Ο Νίκος Καρβέλας βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Καλύτερα δε γίνεται» και μίλησε για τους «Δαίμονες» με την Άννα Βίσση, για το νέο του βιβλίο αλλά και για τη μουσική καριέρα του.
Ο Νίκος Καρβέλας ξεκίνησε να αναφέρεται στην παράσταση «Δαίμονες» με την Άννα Βίσση: «Κάναμε κάτι με την Άννα Βίσση που ήταν πρωτοφανές για την καλλιτεχνική πραγματικότητα και διαθέσαμε όσα χρήματα είχαμε για αυτήν την παράσταση για τους «Δαίμονες». Κάναμε τότε έκκληση στο Υπουργείο Πολιτισμού αλλά δεν υπήρξε απάντηση καν. Χάσαμε όλα τα λεφτα και ήθελα να φύγω και πήγα στο Λονδίνο, μου την “έσπασε” το Υπουργείο. Ο κόσμος θυμάμαι ότι είχε ενθουσιαστεί σε αντίθεση με την πολιτεία. Τα δημοσιογραφικά Μέσα είχαν γράψει κριτικές ότι η μουσική του Καρβέλα ήταν ένα μπάχαλο. Σοβαρή υπόθεση ήταν οι “Δαίμονες”. Ένας διεθυντής μου είπε “να σε αγγίξω;”
Όλοι κυνηγάμε τα λεφτά και εγώ το ίδιο έκανα, έκανα λοιπόν αυτό το επάγγελμα. Δεν έχω λεφτά, δεν ξέρω, δεν έχω καμία επαφή με το αν έχω λεφτά. Δεν έχω λεφτά, δεν είμαι συστημικός ανήκω στο σύστημα θέλοντας και μη. Όποιος λέει ότι είναι αντισυστημικός είναι κουτός. Ο αντισυστημικός θα έπρεπε να ζει εκτός πόλεις, σε βουνά. Εγώ κάνω πράγματα που μου βγαίνουν αυθόρμητα, ο εγκέφαλός μου λειτουργεί έτσι».
Για το βιβλίο του «Νοοσοφία» ανέφερε: «Παραπάνω από 13 χρόνια γράφω το συγκεκριμένο βιβλίο. Την πρώτη φορά που το διάβασα αισθάνθηκα λίγο άσχημα και το ξανά έγραψα. Το έδωσα στον αδερφό μου να το διαβάσει και δεν καταλάβαινε τι έλεγε το βιβλίο. Και το ξαναέγραψα μέχρι που είπα πως δεν πάει άλλο γιατί αυτό με κούραζε. Το έγραφα για να προσφέρω στους ανθρώπους ολων των κοινωνιών».
Μιλώντας στoν Alpha χαρακτήρισε WC την ελληνική Βουλή, και βόθρο που δέχεται τα λύματα τον ελληνικό λαό.
«Η δικαιοσύνη είναι ένα κατάπτυστο πράγμα», πρόσθεσε. «Ο λαός διαλέγει ποιοι θα τον κοπανάνε. Η εξουσία σημαίνει κάτι κακό».
Αρχικά μιλώντας περί συστημικών στη συνέντευξή του στον Alpha χαρακτήρισε «κατάπτυστα συστημικό» όποιον ζει στο Άγιο Όρος.
Σε άλλο σημείο είπε ότι: «Οι γυναίκες θα πρέπει να απεχθάνονται τον Περικλή, τον Σόλωνα και όλους αυτούς τους τύπους».
Επίσης είπε: «η χριστιανική θρησκεία έχει πει η γυνή να φοβάται τον άνδρα και πάνε και σταυροκοπιούνται».
«H Εκκλησία κρατάει το μότο του Χριστού, το αγαπάτε και αλλήλους; Δεν είπε ποτέ σκότωνε, θυσιάσου, ποτέ δεν θα έλεγε ο Χριστός να σκοτώνετε τους αλλόπιστους, αυτός ο τύπος, ο άνθρωπος, δεν ξέρω τι ήταν», πρόσθεσε.
Χαρακτήρισε Κερδοσκοπική οργάνωση η Εκκλησία και είπε ακόμη: «Οι θεοί είναι ανδρόπλαστα πράγματα».
Σε άλλο σημείο ισχυρίστηκε: «Η Εκκλησία έχει κυνηγήσει την φυσιολογικότητα, λέγοντας ότι η ομοφυλόφιλα είναι αρρώστια».
«Δεν είμαι συστημικός, ανήκω στο σύστημα, δεν έχω λεφτά»
«Όποιος λέει ότι είναι αντισυστημικός είναι κουτός. Και οι αντισυστημικοί ζουν εντός του συστήματος. Ένας αντισυστημικός ζει εκτός πόλης, στα βουνά. Άρα κι εγώ συστημικός είμαι. Γι’ αυτό κι εγώ προσπαθώ όσο μπορώ να είμαι αντισυστημικός με πράγματα που μου βγαίνουν αυθόρμητα».
«2-3 φορές δούλεψα στη ζωή μου. έκανα τον τραγουδιστή. Να διαγραφεί αυτό από τα πρακτικά, παρακαλώ. Έπαιρνα πολλά λεφτά θυμάμαι και αισθανόμουν τρομερά άσχημα. Πολλές φορές αισθανόμουν απαίσια που νέα παιδιά ερχόντουσαν και άφηναν τόσα λεφτά και στο τέλος εγώ έπαιρνα ένα μάτσο χρήματα».
«Κάποτε αποφάσισα να εμφανιστώ χωρίς λεφτά. Από το Υπουργείο Πολιτισμού μού είπαν ότι υποχρεούσαι να τα πάρεις λόγω των κανονισμών. Τους λέω “εντάξει, πόσο είναι το κατώτατο που μπορώ να πάρω;”. Μου λένε 1 ευρώ. Και τους απάντησα “ωραία, βάλτε 1 ευρώ. Ερχόντουσαν άνθρωποι και με έτρωγαν στη μάπα να λέω αυτά που έλεγα».
«Όλοι κυνηγάμε τα λεφτά. Κι εγώ το ίδιο έκανα. Το γεγονός ότι έγινα διάσημος ή απέκτησα λεφτά δεν είναι θέμα συστήματος. Πολλοί γίνονται διάσημοι και πλούσιοι. Εγώ δεν έχω καθόλου λεφτά, ποτέ δεν είχα και δεν με ενδιέφερε. Μου αρέσει να έχω λεφτά αλλά, αν μου πεις ασχολήσου με αυτό, δεν μπορώ. Μια φορά ένα ζευγάρι ήρθε στον Διογένη να με ακούσει και, επειδή είχαν πληρώσει τα μισά από αυτά που είχαν κανονίσει εξ αρχής, ζήτησα από τον μετρ να τους δώσει πίσω τα λεφτά».
Για την κριτική που υφίσταται ως καλλιτεχνική ύπαρξη είπε:
«Η κριτική τότε για τους Δαίμονες ήταν “η μουσική του Νίκου Καρβέλα είναι ένα μπάχαλο και μόνο τσιφτετέλια δεν έχει”. Δεν παριστάνω τον σπουδαίο αλλά ήταν μία πολύ σοβαρή υπόθεση μουσικά οι Δαίμονες. Την αντιλήφθηκαν όλοι οι άνθρωποι που είχαν έρθει από το εξωτερικό, ο πρωταγωνιστής του Phantom of the Opera, ο οποίος γονάτισε κυριολεκτικά μπροστά μου. Ο διευθυντής της όπερας του Μόντε Κάρλο με ρώτησε: μπορώ να σε αγγίξω;».