεδο του καταστρώματος και μετατρεπόταν σε πίστα χορού, διακοσμημένη με ψηφιδωτά που απεικόνιζαν σκηνές από την ελληνική μυθολογία.
Η μεγαλοπρεπής θαλαμηγός μπορεί να φιλοξενήσει 66 άτομα (κι άλλα 35 άτομα πλήρωμα) στα 18 υπνοδωμάτιά της, ενώ διαθέτει προεδρική σουίτα, ελικοδρόμιο, βιβλιοθήκη, γυμναστήριο, σπα, μπαρ, κέντρο ομορφιάς και παιδότοπο.
Η εμβληματική θαλαμηγός Christina O, μήκους 99,1 μέτρων, διατίθεται για πρώτη φορά στην αγορά, με την εκπροσώπηση του Tim Morley της Morley Yachts.
Το ιστορικό αυτό σκάφος έχει φιλοξενήσει μερικές από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, όπως η Marilyn Monroe, η Elizabeth Taylor, η Grace Kelly, ο Frank Sinatra, η Maria Callas, ο Richard Burton, ο John Wayne, ο Winston Churchill και ο John F. Kennedy. Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι το μπαρ του, κατασκευασμένο από το ξύλο ενός βυθισμένου ισπανικού πλοίου.
Η αρχιτεκτονική του Christina O αποδίδεται στον καθηγητή Cãsar Pinnau και την Howaldtswerke, ενώ ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι έργο του Costas Carabelas. Η πιο πρόσφατη μετασκευή του σκάφους ολοκληρώθηκε το 2022, διατηρώντας το σε άριστη κατάσταση.
Ο Έλληνας εφοπλιστής Αριστοτέλης Ωνάσης, δεύτερος σύζυγος της Τζάκι Κένεντι, αγόρασε τη θαλαμηγό σε χαμηλή τιμή και επένδυσε 4.000.000 δολάρια στη μετατροπή της – ποσό που σήμερα αντιστοιχεί σε περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια. Ο αρχικός εσωτερικός σχεδιασμός από τον Απόστολο Μολυνδρή συνδύαζε την πολυτέλεια με διαχρονική κομψότητα.
Τα πιο πρόσφατα χρόνια, η θαλαμηγός ανήκε στον John Paul Papanicolaou, ο οποίος επένδυσε περίπου 50.000.000 δολάρια για την αποκατάστασή της. Ένα συνδικάτο Ιρλανδών επιχειρηματιών, με επικεφαλής τον Ivor Fitzpatrick, πραγματοποίησε μια σημαντική ανακαίνιση πριν το προσφέρει στην αγορά.
Δύο από τα πιο γνωστά χαρακτηριστικά του Christina O είναι η πισίνα με αλμυρό νερό που μετατρέπεται σε πίστα χορού και τα σκαμπό με ταπετσαρία από δέρμα φάλαινας στο Ari’s Bar, το οποίο πήρε το όνομά του από τον Ωνάση.
Το υπερπολυτελές σκάφος μπορεί να φιλοξενήσει έως και 34 επισκέπτες σε 17 καμπίνες, ανακαινισμένες ώστε να αντικατοπτρίζουν τη διακόσμηση που είχε αρχικά επιλέξει η Τζάκι Ωνάση. Το εσωτερικό περιλαμβάνει το πιάνο Steinway, όπου έπαιζαν ο Frank Sinatra και η Maria Callas, ενώ η σουίτα του Ωνάση διαθέτει τζάκι από όνυχα και κρυστάλλινα φωτιστικά Baccarat. Η κυκλική σκάλα με vintage κιγκλίδωμα από όνυχα και ασήμι προσθέτει στην πολυτελή ατμόσφαιρα του σκάφους.
Το Christina O διαθέτει επίσης καταλύματα για έως και 39 μέλη πληρώματος και μπορεί να φιλοξενήσει παράκτιες κρουαζιέρες με έως και 157 επισκέπτες επί του σκάφους. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη Νίκαια της Γαλλίας και διατίθεται προς πώληση έναντι 90.000.000 ευρώ, προσκαλώντας τους απαιτητικούς αγοραστές να αποκτήσουν ένα κομμάτι της ναυτικής ιστορίας.
Η Αθηνά Ωνάση δεν θέλει καμία σχέση με την Ελλάδα, διότι έχει πάρει βαριά πίκρα από τον παππού της, Αριστοτέλη Ωνάση και δεν την ενδιαφέρουν ούτε η δημοσιότητα, ούτε τα χρήματα που πήρε από εκείνον.
Ειδικότερα, η “χρυσή” κληρονόμος δεν έχει κρύψει ποτέ την αποστροφή σε καθετί ελληνικό, όπως και σε οτιδήποτε σχετίζεται με την οικογένειά της, παρά τις ανέσεις που της εξασφαλίστηκαν.
Η Αθηνά ήταν κόρη της Χριστίνας Ωνάση και του Τιερί Ρουσέλ. Μετά το θάνατο της μητέρας της, όταν ήταν τριών ετών, μεγάλωσε με την οικογένεια του πατέρα της και της δεύτερης συζύγου του, Μαριάν.
Παρακολούθησε βασική σχολική εκπαίδευση γαλλικού προτύπου στη Λοζάννη και ολοκλήρωσε το Μπακαλορεά το καλοκαίρι του 2003, αλλά είχε δύσκολη σχέση με τον πατέρα της, καθώς ήταν καταπιεστικός και σκληρός.
Σε ηλικία 17 ετών, από την Ελβετία μετακόμισε στις Βρυξέλλες και γράφτηκε στη σχολή Νέλσον Πεσόα, παίρνοντας από τον πατέρα της 10.000 ευρώ το μήνα.
Η Χριστίνα Ωνάση δεν είχε ποτέ εμπιστοσύνη στον Τιερί Ρουσέλ και οδήγησε την οικογένεια να οργανώσει ένα Διοικητικό Συμβούλιο για να ελέγξει τα χρήματα της οικογένειας μέχρι την ενηλικίωση της Αθηνάς.