Πριν από αρκετά χρόνια η Σαμπρίνα απασχόλησε με το διαζύγιό της με τον μπασκετμπολίτσα Παναγιώτη Λιαδέλη. Ωστόσο, όπως αποκάλυψε η Σαμπρίνα, αυτά έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Της: Έπη Τρίμη
Η Σαμπρίνα γεννήθηκε στις 29/9 στη πόλη Bulawayo, στη Ζιμπάμπουε της Αφρικής από Έλληνες γονείς.
Το πραγματικό της όνομα είναι Αλεξάνδρα Τσερκάνου, ωστόσο η ίδια διάλεξε σαν κύριο όνομα της το “Σαμπρίνα” εντελώς τυχαία στο δημαρχείο της Ζιμπάμπουε…
Όσο ήταν μικρή, η Σαμπρίνα ήταν ένα ήσυχο παιδί, χωρίς να δίνει πολλά δικαιώματα, αρκετά ντροπαλό.
Τελείωσε το Δημοτικό σε σχολή καλογριών, ακολουθώντας φυσικά την επιθυμία της οικογένειάς της, στην πορεία όμως άλλαξε «προσανατολισμό» και συνέχισε κανονικά το σχολείο της στο Γυμνάσιο της περιοχής της.
Ήρθε στην Ελλάδα στα 18 της, μαζί με τους γονείς της, με σκοπό να συνεχίσει τις μουσικές της σπουδές στο πιάνο και την φωνητική. Η αγάπη για το τραγούδι υπήρχε ανέκαθεν στη καρδιά και τη ψυχή της, ωστόσο ντρεπόταν πολύ να ακολουθήσει ένα επάγγελμα που απαιτούσε τρομερή έκθεση στα φώτα της δημοσιότητας.
Η Σαμπρίνα ξεκίνησε να εμφανίζεται σε μικρές πίστες κάνοντας αυτό που αγαπούσε: τραγουδούσε για το κοινό της ανώνυμα, χωρίς πολλά-πολλά! Σε κάποια από τις εμφανίσεις της, την ανακάλυψε ο μουσικός παραγωγός Νίκος Καραγιάννης ο οποίος την προώθησε στο να γίνει επαγγελματίας τραγουδίστρια!
Η Σαμπρίνα ξεκίνησε να εργάζεται σε διάφορα, μεγάλα νυχτερινά κέντρα και σύντομα υπέγραψε δισκογραφικό συμβόλαιο με την PolyGram. Ο πρώτος δίσκος ήρθε το 1992 και είχε τον τίτλο «Στην αγκαλιά μου έλα».
Η νεαρή Σαμπρίνα δεν άργησε να κερδίσει τις εντυπώσεις τόσο για τη φωνή της όσο και την ομορφιά της! Τα τραγούδια που ξεχωρίζουν από τον δίσκο και γίνονται επιτυχίες είναι τα: “Λάθος”, “Μες την αγκαλιά μου έλα” αλλά και το ντουέτο της με τον μουσικό της Κώστα Χαριτοδιπλωμένο “Φωνές”… Το 1993 κυκλοφορεί ο δεύτερος δίσκος της με τίτλο “Ελεύθερη”. Σ’ αυτόν περιλαμβάνονται οι επιτυχίες «Εφιάλτης», «Ελεύθερη» και «Φταις»!
Από τον 3ο δίσκο της και μετά (Εγώ θα είμαι εδώ / 1994) η Σαμπρίνα ασχολείται και με την σύνθεσή των τραγουδιών της. Η ίδια είναι συνθέτρια των επιτυχιών “Φεγγάρια Καθρέπτες”, “Για σένα θα ζω”, «Μόνη» και άλλων…
Το 1996, μετά την κυκλοφορία του 4ου δίσκου της «Στις γειτονιές του φεγγαριού» (1995), η Σαμπρίνα αλλάζει look και από καστανή γίνεται ξανθιά! Κυκλοφορεί το δίσκο «Επικίνδυνο παιχνίδι» στο οποίο περιλαμβάνεται το κομμάτι «Ένα-Ένα» το οποίο γίνεται τεράστια επιτυχία. Τα media ασχολούνται όλο και πιο πολύ μαζί της ενώ παράλληλα της δίνουν τον χαϊδευτικό τίτλο «H Barbie της Ελληνικής πίστας». Οι εμφανίσεις σε μεγάλα νυχτερινά κέντρα και οι συνεργασίες με μεγάλα ονόματα της εγχώριας δισκογραφίας διαδέχονται η μία την άλλη ενώ ταυτόχρονα η Σαμπρίνα ετοιμάζεται για το νέο της δίσκο.
