Η Γωγώ Ατζολετάκη, προχώρησε σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη όπου σχολίασε αρκετά πράγματα για την καριέρα της. Ωστόσο, αυτό που τράβηξε την προσοχή ήταν στα όσα ανέφερε για τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη.
Η Γωγώ Ατζολετάκη, προχώρησε σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη όπου σχολίασε αρκετά πράγματα για την καριέρα της. Ωστόσο, αυτό που τράβηξε την προσοχή ήταν στα όσα ανέφερε για τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη.
Η συνεργασία σας με τον Νίκο Φώσκολο έγραψε ιστορία… Με τον Νίκο συνεργαστήκαμε στον «Ρωμανό Διογένη», μια βυζαντινή επική τηλεοπτική σειρά. Κάναμε επιτυχία…
Στη «Λάμψη» και στο «Καλημέρα Ζωή» γιατί δεν σας είδαμε αργότερα; Κάποια στιγμή μου έκανε πρόταση ο Νίκος για να πάρω μέρος στη «Λάμψη», αλλά διαφώνησα με τον ρόλο και έκτοτε δεν μου ξαναπρότεινε κάτι. Ο Νίκος ήταν πολύ εγωιστής, δεν ανεχόταν να του πεις όχι. Και όταν μου πρότεινε έναν ρόλο για τη «Λάμψη» και εγώ του εξήγησα πως δεν ήταν για μένα, θύμωσε και δεν μου ξαναπρότεινε κάτι άλλο.
Πώς σας φαίνεται ότι σε σειρές πια πρωταγωνιστούν πρόσωπα που βγήκαν από ριάλιτι; Αυτά είναι σημεία των καιρών. Η σκηνή όμως είναι πολύ σκληρή. Αν καταφέρεις να την κατακτήσεις, καλώς, γιατί μπορεί να έχεις ταλέντο και να μην το ξέρεις. Αν δεν την κατακτήσεις, θα σε ξεράσει. Το κακό είναι ότι αυτοί οι κομήτες στη δουλειά μας κλέβουν ρόλους από τους επαγγελματίες ηθοποιούς που περιμένουν να βιοποριστούν από το επάγγελμα.
Καταφέρατε μετά από τόσα χρόνια δουλειάς να αποκτήσετε κομπόδεμα; Κομπόδεμα όχι, δεν θα το έλεγα. Δεν έχω μια μεγάλη περιουσία. Από την άλλη μεριά επειδή έχω ασχοληθεί με τη θεατρική επιχείρηση γύρω στα δέκα χρόνια, ξέρω πως είναι ένα αδηφάγο τέρας. Μια χρονιά μπορεί να πας καλά, αλλά αν ένα έργο δεν πάει καλά, θα τα χάσεις όλα. Ήμουν πάντα ίσα βάρκα ίσα πανιά αλλά αυτό δεν σου αφήνει το περιθώριο να κάνεις λεφτά….
Πολλοί συνάδελφοί σας έχουν δηλώσει πως καταστράφηκαν οικονομικά λόγω των θεατρικών επιχειρήσεων… Όπως ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης… Βέβαια ο Βλαδίμηρος χτυπήθηκε πολύ άσχημα έχασε τα πάντα. Θέλει μεγάλη σύνεση, ψυχραιμία και ταπεινότητα. Ακόμη και στην κορυφή της επιτυχίας μας πρέπει να περιμένουμε την πτώση, είπε η Γωγώ Ατζολετάκη στο περιοδικό Λοιπόν και στον Ανδρέα Θεοδώρου.
«Κάθε χρονιά πειραματίζεσαι στη δική μας δουλειά. Όταν βγαίνω στο θέατρο είναι σαν να παίζω την τελευταία παράσταση της ζωής μου κάθε μέρα γιατί τότε μπορώ τουλάχιστον το 80% από αυτό που έχω σκεφτεί», λέει ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.
Καλεσμένος στο πλατό της εκπομπής «Πάμε Δανάη» ήταν σήμερα ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης. Ο σπουδαίος ηθοποιός μίλησε για τη ζωή και την καριέρα του.
«Είμαι πάρα πολύ καλά, περνάω πάρα πολύ καλά, είμαι τρισευτυχισμένος με το θεατρικό, ήταν ένα πολύ μεγάλο στοίχημα το οποίο κερδίσαμε, ήταν μια μεγάλη στροφή η οποία έπρεπε να γίνει. Δε φοβήθηκα αλλά είναι κάτι που σκεφτόμασταν πολλά χρόνια πριν. Περίμενα την κατάλληλη στιγμή, θέλει πολύ προετοιμασία και προεργασία το δράμα, δεν είναι καθόλου εύκολο, θέλει μια πειθαρχεία, μελέτη, συγκέντρωση», είπε αρχικά ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης για την παράσταση «Ο θάνατος του εμποράκου».
