Ο Παντελής Παντελίδης και ο Mad Clip ήταν δύο νέοι καλλιτέχνες που γνώρισαν απότομα την επιτυχία και έφυγαν από τη ζωή πρόωρα σε τροχαία την ίδια μέρα (Πέμπτη).
Παντελής Παντελίδης και Mad Clip έφυγαν αναπάντεχα στην 3η δεκαετία της ζωής τους με τις συμπτώσεις να σοκάρουν. Τα δύο τροχαία που πάγωσαν το Πανελλήνιο έγιναν σε απόσταση 8 χιλιομέτρων, με διαφορά 5 ετών.
Παντελής Παντελίδης – Mad Clip: Οι «μαύρες» Πέμπτες, η Λ. Βουλιαγμένης και τα τροχαία που πάγωσαν το Πανελλήνιο
Ήταν Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου του 2016, όταν ο 33χρονος Παντελής Παντελίδης άφηνε την τελευταία του πνοή στη λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος του Ελληνικού.
Ο χαμός του Mad Clip σε τροχαίο δυστύχημα τα ξημερώματα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου συγκλόνισε τον καλλιτεχνικό κόσμο.
Ο δημοφιλής τράπερ έχασε τον έλεγχο της Porsche που οδηγούσε τα ξημερώματα της Πέμπτης, στις 02:30 επί της Λεωφόρου Αθηνάς, έξω από την Εκκλησία της Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη και προσέκρουσε σε δέντρο με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.
Η ταχύτητα των αυτοκινήτων έπαιξε και στις δύο περιπτώσεις καταλυτικό ρόλο. Τόσο το θηριώδες τζιπ που οδηγούσε ο Παντελής Παντελίδης, όσο και το σπορ αυτοκίνητο του Mad Clip, έφυγαν από τον δρόμο και οι οδηγοί δεν είχαν χρονικό περιθώριο αντίδρασης.
Για ώρες οι πυροσβέστες προσπαθούσαν να απεγκλωβίσουν τις σορούς τους, με τους διασώστες να είναι αδύνατον να τους επαναφέρουν.
«Μετά τη στροφή κάτι συνέβη»
Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά ο οποίος μίλησε στο MEGA, στην περίπτωση του τροχαίου δυστυχήματος του Mad Clip ο οδηγός πιθανόν να πάτησε φρένο για ανεξήγητους λόγους χωρίς να υπάρχει κάποιο εμπόδιο και κανένα άλλο αμάξι.
«Με επιτυχία η Porsche παίρνει με επιτυχία όλη την καμπυλότητα του τόξου της δεξιάς στροφής. Μετά το φανάρι γύρω στα 200 μέτρα, η Porsche είναι μπροστά και το AUDI πίσω, γύρω στα 30 μέτρα. Σε καμία περίπτωση δεν έχουν ακουμπήσει. Δεν υπάρχει περίπτωση να υπήρξε άλλο όχημα. Το ερώτημα είναι πώς το έχασε», σημειώνει ο κ. Μαδιάς.
«Πιθανολογώ μήπως μετά την στροφή κάτι συνέβη σωματικά στον οδηγό», λέει ο πραγματογνώμονας, ο οποίος αποκλείει και σκάσιμο λάστιχου, καθώς «αν είχε σκάσει, αδειάζει ο αέρας και τα χείλη της ζάντας θα είχαν σκάψει την άσφαλτο».