Έπειτα από έναν χρόνο απουσίας από τα δισκογραφικά δρώμενα, η Σαμπρίνα επιστρέφει το 1998 με τον δίσκο «Υποψίες». Το ομώνυμο κομμάτι γίνεται μεγάλη επιτυχία ενώ τεράστια επιτυχία γνωρίζει επίσης και το κομμάτι “Φώτα και άλλα φώτα” που είναι διασκευή του ξένου κομματιού “Doctor Kiss Kiss”…
Πλέον, η Σαμπρίνα εκτός από μουσική, αρχίζει να γράφει και στίχους… Στον ίδιο δίσκο περιλαμβάνεται και η πρώτη της αγγλόφωνη δουλειά με τίτλο «Do Ya-Do Ya» (σε µουσική και στίχους των Joe Balyn και Peter Bauwens) με την οποία η Σαμπρίνα κάνει τα πρώτα της δειλά βήματα για μια διεθνή καριέρα.
Το 2000 κυκλοφορεί έναν από τους πιο πετυχημένους της δίσκους, το «Boom-Boom», μουσική στο οποίο συνθέτει ο Νίκος Τερζής. Το ομώνυμο κομμάτι γνωρίζει τεράστια επιτυχία ενώ μόλις λίγο καιρό μετά τη κυκλοφορία του δίσκου, πραγματοποιείται η απονομή των χρυσών πωλήσεων! Δύο χρόνια αργότερα, η εκρηκτική Σαμπρίνα κυκλοφορεί το δίσκο «Breakfast Time» ο οποίος γίνεται και αυτός χρυσός.
2003 και η Σαμπρίνα συνεργάζεται με τον συνθέτη και στιχουργό Νίκο Δουκάκη ο οποίος της γράφει το αγγλόφωνο “Camera”. Με αυτό το τραγούδι η Σαμπρίνα θέτει υποψηφιότητα για την Eurovision 2003 και συμμετέχει στον Ελληνικό Τελικό όντας το 2ο μεγάλο φαβορί… Παρά την άψογη εμφάνισή της η Σαμπρίνα τερματίζει στη 3η θέση (σ.σ. τη πρώτη θέση κερδίζει το πρώτο μεγάλο φαβορί : η Μαντώ!) έχοντας όμως πολλούς “φίλους” μαζί της που δηλώνουν πως εκείνη έπρεπε να ήταν η εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Eurovision εκείνης της χρονιάς…
Μετά το “Camera”, η Σαμπρίνα γνωρίζει τον πραγματικό έρωτα στα μάτια του μπασκετμπολίστα του Ολυμπιακού Παναγιώτη Λιαδέλη, με τον οποίον κάνει και ένα παιδί. Ο επόμενος της δίσκος με τίτλο “Αγόρι μου” (2003) αφιερώνεται εξ ολοκλήρου στον σύζυγό της, με τον οποίον παντρεύεται με πολιτικό γάμο, στις 4 Μαϊου 2004, στο Δημαρχείο της Ν. Σμύρνης.