«Είναι συνδυασμός δυνάμεων που μερικές φορές νομίζεις ότι δεν τις έχεις. Μαθαίνοντας μέσα στα χρόνια και κάνοντας μια προεργασία, μπορεί να καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι ναι, μπορώ να κάνω και αυτόν τον ρόλο. Όταν πρωτοξεκίνησα και από τις πρόβες, μου φαινόταν παράξενο γιατί έχω συνηθίσει να βγαίνω στην σκηνή και να γελάνε μαζί μου, να ευχαριστιούνται. Τώρα συγκινούνται. Σιγά σιγά άρχισα να νιώθω σιγουριά και ασφάλεια. Το αγάπησα πολύ αλλά πάντα αντιμετώπιζα να μπορέσω να πλησιάσω τον ρόλο μου, δεν είναι κάτι εύκολο. Το μεγαλείο βρίσκετε σε αυτόν τον συγγραφέα. Από εκεί που διασκέδαζα όλο τον κόσμο έπρεπε να γίνω και εγώ ένα ερείπιο και να βγάλω προς τα έξω έναν χαρακτήρα που ίσως αν δεν τον δοκίμαζα, δε θα γοητευόμουν τόσο πολύ από αυτόν».
«Κάθε χρονιά πειραματίζεσαι στη δική μας δουλειά. Όταν βγαίνω στο θέατρο είναι σαν να παίζω την τελευταία παράσταση της ζωής μου κάθε μέρα γιατί τότε μπορώ τουλάχιστον το 80% από αυτό που έχω σκεφτεί. Κάθε μέρα κρίνω τον εαυτό μου και νιώθω ότι κρίνομαι από κάτω. Αν νιώσω την ασφάλεια, ότι το έχω βρει, θα μπω σε ένα χρονοντούλαπο και θα με φάνε οι σκόροι. Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να κουβαλάμε μια επανάσταση μέσα μας γιατί μας βοηθάει να εξελιχθούμε. Αν το χάσουμε αυτό, βαλτώνουμε».
«Δε με πιάνει ανασφάλεια γιατί ξέρω ότι στο δικό μας το επάγγελμα υπάρχει άνοδος και κάθοδος. Δεν μπορείς να είσαι στην πρώτη γραμμή συνέχεια και με ευχαριστεί αυτό γιατί δεν μπορεί οι ίδιοι άνθρωποι να είναι στην πρώτη γραμμή συνέχεια. Πρέπει να φύγουμε και να έρθουν καινούργιοι. Θα παίξω άλλους ρόλους μετά. Αν πίστευα ότι πάμε πίσω θα με είχε πιάσει πλήξη, πιστεύω στην εξέλιξη, προχωράμε προς τα μπρος για αυτό δημιουργούμε καινούργια κίνητρα για να μπορέσει να στοχαστεί ο θεατής.
Η δυσκολία του θεάτρου είναι ότι είναι ο αντίλαλος της ζωής. Η τεχνική του κινηματογράφου είναι η αναπαράσταση της ζωής αλλά και τα δύο συγκλίνουν στο ότι προσπαθούμε να δείξουμε την εξέλιξη στον άνθρωπο και στην ψυχική υγεία και στην εσωτερική μόρφωση, αυτό που δεν επιχειρεί να κάνει καμία πολιτική. Η πολιτική έχει ξεχάσει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια έχει ξεχάσει τον άνθρωπο και εμείς μέσα από τη δουλειά μας παλεύουμε το ανάποδο».
«Επιχειρώ μέσα μου να συντηρώ νέο τον εαυτό μου και αυτό γίνεται με την εκπαίδευση και τη μόρφωση πολλές ώρες μελέτης για να εξελιχθώ μέσα μου. Όταν έρθεις πάρα πολύ κοντά διαβάζοντας τους μεγάλους συγγραφείς, δε γίνεται να μην είσαι ευγενής γιατί μαθαίνεις μια άλλη ζωή την οποία δεν μπορούν να μας τη μάθουν ούτε τα πανεπιστήμια ούτε τα σχολεία. Αρχικά καλλιεργούμαι εσωτερικά και βγήκε αυτή η ευγένεια που είχε καλλιεργηθεί και από το σπίτι μου αλλά θα μπορούσε να χαθεί. Τώρα έμεινα μόνο στο να κυνηγάω την καλλιέργεια».