Η Ζωή Λάσκαρη, που έφυγε από τη ζωή πριν από επτά χρόνια, είχε κάνει μία εμφάνιση στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών, η οποία θα μείνει αξέχαστη.
Η ηθοποιός διέγραψε μία λαμπρή πορεία στη «χρυσή εποχής» του ελληνικού κινηματογράφου, αλλά και στο θέατρο και δεν έγινε τυχαία η μοιραία γυναίκα της μεγάλης οθόνης και το μεγαλύτερο sex symbol της εποχής.
Το 1967, έπειτα από παρότρυνση της Φίνος Φιλμ, εκπροσώπησε στο Φεστιβάλ των Καννών την ταινία “Οι θαλασσιές οι χάντρες” και κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις, τόσο με την ομορφιά της, όσο και με τις ενδυματολογικές της επιλογές.
Ειδικότερα, επέλεξε ένα μικροσκοπικό και δικτυωτό φόρεμα, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων με την υποτιθέμενη προκλητικότητά του.
Η ηθοποιός, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, εμφανίστηκε στο Palais des Festivals et des Congrès, φορώντας ένα πλεκτό και εφαρμοστό φόρεμα, με μακριά ημιδιάφανα μανίκια, ενώ μέσα από αυτό κάλυπτε τον κορμό της με ένα ασορτί χρωματικά κορμάκι και ολοκλήρωσε την εμφάνισή της με ένα ζευγάρι μυτερά γοβάκια τύπου Chanel.
Άδοξο τέλος είχε η πολυσυζητημένη σχέση του Τόλη Βοσκόπουλου με τη Ζωή Λάσκαρη και ο λόγος διέρρευσε τώρα, σχεδόν πενήντα χρόνια μετά.
Ο Τόλης Βοσκόπουλος και η Ζωή Λάσκαρη ήταν ένα από τα πιο λαμπερά ζευγάρια της σόου μπιζ της τότε εποχής. Οι δυο τους έζησαν έναν θυελλώδη έρωτα από το 1970 έως το 1973 και η γνωριμία τους έγινε στα γυρίσματα της ταινίας «Μαριχουάνα Στοπ», του Γιάννη Δαλιανίδη.
Ωστόσο, ο έρωτας και το πάθος του ζευγαριού κατέληξε σε άδοξο χωρισμό, με την ηθοποιό να χωρίζει τον τραγουδιστή και εκείνος να περνά μια πολύ δύσκολη περίοδο στην προσωπική του ζωή, την ώρα που ζούσε στιγμές δόξας στην καριέρα του.
Η θρυλική Ματούλα, περσόνα του Κoλωνακίου και της Μυκόνου που έζησε το ζευγάρι όσο ήταν μαζί είχε εξιστορήσει πως έφτασε σε τέλμα η σχέση της Ζωής Λάσκαρη με τον «πρίγκιπα της πίστας» Τόλη Βοσκόπουλο.
«Το καλοκαίρι του ’73 είναι το σκοτεινό καλοκαίρι που γράφτηκε ο επίλογος της σχέσης τους. Τότε ο Τόλης είχε κλείσει μια σειρά συναυλιών στη Νέα Υόρκη. Ο Τόλης φοβόταν πολύ τα αεροπλάνα. Δεν ταξίδευε ποτέ. Έτσι αποφασίσαμε να πάμε εγώ, ο Τόλης, η Ζωή και η Μάρθα Καραγιάννη με το πλοίο. Το ταξίδι κράτησε 30 μέρες, εκεί ο Τόλης θα έμενε δύο εβδομάδες και μετά θα επέστρεφε πάλι με το καράβι. Η Ζωή όμως έπρεπε να επιστρέψει πιο γρήγορα για να γυρίσει τον Αστερισμό της Παρθένου. Επιστρέφει στην Ελλάδα και κατά κάποιον τρόπο εξαφανίζεται».