Το 2005, η Σαμπρίνα συνεργάζεται και πάλι με τον Νίκο Τερζή και κυκλοφορεί τον δίσκο “Σε βλέπω…” ο οποίος γνωρίζει σχετική επιτυχία… Ακολουθεί ο καθαρά λαϊκός δίσκος της “Η αγάπη ποτέ δεν πεθαίνει” (2006) ενώ το 2007 ξεκινά τις διαδικασίες διαζυγίου με τον Παναγιώτη Λιαδέλη…
Στα τέλη του 2007 ο δίσκος “Υπερπαραγωγή” είναι γεγονός και η ίδια, παρά το διαζύγιό της, δηλώνει ήρεμη και ευτυχισμένη…
Σημαντική στιγμή στην καριέρα της, θεωρείται η νίκη της στον Ogae Song Contest 1994. O Ogae Song Contest είναι ένας ραδιοφωνικός διαγωνισμός τραγουδιού που διοργανώνεται αποκλειστικά και μόνο από τα μέλη του OGAE (επίσημο σωματείο των φίλων του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision) όλων των ευρωπαϊκών χωρών. Οι Έλληνες fans στέλνουν την Σαμπρίνα και την μπαλάντα της “Φταις” στην διοργάνωση του 1994 το οποίο και κερδίζει την πρώτη θέση σημειώνοντας έτσι την πρώτη νίκη της Ελλάδας στον διαγωνισμό αυτό…
Η μητέρα του Παναγιώτη είχε αντιρρήσεις για το γάμο μας» είχε αναφέρει η Σαμπρίνα στην αγωγή που κατέθεσε το καλοκαίρι του 2008.. «Την πρώτη νύχτα του γάμου μας κοιμήθηκαν στο σπίτι μας η μητέρα του, ο πατέρας του, ο θείος του, η αδελφή του, ο γαμπρός του και η ανιψιά του». Γιατί όμως η μητέρα του πρώην αθλητή δεν συμπαθούσε τη νύφη της; «’Ελεγε συνέχεια ότι είμαι οικονομικά στεγνή και ότι ο γιος της έπρεπε να βρει μια γυναίκα με αντίστοιχη οικονομική κατάσταση του Παναγιώτη, ώστε να μην ξοδεύεται για να συντηρήσει την οικογένειά του». Και είχε συνεχίσει: «Τα Χριστούγεννα του 2004 πήγαμε για ολιγοήμερες διακοπές στη Θεσσαλονίκη, για να βρεθούμε μόνοι μας. Ενώ βρισκόμασταν στο ξενοδοχείο, εμφανίστηκε ξαφνικά η μητέρα του. Τον έβλεπα μόνο τα Σαββατοκύριακα κι όμως η μητέρα του φρόντιζε να μη μένουμε μόνοι μας σαν ζευγάρι… Ακόμη και όταν τον επισκεπτόμουν στην Πάτρα, πολλές φορές ερχόταν κι εκείνη…. Ήθελε να μας χωρίσει. Όταν πηγαίναμε στο Βόλο για να τους επισκεφτούμε, έκαναν οικογενειακό συμβούλιο χωρίς να μου επιτρέπουν να συμμετέχω, κάτι που με έκανε να νιώθω ξένη και μόνη μου. Τον συμβούλευε συνεχώς να κάνει τη ζωή του και, αν δεν θέλει να χωρίσει, να παραμείνει παντρεμένος για το θεαθήναι, αλλά να προσέχει να μην τον πιάσω».
Σύμφωνα με τη γνωστή τραγουδίστρια, όταν ήταν στον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της, η μητέρα του Παναγιώτη προσπαθούσε με κάθε τρόπο να την κάνει να ζηλέψει λέγοντας στο γιο της δήθεν τυχαία μπροστά της «τι κουκλάρες ήταν αυτές που ήρθαν και σε φιλούσαν στο τέλος του αγώνα». Η Σαμπρίνα επίσης κατηγορεί τον πρώην σύζυγό της πως, ενώ είχε φτάσει στο σημείο να κερδίζει ένα εκατομμύριο ευρώ ετησίως, δεν ξόδευε χρήματα για την οικογένειά του: «Μετά το γάμο μας, συνεχίσαμε να κατοικούμε στο σπίτι της μητέρας μου στη Νέα Σμύρνη, επειδή, όπως ισχυριζόταν ο Παναγιώτης, έπρεπε να αποταμιεύουμε χρήματα για να κάνουμε μια άνετη ζωή στο μέλλον. Δεν αγόραζε τίποτα για το σπίτι λόγω της οικονομικής φειδωλότητάς του. Όταν έπαιζε στον Απόλλωνα στην Πάτρα, μου έφερνε τα ρούχα του για να τα σιδερώσω και να τα πλύνω, για να κάνουμε οικονομία».
