Ένα μεγάλο σκηνοθετικό λάθος στη διαχρονική επιτυχία του Mega «Στο Παρά 5» αποκαλύφθηκε δεκαπέντε χρόνια μετά το τέλος της.
Το «Παρά 5» υπήρξε μία από τις αρτιότερες σεναριακά δουλειές τόσο του Γιώργου Καπουτζίδη αλλά και της ελληνικής τηλεόρασης γενικότερα, με τον δημιουργό να δίνει προσοχή ακόμα και στις πιο ασήμαντες λεπτομέρειες στη δημιουργία των χαρακτήρων της σειράς του Mega. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπόρεσε να αποφύγει όλα τα λάθη, τα περισσότερα εκ των οποίων έγιναν χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος.
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά λάθη είναι το παράδοξο του καφέ, στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς. Στη σκηνή στην οποία η οροθετική Ζωή Παπαδόγιαννη (Bάσω Γουλιελμάκη) συναντιέται με τον Φώτη για μια συνέντευξη τον υποδέχεται στο σπίτι της και του προσφέρει καφέ τον οποίο ετοιμάζει η ίδια.
Ο καφές όμως σε κάθε διαφορετικό πλάνο της σκηνής φαίνεται διαφορετικός. Είθισται τα σκηνογραφικά ρακόρ να τηρούνται ώστε να προσδώσουν την αίσθηση συνέχειας ανάμεσα στα πλάνα της ίδιας σκηνής που μπορεί να έχουν γυριστεί άλλη ώρα ή ακόμα και ημέρα. Στη σκηνή αυτή στο «Παρά 5» το ρακόρ του καφέ πρόδωσε τεχνικά τους δημιουργούς.
Και ενώ φαίνεται στο πρώτο πλάνο στον πάγκο της κουζίνας ένας φραπέ με πλούσιο αφρό…
…επιστρέφοντας από το ψυγείο η Ζωή για να προσθέσει παγάκια στον καφέ βλέπουμε έναν εντελώς διαφορετικό καφέ, με ελάχιστο αφρό.
Η Ζωή προσφέρει στον Φώτη τον καφέ και ως δια μαγείας ο αφρός έχει ξαναγίνει πλούσιος.
Ο Φώτης παίρνει στα χέρια του τον φραπέ και στο κοντινό του πλάνο βλέπουμε τον καφέ να έχει ξαναχάσει τον αφρό του δημιουργώντας ένα τυπικό τηλεοπτικό σκηνογραφικό παράδοξο.