xespa-i-chrysiida-dimoylidoy-gia-marina-sati-karakitsario-allaxte-to-amesa-thymizei-india-pakistan-toyrkia-241960
15:27

Ξεσπά η Χρυσηίδα Δημουλίδου για Μαρίνα Σάτι: «Καρακιτσαριό, αλλάξτε το άμεσα. Θυμίζει Ινδία, Πακιστάν, Τουρκία»

15:27
Ελισάβετ Πασπαλιάρη

Η συγγραφέας Χρυσηίδα Δημουλίδου μέσα από την εβδομαδιαία στήλη της στο περιοδικό Λοιπόν, αναφέρθηκε στην ελληνική συμμετοχή στη Eurovision με το τραγούδι «Zari» της Μαρίνας Σάττι και δεν είχε να πει καλά λόγια.

Η κριτική της Χρυσηίδας Δημουλίδου για το Zari

«Πολλά τα σχόλια που ακούστηκαν για το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα με ερμηνεύτρια, τη Μαρίνα Σάττι, θετικά και αρνητικά. Τίτλος τραγουδιού «Ζάρι». Η Μαρίνα αναμφισβήτητα έχει μια υπέροχη φωνή που θυμίζει έντονα τη Ναργκίε, (1929-1981) παλιά Ινδή ηθοποιό και τραγουδίστρια που υπήρξε στην εποχή της η κορυφαία της Ινδίας αλλά και με πάμπολλους Έλληνες θαυμαστές.

Advertisement

Και η αλήθεια είναι πως η Σάττι, μοιάζει περισσότερο Ινδή παρά Ελληνοσουδανή και θα μπορούσε να κάνει στο Bollywood, λαμπρή καριέρα, με τέτοια φωνάρα που πέρα από το φυσικό χάρισμα, φαίνεται πως την έχει δουλέψει πολύ, τα γυρίσματά της είναι μοναδικά.

Η Μαρίνα είναι όμορφη, επίσης πολύ νέα, υπάρχει φρεσκάδα στο πρόσωπο και στις κινήσεις της. Και όλα αυτά είναι ένα συν για να κερδίσει πόντους στον διαγωνισμό. Επίσης είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας και αυτό σημαίνει πως θέλεις να την αγκαλιάσεις, να την κάνεις φίλη σου. Επιπρόσθετα, λόγω φωνής, έχει την ικανότητα παρουσίασης ενός τραγουδιού μέσα από απλά πλάνα, δίχως να αναλώνεται σε εντυπωσιακά, πανάκριβα σκηνικά, μαγεύοντας μόνο με το ηχόχρωμά της.

Advertisement

Όμως, υπάρχει διαχωριστική γραμμή μεταξύ της παρουσίασης τραγουδιού που έχει κριτές το ελληνικό κοινό κι ενός τραγουδιού που έχει κριτές όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Και στη δεύτερη περίπτωση το βίντεο που συνοδεύει ένα τραγούδι που εκπροσωπεί μια χώρα, παίζει τεράστιο ρόλο. Ωραίο να παρουσιάζεις την πατρίδα σου και την καθημερινότητά της όμως όταν κυριαρχούν στοιχεία που θυμίζουν έντονα Ινδοαραβοτουρκικογυφτοπακιστανική κουλτούρα με σχεδόν παντελή έλλειψη αρχαιοελληνικού πολιτισμού, που είναι ο κύριος λόγος επισκεψιμότητας των τουριστών και αίγλης του τόπου μας, ε, αυτό δε μου αρέσει.

Advertisement

Το τραγούδι είναι ωραίο, δεν το αρνούμαι, παρότι αποτελεί αχταρμά έθνικ στοιχείων όμως να το δένεις με σουβλάκι, με καφενεία, να θυμίζει Ινδία και Πακιστάν, μαζί με Τουρκία και Αφγανιστάν, όχι, ευχαριστώ, όμως δεν θα πάρω, ανήκουμε στην Ευρώπη και έχουμε μοναδική ιστορία. Η μοναδική καλή Ευρωπαϊκή στιγμή, είναι το ολίγων δευτερολέπτων γύρισμα της Μαρίνας, με φούστα της Chopova Lowena που ομολογουμένως της πήγαινε πολύ.

Το να παρουσιάζεται η Ακρόπολη τίγκα στις σκαλωσιές, με τουρίστες φορτωμένους με κάθε είδους σακίδια στις πλάτες και καπάκι σουβλατζίδικα που άρπαξαν φωτιά, με Έλληνες που τρώνε σε ταβέρνα και φτύνουν κουκούτσια από ελιές, με ταξί μέσα στη βρωμιά της Ομόνοιας, και χορό στη σκηνή του Ηρωδείου και την Πύλη Ανδριανού, κρατώντας ένα γαλάζιο σημαιάκι„ που δεν ξέρω τι θέλει να μας πει ο ποιητής, με έναν «ηλίθιο» τουρίστα να προσπαθεί να συναρμοστεί στο κιτς περιβάλλον, με τα χοιρινά σουβλάκια να ψήνονται, τζατζίκια και πεινασμένες γάτες, και ανάμεσα τους να πετάγεται ο Περικλής του Χρυσού Αιώνα, που έχει φρικάρει ο ταλαίπωρος με τα χάλια που βλέπει, παίρνει το 1ο βραβείο καρακιτσαριού.

