Η Αρμενία φαίνεται να εφαρμόζει μια παρόμοια συνταγή με την Ελλάδα στον επερχόμενο 68ο διαγωνισμό τραγουδιού Eurovision, ο οποίος θα λάβει χώρα στο Μάλμε τον ερχόμενο Μάιο. Το συγκρότημα Ladaniva, που συμμετέχει εκ μέρους της Αρμενίας, αντιπροσωπεύει ένα πολυπολιτισμικό πνεύμα στη μουσική του παραγωγή, ενώ οι αισθητικές ομοιότητές του με τη Μαρίνα Σάττι είναι εμφανείς.
Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο τραγουδιών και των αντίστοιχων βιντεοκλίπ είναι σαφέστατα εμφανείς. Η Μαρίνα Σάττι και το τραγούδι «Ζάρι» φαίνεται να αντιμετωπίζουν μια σημαντική ανταγωνιστική πρόκληση.
Το παραδοσιακό σχήμα των Ladaniva θα παρουσιαστεί στη Σουηδία με το τραγούδι «Jako», το οποίο τόσο μουσικά όσο και οπτικά παρουσιάζει εμφανείς ομοιότητες στην ελληνική αποστολή που ανταγωνίζεται για την πρώτη θέση.
Το τραγούδι «Ζάρι» της Μαρίνας Σάττι σημείωσε πάνω από δύο εκατομμύρια προβολές εντός τεσσάρων ημερών.
Ενώ στην Ελλάδα παρατηρείται διχασμός σχετικά με το τραγούδι, στην Ευρώπη φαίνεται να λαμβάνει μεγάλη αποδοχή και να κατακτά τις καρδιές του κοινού.
Αρχικά, η ελληνική συμμετοχή βρισκόταν στην 14η θέση, αλλά με την προοδευτική της πορεία και τις ανοδικές τάσεις, πλέον βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα των φαβορί για τη νίκη στον 68ο διαγωνισμό της Eurovision.
Viral έχει γίνει στην Ευρώπη το «Ζάρι» της Μαρίνας Σάττι.
Ενθουσιασμός και αισιοδοξία επικρατεί για τη συμμετοχή της Ελλάδας στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision. Μία εβδομάδα μετά την παρουσίαση του τραγουδιού της Μαρίνας Σάττι, το κομμάτι έχει ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη και έχει γίνει το απόλυτο viral!
Ο στόχος της ελληνικής αποστολής και η ευχή όλων είναι η Ελλάδα να πάρει το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό της Eurovision 2024 που θα διεξαχθεί το Σάββατο 11 Μαΐου στη Σουηδία. Όπως δείχνουν τα προγνωστικά, η Μαρίνα δεν θα δυσκολευτεί πολύ καθώς το «Ζάρι» σαρώνει και η χώρα μας μέρα με τη μέρα ανεβαίνει στον πίνακα των προγνωστικών.
Μόλις κυκλοφόρησε το κομμάτι η Ελλάδα βρισκόταν στην 14η θέση, ενώ πριν την παρουσίαση ήταν στην 16η. Σήμερα (13/03) έχει βρεθεί στην 10η θέση, σύμφωνα με τις στοιχηματικές εταιρίες. Το μεγάλο φαβορί του μουσικού διαγωνισμού είναι η Κροατία, ενώ η Ουκρανία και η Ιταλία ακολουθούν τον μεγάλο νικητή, συμπληρώνοντας έτσι την τριάδα.
Η επιτυχία του τραγουδιού δεν τελειώνει όμως εκεί, αφού το «Ζάρι» μέσα σε μία εβδομάδα περίπου, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει σχεδόν 4,5 εκ. προβολές στο Youtube, ενώ κυριαρχεί και στο TikTok.