paschalis-tsaroychas-amp-8220-toy-katevazo-tin-porta-me-klotsia-sto-pezodromio-ton-sevasmo-ton-epevala-amp-8221-64070
08:14

Πασχάλης Τσαρούχας: “Του κατεβάζω την πόρτα με κλοτσιά στο πεζοδρόμιο. Τον σεβασμό τον επέβαλα”

08:14
Νίκη Μουλά

Ο Πασχάλης Τσαρούχας σε συνέντευξή του στον Άρη Καβατζίκη και την εκπομπή «Πάμε Δανάη», μίλησε για τις πρώην συντρόφους και τα παιδιά του, την καριέρα του και τον ρόλο του στην επιτυχημένη σειρά του MEGA, «Η γη της ελιάς».

Ο Πασχάλης Τσαρούχας δεν σταμάτησε την οικοδομή όταν έγινε ηθοποιός

Advertisement

Αναφερόμενος στην απόφασή του να γίνει ηθοποιός, υπογράμμισε «όταν τελειώσαμε το σχολείο, μου λέει ένας φίλος “δεν πάμε να γίνουμε ηθοποιοί;” και είπα “πάμε”. Πέρασα στο Κρατικό Ωδείο Αθηνών, αλλά εγώ ήμουν παιδί λαϊκό, από τον Περισσό και με ζόρισε το αστικό τοπίο, οπότε το εγκατέλειψα. Στην οικοδομή που δούλευα με τον πατέρα μου με βρήκε ο Γιώργος Αρμένης με μακριά μαλλιά, τζιν σορτσάκι και γαλότσες να ξεφορτώνω ασβέστη. Μου είπε να πάω στο Θέατρο Τέχνης, όπου με πήραν υπότροφο. Δεν σταμάτησα να δουλεύω στην οικοδομή μέχρι που έκανα την ταινία “Βασιλική”».

Advertisement

Και συμπληρώνει ο Πασχάλης Τσαρούχας «έβγαζα τον ασβέστη από πάνω μου όταν με πήραν να πάω στο Φεστιβάλ του Καΐρου, όπου ξαφνικά με αναγνώρισε ο Τζον Μάλκοβιτς. Μου άνοιξε την πόρτα της λιμουζίνας ο Κρίστοφερ Λι, με παρέλαβε η Τζίνα Λολομπριζίτα και με έβαλε στη θέση μου να καθίσω ο Ομάρ Σαρίφ. Στο Κάιρο βραβεύτηκα για την ερμηνεία μου, επέστρεψα στην Ελλάδα και την επόμενη μέρα ήμουν στην οικοδομή. Η βράβευσή μου στο Φεστιβάλ του Καΐρου με δίδαξε πως όλα μπορούν να συμβούν. Συνειδητοποίησα ότι συναναστρεφόμουν ανθρώπους που δεν ήθελα, συνευρισκόμουν με κοπέλες που δεν ήθελα, έτρωγα φαγητά που δεν μου αρέσαν».

Advertisement

Για τη σχέση του με τη Θεοφανία Παπαθωμά, τόνισε «παύεις να είσαι ο εαυτός σου και είσαι μια εικόνα, υπηρετείς αυτό που σου είπαν οι άλλοι, ότι είσαι και έτσι το σχόλασα. Με τη Θεοφάνια ήμασταν ένα πολύ ερωτευμένο ζευγάρι, μας κυνηγούσαν παπαράτσι και έχω σπάσει πόρτα αυτοκίνητου φωτογράφου. Ήταν 1:30 τα ξημερώματα, επιστρέψαμε από παράσταση, η Θεοφάνια ήταν έγκυος τότε, και βλέπω να γυαλίζει ένας φακός από την απέναντι πυλωτή. Σκέφτηκα ότι αυτό που δεν θέλω να πω, δεν θα μου το πάρεις με το ζόρι, μουντάρω απέναντι και του κατεβάζω την πόρτα με κλοτσιά στο πεζοδρόμιο. Τον σεβασμό τον δείχνουμε χωρίς να μας τον επιβάλουν, εγώ τον επέβαλα, έγινα το κακό παιδί και ενδεχομένως από κάπου να κόπηκα. Με τη Θεοφάνια είμαστε τρελοί και οι δυο, και στον γάμο και στο διαζύγιο ό,τι μας ένωνε μας ενώνει και ό,τι μας χώριζε μας χωρίζει ακόμα».

Advertisement

Η σχέση του Πασχάλη Τσαρούχα με τις πρώην συντρόφους και τα παιδιά του

Για τις πρώην συντρόφους και τα παιδιά του, ο Πασχάλης Τσαρούχας εξομολογήθηκε «με τη Θεοφάνια μας ενώνει ένα τεράστιο μέγεθος, ο γιος μας Αχιλλέας, όπως και με τη Νατάσα Παπαγιάννη που έχω την κόρη μου, μας ενώνει η Αλεξάνδρα. Τις μεγάλες πράξεις της ζωής σου, οφείλεις να τις σέβεσαι και να τις υπηρετείς ισοβίως. Με τη Νατάσα, τη μητέρα της κόρης μου, σκεφτήκαμε το γάμο, αλλά δεν μας βγήκε τελικά και έτσι τέλειωσε, πλέον δεν είμαστε μαζί. Θα προτιμούσα να μέναμε πιο κοντά με την Αλεξάνδρα, εάν τη ρωτήσεις θα σου πει «ο μπαμπάς μου δεν με βλέπει καθόλου» και έχει δίκιο. Και τα δυο μου παιδιά είναι παιδιά τρέλας και γι’ αυτό είναι όμορφα και έξυπνα, ο Αχιλλέας μου είναι ο ξανθός θεός της Αλεξάνδρας μου».

Σχετικά με τις «περιπέτειες» των νεανικών του χρόνων, ο ηθοποιός επεσήμανε «ως έφηβος έκανα βλακείες και έχω βάλει τα “ένσημά” μου. Χοντράδες δεν έχω κάνει, αλλά θα μπορούσα να μην υπάρχω, να έχω σκοτωθεί. Η κραιπάλη άρχισε με την επιτυχία. Δούλευα την ημέρα, το βράδυ ξενυχτούσα με ποτό και η μηχανή γύριζε μόνη της στο σπίτι».

Advertisement

Όσον αφορά τη σειρά «Η γη της ελιάς», ο Πασχάλης Τσαρούχας σημείωσε «στη σειρά, η Δώρα Χρυσικού, ως “Αρετή”, θα με “σουβλίσει” λόγω της Εύας (Χρύσα Παπά). Με τη Χρύσα επικοινωνούμε και συνεννοούμαστε υπέροχα στο σετ, ενώ δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ ξανά στη ζωή μας. Η “Εύα” θα κάνει τον Στάθη να διαγράψει τελείως την Ιουλία από το μυαλό του, ενώ με την Αρετή δεν έχει μείνει τίποτε, έχουν τελειώσει ολοκληρωτικά».