Από τη δική του μεριά ο Παναγιώτης Λιαδέλης αναφέρει ότι φρόντιζε να μη λείπει τίποτα στη γυναίκα του και το παιδί του. «Είχε αδικαιολόγητη και κατ’ επανάληψη ζηλότυπη και εριστική συμπεριφορά. Προσπάθησα με κάθε ανθρωπίνως δυνατό τρόπο να της εξηγήσω ότι όσα φανταζόταν δεν υφίσταντο. Η Σαμπρίνα ζήλευε και δημιουργούσε στο μυαλό της μυθεύματα περί δήθεν ύπαρξης εξωσυζυγικών μου σχέσεων, οι οποίες ουδέποτε υπήρξαν… Πολλές φορές εμπόδιζε την τηλεφωνική επικοινωνία με το παιδί μας χρησιμοποιώντας αστείες δικαιολογίες». Σύμφωνα με το γνωστό αθλητή, ο γάμος τους ήρθε σε αδιέξοδο όταν εκείνος πήρε μεταγραφή στην Ουκρανία: «Παρά την παράκλησή μου να με ακολουθήσει με το γιο μας, η Σαμπρίνα αρνήθηκε και παρέμεινε στην Ελλάδα».
Η γνωστή τραγουδίστρια είχε αποκαλύψει το 2019 πως ο γιος της που έχει αποκτήσει με τον πρώην διεθνή αθλητή, ο Βαγγέλης Λιαδέλης, δε ζει μαζί της στην Αθήνα, αλλά μετακόμισε εδώ κι έναν χρόνο με τον πατέρα του στον Βόλο.
Η ίδια είχε πει: «Έχουμε πολύ καλή σχέση με τον Παναγιώτη, δεν αισθανόμαστε σαν να είμαστε χωρισμένοι, ότι πρέπει να πάρει άδεια ο ένας από τον άλλον» έλεγε τότε η Σαμπρίνα. Όλα τα συμβάντα του παρελθόντος σε σχέση με το διαζύγιό της είχαν μεγαλοποιηθεί από τους δικηγόρους και τα media, είχε υποστηρίξει η ίδια.
Η Σαμπρίνα που ‘χει ξεχωρίσει για τα λαϊκά/ποπ τραγούδια της τονίζει σήμερα ότι θέλει πλέον να τραγουδάει ξένο ρεπερτόριο, ενώ απάντησε και στον αν τη φλερτάρουν νεότεροι άντρες.
Όταν είμαι με κάποιον άνθρωπο, δεν ξέρω αν αυτό θα γίνει σχέση. Για να το δημιουργήσουν αυτό δύο άνθρωποι, πρέπει να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα.«Δεν το έχω καθόλου με τους νεότερους άντρες. Δεν το κατακρίνω, δεν έχω ταμπού, απλά δεν μπορώ…» λέει η Σαμπρίνα.
Η τραγουδίστρια είχε πέσει θύμα θρασύτατων ληστών, οι οποίοι της επιτέθηκαν και της άρπαξαν το πορτοφόλι. Την αποκάλυψη είχε κάνει η ίδια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να ευαισθητοποιήσει τους διαδικτυακούς της φίλους.
«Ήμουν στο αυτοκίνητό μου, όταν σταμάτησα σε κεντρικό σημείο της Νέας Σμύρνης για να αγοράσω τσιγάρα, λίγο πριν πάω στο σπίτι μου. Πάρκαρα κανονικά το αυτοκίνητό μου και κατέβηκα, ευτυχώς κρατώντας μόνο το πορτοφόλι μου, όταν εκεί που δεν το περίμενα δέχθηκα επίθεση από δύο άτομα, τα οποία μου το άρπαξαν και άρχισαν να τρέχουν. Τα έχασα, δεν ήξερα τι να κάνω και πως να αντιδράσω. Το μόνο που σκέφτηκα από τον φόβο μου ήταν να μπω και πάλι στο αμάξι, κοιτώντας αποσβολωμένη.
Ώσπου να βάλω μπροστά και να φύγω από εκεί όπου βρισκόμουν, είδα τα δύο αυτά τα δύο άτομα συν ακόμα ένα να τρέχουν προς άγνωστη κατεύθυνση. Δεν κατάλαβα τι και πώς, και είδα τον περιπτερά στον οποίο εγώ πήγαινα μέσα στα αίματα. Είχαν πιάσει δευτερόλεπτα μετά εκείνον, τον είχαν βγάλει από την πλαϊνή πλευρά του περιπτέρου και τον είχαν χτυπήσει στο κεφάλι, με αποτέλεσμα να τρέχουν τα αίματα. Σοκαρίστηκα, κατέβηκα και μίλησα στον άνθρωπο, για να δω αν θέλει κάτι. Από την κουβέντα διαπιστώσαμε πως μας επιτέθηκαν τα ίδια άτομα» είχε αναφέρει.