Αν αυτό είναι Ελλάδα, λυπάμαι δεν θέλω να την ξέρω, θέλω να την επισκεφτώ, δεν θέλω να ζω εδώ. Χάνεται και το νόημα του τραγουδιού που έχει σχέση δεν έχει με την αγάπη και τις ζαριές της. Εννοείται πως χειρότερο βίντεο δεν έχω δει στη ζωή μου. Αυτό δεν είναι Ελλάδα, είναι Τσικνοπέμπτη σ’ όλο της το μεγαλείο… Συμβουλή μου, η Μαρίνα να εμφανιστεί λιτή στην σκηνή και ν’ αφήσει την υπέροχη φωνή της να είναι πρωταγωνίστρια δίχως πολλά πολλά και κιτς χορευτικά και κυρίως δίχως ψησταριές, τζατζίκια και τσίκνα να συνοδεύουν το σκηνικό. Δεν ξέρω ποιος σκέφτηκε να γυριστεί αυτό το βίντεο, ήταν πολύ κακή ιδέα, σχεδόν προκαλεί φρίκη… Όσο για το αν είναι κλεμμένο «τα τα τα τα», το ακούω βερεσέ και ντροπή τους όσοι το θεωρούν πνευματικό τους δικαίωμα, έλεος δηλαδή.

Advertisement

Υ.γ. Συμβουλή μου. ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΜΕΣΑ.»

Λίγο πριν πάει Eurovision διέρρευσε φώτο – ντροπή για την Σάττι: Ο άντρας που ποζάρει δίπλα της, μπλεγμένος με μαστροπεία

Η Μαρίνα Σάττι, λίγο πριν εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision, είδε τον εαυτό της σε μία φωτογραφία που διέρρευσε με τον άνδρα που κατηγορείται ότι εμπλέκεται στο κύκλωμα μαστροπείας με ανήλικα κορίτσια.

Ειδικότερα, περίοπτη θέση στο κατηγορητήριο έχει ο Σ.Π., γνωστός τατουατζής των νοτίων προαστίων, ο οποίος είχε κάνει και γκεστ εμφάνιση σε βιντεοκλίπ της Μαρίνας Σάττι.

Advertisement

Το βιντεοκλίπ της Μαρίνας Σάττι, που συμμετείχε ο κατηγορούμενος στο κύκλωμα μαστροπείας

Η φωτογραφία που διέρρευσε με τη Μαρίνα Σάττι και τον 55χρονο τατουατζή

Η Μαρίνα Σάττι με τον κατηγορούμενο στο κύκλωμα μαστροπείας

Σύμφωνα με την «Espresso», μία 17χρονη, η οποία εκδιδόταν, είχε πέσει και στα νύχια του τατουατζή των νοτίων προαστίων, του 55χρονου, που είναι γεννημένος, στη Γερμανία και ο οποίος έπαιρνε μέρος ως κομπάρσος σε γνωστές τηλεοπτικές παραγωγές, όπως ο «Ερωτας φυγάς», αλλά συμμετείχε και σε βιντεοκλίπ της τραγουδίστριας Μαρίνας Σάττι.

Μάλιστα, την Τάμτα, ο τατουατζής την είχε κάνει «πάσα» και σε «πάρτι» δύο φίλων, στο οποίο συμμετείχε και άλλη ανήλικη.

Ο 55χρονος τατουατζής ή «Γερμανός» όπως τον φώναζαν οι φίλοι του, ήταν πάντως ήδη σεσημασμένος, καθώς μόλις τον περασμένο Ιανουάριο «ψώνιζε» ανήλικες από άλλο, παράλληλο, κύκλωμα μαστροπείας ανηλίκων που είχε οργανώσει η Αλβανίδα Λορέλα.

Από το έτος 2021 και έπειτα, διαπιστωμένα ο τατουατζής κυνηγούσε ανήλικες. Στον επαγγελματικό χώρο δερματοστιξίας, όπως αναφέρει το Τμήμα Ανηλίκων, συναντήθηκε τουλάχιστον μία φορά με την Τάμτα, πριν εκείνη γίνει 15 ετών. Το ίδιο συνεχίστηκε και μετά, καθώς και με την ανήλικη Γεωργιανή Ελεονόρα.

Του παρείχαν «υπηρεσίες», κάνοντάς τους δωρεάν τατουάζ. Τα στοιχεία του τατουατζή είχε δώσει στη δημοσιότητα η Αστυνομία, μόλις τον περασμένο Ιανουάριο, ως τον «πελάτη» που εμπλεκόταν στο κύκλωμα μαστροπείας της Αλβανίδας Λορέλα, η οποία εξέδιδε μια άλλη 17χρονη, στον Κολωνό.

Επιπλέον, ο «Γερμανός», όπως επισημαίνεται στη δικογραφία, έφερε σε επαφή τις ανήλικες Τάμτα και Ελεονόρα με άλλους «ενδιαφερομένους».

«Κερδίζει 80% τη Eurovision»: Τρελάθηκαν στην ΕΡΤ με τη θέση που βρίσκεται πλέον η Μαρίνα Σάττι στα στοιχήματα

Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κομμάτι που έστειλε ποτέ η Ελλάδα στη Eurovision έχει διχάσει το ελληνικό κοινό το «Zari» της Μαρίνας Σάττι.

Σήμερα, λοιπόν, από την 7η θέση που ήταν μέχρι χθες αργά το απόγευμα, το «Zari» έχει «πετάξει» στην 5η θέση με την ΕΡΤ να μην πιστεύει στα μάτια της και τους eurofans να δίνουν 80% πιθανότητα στη Μαρίνα Σάττι να είναι η νικήτρια της φετινής Eurovision.

Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως τα τραγούδια που φιγουράρουν στις 5 πρώτες θέσεις έχουν πολύ μικρή διαφορά μεταξύ τους, με το ελληνικό κομμάτι να έχει τεράστιες πιθανότητες σε μερικές ημέρες να βρεθεί ακόμα και στις 2 πρώτες θέσεις τις οποίες μέχρι σήμερα καταλαμβάνουν σταθερά η Κροατία και η Ιταλία.