Η Βανέσα Τζελβέ έγινε ευρέως γνωστή μέσα από την Λάμψη.Το κορίτσι του Τίμου Δράκου είχε ξεκινήσει την καριέρα της στον χώρο της υποκριτικής από μικρή ηλικία την δεκαετία του ΄80. Με μια βαλίτσα στο χέρι έφυγε από τη Ναύπακτο σε ηλικία 17,5 χρονών για να κυνηγήσει το όνειρό της και η μητέρα της δεν της το συγχώρεσε ποτέ.
Η Βανέσα Τζελβέ ακολούθησε την καρδιά της που χτυπούσε δυνατά για την υποκριτική και έφυγε με μια βαλίτσα στο χέρι από τη Ναύπακτο, όπου γεννήθηκε, για να κυνηγήσει το όνειρό της στην Αθήνα, όπου σπούδασε στη Σχολή Θεάτρου Αθηνών, ένα παράρτημα του Εθνικού
“Με σταματούσαν στο δρόμο, έρχονταν κατά πάνω μου, έπιαναν τα χέρια μου να τα φιλήσουν , με σήκωναν στα χέρια , μου άγγιζαν τα μαλλιά” είχε πει σε συνέντευξή της η Βανέσα Τζελβέ, η οποία τα παράτησε όλα για να γίνει σωστή μητέρα και σύζυγος.
“Στην αρχή δεν ήθελα ν’ αφήσω τη δουλειά μου. Όταν όμως υπάρχει αγάπη, εκτίμηση και εμπιστοσύνη μεταξύ δυο ανθρώπων, τότε όλα κατορθώνονται. Και ας ήμασταν από δυο διαφορετικούς κόσμους. Εύχομαι να ζήσουν τα παιδιά μου αυτό που έζησα με τον σύζυγό μου Παύλο για 33 χρόνια”.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 «έσκιζε» στις βιντεοταινίες της εποχής ως το γλυκό κορίτσι που όλοι οι συμπρωταγωνιστές της ερωτεύονταν. Έπαιξε σε ταινίες όπως «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα«, «Άγριες πλάκες στα θρανία» κ.ά., αλλά και σε πολλές σειρές της ΕΡΤ.
https://youtu.be/l_6Al5vmeFI
Τον Βέγγο τον είχα σαν πατέρα μου
Στη Σχολή Θεάτρου Αθηνών γνώρισε, όπως λέει, και τον αξέχαστο Ντίνο Ηλιόπουλο, με τον οποίο έπαιξαν μαζί στο Άλσος της εποχής του Οικονομίδη, ενώ εκείνη δεν είχε καν ολοκληρώσει τις σπουδές της. Ο Ντίνος Ηλιόπουλος και ο Θανάσης Βέγγος είναι οι δύο ηθοποιοί που εκτιμούσε ιδιαίτερα. «Τον “καλό μας άνθρωπο”, τον Βέγγο, τον είχα σαν πατέρα μου. Ταξιδέψαμε μαζί στην Αμερική σε περιοδεία, είχε και την ίδια ηλικία με τον μπαμπά μου. Τον λάτρευα. Αγαπούσα επίσης και τον Χάρρυ Κλυνν, στους δίσκους του οποίου συμμετείχα». Από τις αξέχαστες συνεργασίες της είναι στις ταινίες «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα», «Άγριες πλάκες στα θρανία» αλλά και σε πολλές σειρές της ΕΡΤ, όπως το «Ορκιστείτε, παρακαλώ», «Η εξαφάνιση του Τιμόθεου Κώνστα» και το θρυλικό «Θέατρο της Δευτέρας». Από τη «Λάμψη αποχώρησε το 1992», ήδη έγκυος στον δεύτερο γιο της. «Είχα επιλέξει να αποχωρήσω τότε, δίνοντας προτεραιότητα στη μητρότητα. Ακολούθησε μία τελευταία εμφάνισή μου στο σίριαλ “Η τέταρτη γυναίκα μου” του Βασίλη Τσιβιλίκα στην ΕΡΤ, το 1995».
Για να κρατήσει μια επαφή με τον χώρο του θεάματος, η Βανέσα Τζελβέ έκανε μεταγλωττίσεις σε παιδικά προγράμματα, βραζιλιάνικες και μεξικάνικες σειρές, τις ώρες που τα παιδιά της ήταν στο σχολείο. «Δεν μπορείς να κόψεις τους δεσμούς μια κι έξω» θα πει σήμερα. Για τη φιλία της με την ηθοποιό Τέτα Κωσταντά, η οποία αργότερα κατέληξε και σε κουμπαριά λέει: «Ήταν καρμική. Ταιριάξαμε από το πρώτο λεπτό που συστηθήκαμε. Κρατάει χρόνια αυτή η φιλία και γι’ αυτό η Τέτα βάφτισε τον δεύτερο γιο μου».
Η προσωπική μου ζωή ήταν για μένα και μόνο
Προτεραιότητά μου ήταν πάντα τα παιδιά μου. Προτίμησα να γίνουν σωστοί άνθρωποι από το να κρατάω μια καριέρα. Και φυσικά δεν το έχω μετανιώσει». Σήμερα λάμπει από περηφάνια για τους δύο γιους της, τον Κωνσταντίνο που είναι στρατιωτικός, και τον Άγγελο, που εργάζεται ως φυσικοθεραπευτής.
Aποσύρθηκε από την υποκριτική για να γίνει μαμά
Εδώ και πολλά χρόνια αποφάσισε να αποσυρθεί από τον χώρο της υποκριτικής για να αφιερώσει όλο της τον χρόνο στους δύο γιος της. Τα τελευταία χρόνια συμμετέχει στο θέατρο σε δύο παραστάσεις, > μια παράσταση για ενηλίκους και > που απευθύνεται σε παιδιά. Και οι δύο παραστάσεις περιοδεύουν σε πολλούς δήμους της Αθήνας.
Η Βανέσα Τσελβέ έχει δοκιμάσει το ταλέντο της και ως παρουσιάστρια, στην εκπομπή >, που προβαλλόταν σε τοπικά κανάλια.
Επίσης πριν από λίγο καιρό η ηθοποιός περπάτησε στην πασαρέλα σε ρόλο μοντέλου για φιλανθρωπικό σκοπό. Στη Σχολή Θεάτρου Αθηνών γνώρισε τον αξέχαστο Ντίνο Ηλιόπουλο, με τον οποίο έπαιξαν μαζί, ενώ εκείνη δεν είχε τελειώσει τις σπουδές της. Ο Θανάσης Βέγγος και ο Ντίνος Ηλιόπουλος ήταν δύο άνθρωποι που εκτιμούσε πολύ. Σήμερα λάμπει από περηφάνια για όσα έχει καταφέρει και φυσικά δεν έχει μετανιώσει που θυσίασε την υποκριτική για τα παιδιά της.