Ο θρίαμβος του Τόλη στη Νέα Υόρκη γρήγορα μετατράπηκε σε εφιάλτη. Η Ματούλα εξηγεί: «Εγώ ήμουν στην Ρώμη, όσο ο Τόλης ήταν στην Αμερική. Μου τηλεφωνεί μια μέρα η Ζωή και μου λέει “μάζεψε τα πράγματά σου και έλα επειγόντως στην Αθήνα, αποφάσισα να τελειώσει η ιστορία με τον Τόλη. Πρέπει να έρθεις και να πας στο αεροδρόμιο να τον παραλάβεις”. Έκανα ό,τι μου είπε η Ζωή. Τον περιμένω στο αεροδρόμιο και τον βλέπω να έρχεται στην αίθουσα σχεδόν συντετριμμένος. Συνέβησαν πολλά και τίποτα. Απλώς η Ζωή αποφάσισε να περάσει στο επόμενο κεφάλαιο της προσωπικής της ζωής και ποτέ δεν είπε στον Τόλη «χωρίζουμε». Απλώς εξαφανίστηκε, δεν απαντούσε στα τηλέφωνα και εκείνος τρελαινόταν ακόμη περισσότερο. Ακόμη και σε αεροπλάνο μπήκε, που τα έτρεμε, για να έρθει στην Αθήνα και να μάθει τι γίνεται.
Ο φόβος ότι έχανε τη Ζωή υπερνίκησε τη φοβία του για τις πτήσεις, δεν καταλάβαινε τίποτα. Η μόνη, λοιπόν, που θα μπορούσε να τον παραλάβει ήμουν εγώ. Ήμουν η πιο κατάλληλη για να τον παρηγορήσει, να του εξηγήσει, να τον ηρεμήσει. Γιατί κατά τη διάρκεια της σχέσης τους, ήμασταν οι τρεις μας συνέχεια μαζί και έτσι ανέλαβα τον ρόλο να του ανακοινώσω ότι όλα τελείωσαν.
Αμέσως από το αεροδρόμιο πήγαμε στον Αστέρα Βουλιαγμένης, στις καμπάνες στη Γλυφάδα και μείναμε για λίγο καιρό εκεί. Εκείνη την περίοδο μάθαινε νέα της Ζωής, το πώς ήταν και συχνά έκλαιγε σαν μωρό παιδί. Κάθε βράδυ περνούσε με το αυτοκίνητό του έξω από το σπίτι της, καθόταν περίπου μία ώρα από κάτω και έφευγε. Ήταν απαρηγόρητος. Είχε κλειστεί στον εαυτό του και δεν ήθελε να βλέπει άνθρωπο.
Η φράση “τα λόγια είναι περιττά” ήταν ένας τίτλος που βγήκε γι’ αυτήν τη σχέση. Για εμένα ο Τόλης Βοσκόπουλος δυο γυναίκες αγάπησε μόνο. Τη Ζωή Λάσκαρη και την Άντζελα Γκερέκου. Απλώς τη Ζωή τη γνώρισε σε μια εποχή που ήταν και οι δύο πολύ νέοι και είχε κατά κάποιον τρόπο ο δεσμός τους ημερομηνία λήξης».
Ο χωρισμός τους στοίχισε πολύ στον τραγουδιστή που έφτασε στο σημείο να διαλύσει το σπίτι που έμεναν μαζί.
Η Κική Σεγδίτσα είχε πει για την ψυχολογική κατάσταση του Τόλη εκείνη την περίοδο: «Όταν ο Τόλης γύρισε από την Αμερική, πήγε στο σπίτι όπου έμεναν, στους πρόποδες του Λυκαβηττού και το έσπασε ολόκληρο. Έσκισε όλα τα φουστάνια, είχε μίσος. Και μετά εξαφανίστηκε από όλους μας. Μια μέρα τηλεφώνησα στο σπίτι της Ματούλας. Ήταν εκεί, τον βρήκα. Και μου λέει: “Κική, τα διέλυσα όλα. Όλα έγιναν συντρίμμια. Ψυχή μου, αυτό στοίχισε όλη μου τη ζωή”!».
Συνταρακτικό το τέλος αυτής της σχέσης και κάπως άδοξο για δυο ανθρώπους που αγαπήθηκαν πολύ, ήταν κάτι που στοίχησε πολύ στον Τόλη.